28

4.9K 493 96
                                    

Παρόν

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Παρόν

"Ορίστε;" φώναξα σοκαρισμένος από αυτή τη αποκάλυψη.

"Εμείς οι δυο μοιάζουμε πολύ!"αποκρίθηκε ο Ράφαελ.

"Εγώ δεν παράτησα την οικογένεια μου όπως έκανες εσύ"ανταποδίδω ειρωνικά.

Εκείνος κουνάει το κεφάλι του "Δεν είναι έτσι,  Ματέο, δεν τους παράτησα από επιλογή αλλά αναγκάστηκα για να τους σώσω".δικαιολογεί αμέσως τη πράξη του.

Με τα χέρια μέσα στις τσέπες προχωράω πάλι προς εκείνον και φτάνοντας δίπλα του, του ρίχνω  ένα εξοργισμένο βλέμμα "Και πως επέτρεψες να εκδίδεται;". πέταξα θυμωμένος. 

"Δεν το γνώριζα αυτό". απολογείται ο Ράφαελ. "Ήμουν μέλος στη μεγαλύτερη εγκληματική οργάνωση της Νάπολης, του Δον Βερντόνε. Ένα βράδυ με είχαν συλλάβει για βανδαλισμό ενός νυχτερινού κέντρου που χρωστούσε λεφτά στον Δον και ακριβώς την επόμενη μέρα ο μεγάλος Δον δολοφονείται ταράζοντας το υπόκοσμο της Νάπολης. Εξεπλάγην που μετά από δύο μέρες με άφησαν ελεύθερο. Όμως δεν άργησαν να ξανά έρθουν σε επαφή μαζί μου ζητώντας μου να τους παραδώσω τον Βερντόνε επειδή είχαν βάσιμη υποψία  ότι ήταν ζωντανός και φυγαδεύτηκε κάπου στο Μεξικό. Η Ιντερπόλ είχε σοβαρές καταγγελίες εις βάρος του και ήταν θέμα χρόνου η σύλληψη του αλλά υπήρχε διαρροή μέσα από την υπηρεσία ενημερώνοντας τον Δον και στο παρά πέντε κατάφερε να ξεφύγει στήνοντας το σκηνικό του θανάτου του."είπε και σταματώντας για λίγο βγάζει μέσα από τη τσέπη του παντελονιού το πακέτο με τα τσιγάρα. Τον κοιτάζω καχύποπτα από τη ιστορία που μου αφηγείται και έπειτα συνεχίζει " Και έπειτα έγινα επίσημος ρουφιάνος της μυστικής αστυνομίας και στο τέλος έστησα όλο αυτό το σκηνικό με τον εμφύλιο πόλεμο μεταξύ των βετεράνων και των νέων μελών της οργάνωσης του Δον Βερντόνε με αποτέλεσμα να οδηγήσω σχεδόν όλους τους φίλους μου σε θάνατο και τους βετεράνους σε σύλληψη.  Ήταν το μεγαλύτερο κατόρθωμα της Ιταλικής  αστυνομίας και για να σώσω τη γυναίκα που αγαπούσα και το μωρό μέσα στα σπλάχνα έστησα το θάνατο μου έτσι ώστε να μην τους πειράξει ποτέ κανένας"πρόσθεσε και τον κοίταξα στενεύοντας τα μάτια μου.

Αγάπα Με. (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now