Παρόν
Το βλέμμα μου έχει εστιάσει πάνω στις άδειες πιατέλες ενώ νιώθω το έντονο του βλέμμα να καίει τη πλάτη μου. Ξεροκαταπίνω και παίρνοντας μια βαθιά ανάσα παίρνω με τρεμάμενα χέρια το φλιτζάνι με το εσπρέσο. Αφού ήπια μια γερή γουλιά από το καφέ ύστερα παίρνω τα άδεια πιάτα για να τα βάλω μέσα στο πλυντήριο πιάτων.
Παίρνοντας τα μέσα στα χέρια μου γυρίζω για να πάω προς το μέρος που βρίσκεται η ανοξείδωτη συσκευή δίπλα στο σημείο που βρίσκεται και εκείνος. Με αργά βήματα και κρατώντας τα "Είχε κόσμο το καζίνο; ". τον ρωτώ αόριστα.
"Είχε"απαντάει και εκείνος στο ίδιο τόνο.
Πρώτα τα ξεπλένω προτού τα βάλω μέσα και καθώς ανοίγω τη βρύση εκείνος έρχεται κοντά μου. Με το βλέμμα μου προσηλωμένο πάνω στη βρύση βλέπω το γεροδεμένο χέρι του να αφήνει μέσα στο νεροχύτη το ποτήρι. "Τι ώρα θα πας στο μαγαζί; ", ακούω τη φωνή του να με ρωτάει.
"Σε καμιά ώρα πρέπει να είμαι εκεί", ψιθυρίζω και νιώθω μια νευρικότητα.
"Ωραία".απαντάει με τη χροιά της φωνής του να υποδηλώνει αμηχανία.
Τελειώνοντας με το ξέπλυμα των πιάτων και τοποθετώντας τα μέσα στο πλυντήριο ύστερα γύρισα να πάρω το μπολ με την σοκολάτα αλλά το χέρι του με σταματάει να το πάρω. Ανασηκώνω τα φρύδια μου καθώς εκείνος βουτάει το δάχτυλο του μέσα στη λίγη σοκολάτα που έχει απομείνει. "Νόμιζα ότι δεν σου αρέσουν τα γλυκά". είπα προκλητικά μόλις στη θύμηση μου έρχεται η σκηνή από το παρελθόν με τη σοκολάτα και το τι είχε ακολουθήσει.
Χαμογελάω αμυδρά μόλις από το νου μου περνά η λέξη "θα προσέχω ".
Χαϊδεύει κυκλικά από το στόμα μου με το δάχτυλο του να είναι γεμάτο από σοκολάτα ώσπου νιώθω τη γλυκιά αίσθηση της σοκολάτας πάνω στα χείλη μου. "Ανάλογα με τι σερβίρεται"ψιθυρίζει βραχνά προκαλώντας ρίγη σε όλο το κορμί μου. Οι άκρες των χειλιών του σχηματίζουν ένα σαρδόνιο χαμόγελο και στενεύοντας τα μάτια του σκύβει απειροελάχιστα προς το μέρος μου. Τα σαρκώδη χείλη του παίρνανε ξυστά από τα δικά μου, έπειτα από το μάγουλο μου και στο τέλος καταλήγει στο αυτί μου. "Θέλω σαν τρελός να σε αλείψω ολόκληρη και ύστερα να σε γλείψω". ψιθυρίζει με την ανάσα του να μου προκαλεί ανατριχίλα σε κάθε σημείο του σώματος μου και νιώθω την περιοχή μου να υγραίνεται από ανυπομονησία.
Καθώς το κορμί μου ουρλιάζει από επιθυμία και η καρδιά μου γεμάτη από αγάπη όμως η λογική μου υπενθυμίζει τις προσβολές που έχει ξεστομίσει με αποτέλεσμα να μην του κάνω το χατήρι, όσο και να το θέλω εγώ η ίδια. "Δεν πρόκειται να συμβεί κάτι τέτοιο! ". ψέλλισα προσπαθώντας να κρατήσω σταθερή τη φωνή μου για να μην προδώσω τα αισθήματα μου και την επιθυμία να με κάνει δικιά για άλλη μια φορά.