45

5K 467 92
                                    


Παρόν

Με τις παλάμες μου να ακουμπάνε το νιπτήρα κοίταξα τη μορφή μου μέσα από το καθρέφτη του μπάνιου. Το πρόσωπο μου αναψοκοκκινισμένο, με τα χείλη  πρησμένα και ο λαιμός μου κόκκινος από τα αχόρταγα φιλιά του. Είναι εμφανές το πόσο ερεθισμένη και αναστατωμένη είμαι αυτή τη στιγμή. Μου χάρισε μονάχα ένα μικρό δείγμα λύτρωσης και αντί να το ολοκληρώσει με παράτησε σύξυλη και έφυγε. Έχω την εντύπωση ότι τα κάνει όλα αυτά για να με τιμωρήσει. Ξέρω το πόσο τύραννος μπορεί να γίνει. Ειλικρινά ώρες-ώρες με αυτόν τον άνθρωπο σηκώνω τα χέρια ψηλά. Μου ζήτησε να τον περιμένω αλλά θα φύγω. Θα ξαναγυρίσω στο καζίνο. Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνω ότι μου ζητάει.

Είναι ένα καθίκι. Άνοιξα τη βρύση και ύστερα έριξα νερό στο πρόσωπο μου. Καθώς προσπαθούσα να σβήσω τη φωτιά που ένιωθα πάνω στο πρόσωπο μου κάποια στιγμή ένιωσα δυο χέρια να τυλίγονται γύρω από τη μέση με αποτέλεσμα να μου κοπεί η ανάσα από τη τρομάρα. Όμως ηρέμησα μόλις άκουσα τη βραχνή φωνή του μέσα στο αυτί μου. "Carino".

Χτύπησα τα χέρια του τα οποία ήταν τυλιγμένα στη γυμνή κοιλιά μου. "Μην το ξανακάνεις αυτό!". τον μάλωσα και τοποθέτησα το χέρι μου στη μεριά της καρδιάς, η οποία χτυπούσε σαν τρελή από το τρόμο.

"Συγνώμη, carino, που σε τρόμαξα.". ψιθύρισε και τα χέρια του πίεσαν πιο δυνατά τη κοιλιά μου και αφού σήκωσα το κεφάλι μου είδα το σατανικό του βλέμμα να αντανακλάται μέσα από το καθρέφτη.

"Γιατί γύρισες; εσύ δεν είπες ότι χωρίς εσένα δεν μπορεί να ξεκινήσει το παιχνίδι; "αναρωτήθηκα αφού γύρισε ύστερα από πέντε λεπτά αφότου με άφησε.

Τον άκουσα να αναστενάζει μέσα στο αυτί μου "Έφτασα μέχρι κάτω, άναψα ένα τσιγάρο και μόλις πήρα μια τζούρα σκέφτηκα πως θα εμφανιστώ στο γκαλά καυλωμένος". σιγομουρμούρισε και δάγκωσε τον ώμο μου. "Και σκέφτηκα ότι κάτι πρέπει να κάνεις για αυτό". πρόσθεσε και ένιωσα  τη γλώσσα του να κυλάει πάνω στο μπράτσο μου ενώ το χέρι του κατέβαινε επικίνδυνα στο σημείο της θηλυκότητας μου. Έκλεισα τα μάτια μου και αναστέναξα βάρια μόλις τα δάχτυλα του άγγιξαν  τη τρυφερή σάρκα της θηλυκότητας μου. "Ε, carino, τι θα κάνεις για αυτό; ", συνεχίζει να με βασανίζει με τη γλώσσα του σκορπώντας ρίγη σε όλο το κορμί μου ενώ τα δάχτυλα του απλά παρέμειναν ακούνητα. Καθώς περίμενα με ανυπομονησία να ξεκινήσει το παιχνίδι όμως είπαμε είναι ο Νέρωνας. "Γιατί δεν μου απαντάς; " και το άλλο χέρι του κάνει κύκλους γύρω από τον αφαλό ενώ το άλλο συνεχίζει να παραμένει ακίνητο.

Αγάπα Με. (Υπό Διόρθωση)Where stories live. Discover now