46

5.2K 447 68
                                    

Παρόν

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Παρόν

ΚΑΘΗΚΟΝ! Εδώ και μέρες αυτή η λέξη στροβιλίζει συνεχώς μέσα στο μυαλό μου. ΠΙΣΤΗ! Οι δυο λέξεις που ορκιστήκαμε στο Ευαγγέλιο. Τίποτα άλλο δεν έχει σημασία. Όλα τα αλλά έρχονται δεύτερα. Όμως για εμένα το πιο σημαντικό είναι η οικογένεια και προπάντων η ασφάλεια της. Γύρισα το κεφάλι μου στα δεξιά και χαμογέλασα θλιμμένα μόλις αντίκρισα τον όμορφο άγγελο μου να κοιμάται. Σήκωσα το χέρι μου και χάιδεψα απαλά τα μαλλιά της, το μάγουλο της και τον ώμο της. Ζάρωσα τα φρυδια μου από πόνο αλλά και από οργή που αυτή η γυναίκα πέρασε τόσο δύσκολα. Που η μοίρα της έπαιξε τέτοιο παιχνίδι. Απορώ πως κατάφερε να επιβιώσει από αυτή τη αντίξοη κατάσταση.

Δεν έχω σταματήσει να σκέφτομαι αυτά που μου είπε ο Φάμπιο,ο πατέρας της, αλλά αυτά που μου είπε η Κλαούντια με έχουν στοιχειώσει. Η Εύα της εκμηστηρεύτηκε τα πάντα για το παρελθόν της. Έφριξα μόλις μου τα αποκάλυψε η Κλαούντια.Δεν μπορούσα να πιστέψω το τι έχει περάσει. Δεν το χωρούσε το μυαλό μου ότι κάποιος θα μπορούσε να φερθεί τόσο απάνθρωπα σε ένα δεκατετράχρονο κορίτσι που μόλις είχε χάσει την μητέρα της. Όταν ούρλιαζε ότι είμαστε ίδιοι δεν είχα ιδέα ότι στην πραγματικότητα εννοούσε ότι είχαμε ένα κοινό στοιχείο: χάσαμε τις μητέρες μας με βάναυσο τρόπο. "Γιατί καρδούλα μου δεν μου είπες τίποτα; "ψιθύρισα και χάιδεψα τα μαλλιά της. Προτού σηκωθώ από το κρεβάτι για να βγω λίγο έξω της άφησα άλλο ένα τρυφερό χάδι στο μάγουλο και ύστερα έφυγα από δίπλα της.

Άνοιξα την μπαλκονόπορτα και βγήκα έξω στη βεράντα κρατώντας στα χέρια μου το πακέτο με τα τσιγάρα. Αφού έβγαλα το τσιγάρο το έβαλα ανάμεσα στα χείλη μου ανάβοντας το. Με τους αγκώνες να ακουμπάνε πάνω στα κάγκελα κοίταξα απέναντι μου το φωτισμένο καζίνο. Σε λίγη ώρα ξημερώνει και εγώ για άλλη μια φορά δεν κατάφερα να κλείσω μάτι. Ξεφύσηξα τον καπνό κλείνοντας τα μάτια μου και σκέφτομαι τις πιέσεις που δέχομαι από την υπηρεσία. Άμεσα πρέπει να δώσω μια απάντηση. Δηλαδή άμα τους δίνω την άδεια να γίνει η Εύα δόλωμα. Να πάρει τους πολύτιμους λίθους και να τους δώσει στον Γκολίνο και εκείνος με την σειρά του να τους παραδώσει στον Ράφαελ για να μπορέσει να τον συλλάβει. Όμως δεν μπορώ να διακινδυνεύσω την ασφάλεια της Εύας. Κανένας δεν σκέφτηκε ότι μπορεί κάτι να πάει στραβά. Ο Ράφαελ είναι ένας έξυπνος άνθρωπος και υπάρχει η πιθανότητα να γνωρίζει ότι του την έχουν στημένη. Κούνησα το κεφάλι μου και αμέσως πήρα την απόφαση ότι δεν υπάρχει η περίπτωση να επιτρέψω η μητέρα του παιδιού μου να γίνει δόλωμα και ας υποστώ τις συνέπειες. Σκέφτομαι πως θα ξεμπλέξουμε από το κουβάρι που έχουμε μπλεχτεί. Ψάχνω απεγνωσμένα να βρω τις δυο άκρες του κουβαριού αλλά όσο το ψάχνω τόσο μπερδεύεται το νήμα. Αναρωτιέμαι άμα η παγίδα που της έστησαν σχετίζεται με τα λαθραία διαμάντια. Τι σχέση μπορεί να έχει η προσωπική μου ζωή με την επαγγελματική. Τι όφελος μπορεί να έχει κάποιος; Αυτός που θα μπορούσε να λύσει το ένα τέταρτο της υπόθεσης ήταν ο μπάρμαν που δούλευε στο καζίνο αλλά πριν δυο μέρες οι άνθρωποι μου με ενημέρωσαν ότι βρέθηκε νεκρός στο διαμέρισμα του στη Λάτσιο και αμέσως αντιλήφθηκα ότι κάποιος του είχε δώσει διαταγή να ρίξει το ναρκωτικό στο χυμό της Εύας και στο ποτό του αδερφού μου. 

Αγάπα Με. (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now