Παρόν
Ξημέρωσε και εγώ δεν έχω κλεισει μάτι. Σήκωσα το χέρι μου και απαλά χάιδεψα το μάγουλο του. Χαμογέλασα θλιμμένα καθώς το βλέμμα μου ταξίδευε στο πρόσωπο του. Οι μαύρες βλεφαρίδες του τρεμοπαίζουν και τα σαρκώδη χείλη του ήταν μισάνοιχτα. Έσκυψα απειροελάχιστα προς τα χείλη του για να νιώσω την ανάσα του και εκλεισα σφιχτά τα μάτια μου αφηνοντας ένα φιλί πάνω τους παίρνοντας δύναμη και κουράγιο. "Κινδυνεύει, Εύα", οι λέξεις στριφογύρισαν σαν τυφώνας μέσα στο μυαλό μου. "Μπλέχτηκε σε ένα παιχνίδι που δεν έχει ιδέα. Εύα, πίσω από τα λαθραία κρύβονται ισχυροί άνθρωποι που τα θέλουν και άμα δεν τα παραδώσει θα του κάνουν κακό. Στην καλύτερη περίπτωση θα μπει φυλακή."
Μου είπε ότι ο Ματέο έχει στην κατοχή του ένα από τα πιο ακριβά διαμάντια, το ροζ αστέρι. Πριν δυο χρόνια στα ορυχεία της Βολιβίας εντοπίστηκε το λίθος βάρους 132,5 καρατίων. Το οποίο κοστολογείται γύρω στα 70 εκατομμύρια ευρό. Θέλουν πάση θυσία να το έχουν στην κατοχή τους αυτό το υπέρλαμπρο διαμάντι εξαιρετικής διαύγειας. Μπορώ να αντιληφθώ το κέρδος που θα έχουν οι αγοραστές. Μου αποκάλυψε ότι ο υπουργός της δικαιοσύνης της Ιταλίας μαζί με τον δήμαρχο του Μονακό έκαναν μια συμφωνία. Ο δικός μας υπουργός έκλεισε μια συμφωνία των τάξεων του 30% επί της πώλησης. Στην Κυανή Ακτή επικρατεί ο πλούτος και σίγουρα θα προσελκύσει τους νεόπλουτους. Στην αρχή ήμουν καχύποπτη με τις προθέσεις του ομως με διαβεβαίωσε ότι το κάνει για το καλό του Ματέο επειδή ο πρώην αστυνομικός ήταν φίλος με τον γερο Μορέτι και του είχε υποσχεθεί ότι πάντα θα τον προσέχει. Δεν μπορω να πω ότι με έπεισε εντελώς ομως όταν σου λέει ο άλλος ότι στην πραγματικότητα μέσα στο ίδιο μας το σπίτι υπάρχει μια ατομική βόμβα και μπορεί ανά πάσα στιγμή να εκραγεί, εννοώντας ότι άμα δεν το παραδώσει θα το πάρουν με το ζόρι, με αντίτιμο να κινδυνέψει η ζωή της κόρης μας.
Καθώς τον κοίταζα που κοιμόταν ήρεμος έκλεισα τα μάτια μου και ένας δυνατός αναστεναγμός βγήκε μέσα από το στόμα μου "Κακό πράγμα οι αναστεναγμοί,carino".ακούστηκε η βραχνή φωνή του. Άνοιξα τα μάτια μου και αμέσως διασταυρώθηκαν με τα δυο ζαφείρια του. "Τι σε προβληματίζει, αγάπη μου;"αναρωτήθηκε καθώς με κοίταζε κατάματα προκαλώντας μου φόβο και ανατριχίλα.
Η παλάμη μου χάιδεψε απαλά το αξύριστο μάγουλο του και έπειτα με μεγάλη προσπάθεια έδιωξα τις κακές σκέψεις "Πρέπει να ξυριστείς."είπα αποφεύγοντας να του απαντήσω. "Λατρεύω όταν το πρόσωπο σου πεντακάθαρο".σιγομουρμούρισα και έβαλε την παλάμη του πάνω στη δική μου.