Παρόν
Το επόμενο πρωί πετάγομαι κυριολεκτικά πάνω από το κρεβάτι. Κοιτάζω σαστισμένη τριγύρω το χώρο του δωματίου προσπαθώντας να θυμηθώ πως βρέθηκα μέσα στο δωμάτιο του Ματέο και έπειτα θυμάμαι. Το ρολόι πάνω στο κομοδίνο δείχνει δέκα η ώρα το πρωί και σκέφτομαι πόσο καιρό έχω να κοιμηθώ τόσες ώρες σερί. Χαμογελώ ανεπαίσθητα κοιτάζοντας τριγύρω και παίρνω μέσα στα χέρια μου το διπλανό μαξιλάρι για να μυρίσω το άρωμα του. Αφού παίρνω μια γερή δόση από το μεθυστικό του άρωμα και με έναν αγανακτισμένο αναστεναγμό τραβάω από πάνω μου τη λεπτή κουβέρτα από πάνω μου για να πάω στο δωμάτιο μου. Διασχίζοντας το δωμάτιο και φτάνοντας στη πόρτα προτού τη ανοίξω γυρίζω πίσω ρίχνοντας μια τελευταία ματιά γύρω από το ιδιωτικό χώρο του Ματέο και έπειτα με ένα θλιμμένο χαμόγελο τη ανοίγω βγαίνοντας μέσα από το δωμάτιο. Δεν αργώ να φτάσω έξω από το δωμάτιο μου και πιάνοντας το πόμολο το κατεβάζω για να μπω στο εσωτερικό. Μέσα στο δωμάτιο επικρατεί η απόλυτη ησυχία και το μόνο που ακούγεται είναι ένα σιγανό ροχαλητό. Κλείνω τη πόρτα πίσω μου και βαδίζω προς τη κούνια και μόλις αντικρίζω τη μικρή να κοιμάται με τη πιπίλα μέσα στο στόμα της να τη μασάει με μανία χαμογελάω. Έπειτα η προσοχή μου στρέφεται προς τη γεροδεμένη πλάτη του Ματέο και προχωράω διστακτικά προς το κρεβάτι. Κοιτάζω συγκλονισμένη τη μυώδη πλάτη του και μια ανατριχίλα με πιάνει μόλις αντικρίζω τον γονατισμένο άγγελο και με τα τεράστια φτερά να καλύπτουν το πρόσωπο της φιγούρας που είναι χαραγμένη σε όλη τη πλάτη του. Τείνω το χέρι μου για να χαϊδέψω τη πλάτη του αλλά μόλις παρατηρώ το σώμα του κουνιέται το παίρνω πίσω. Για κάμποσα δευτερόλεπτα στέκομαι κοιτάζοντας τη αρρενωπή μορφή του και αμέσως νιώθω τα μάτια μου να βουρκώνουν από τη άσχημη κατάληξη της σχέσης μας.
Μόλις ακούγεται το κλάμα της μικρής ο Ματέο απότομα ανασηκώνεται με εμένα να τον κοιτάζω σαστισμένη και έπειτα τείνω το χέρι μου για να χαϊδέψω τα μαλλιά του «Κοιμήσου». ψιθυρίζω καθησυχάζοντας τον και αφού μου ρίχνει μια νυσταγμένη ματιά ξαπλώνει πίσω στα μαξιλάρια κλείνοντας τα μάτια του. Καθώς χαϊδεύω τα μαλλιά του εκείνος με πιάνει από το καρπό και το φέρνει στο στόμα του δίνοντας ένα τρυφερό φιλί μέσα στη παλάμη αφήνοντας με να τον κοιτάζω εμβρόντητη από αυτή τη χειρονομία του και έπειτα γυρίζει το κορμί του μπρούμυτα.
Ρίχνω μια τελευταία ματιά πάνω στη γυμνή πλάτη του και έπειτα απομακρύνομαι από δίπλα του. Αφού πήρα τη μικρή μέσα από τη κούνια και το άδειο μπιμπερό πάνω από το κομοδίνο κατέβηκα στη κουζίνα.