Παρόν
Πριν βδομάδα είχα ζητήσει από τον Τζιοβάνι να γυρίσει πίσω τις κάμερες για να βρω κάποιο στοιχείο για την αθωότητα της. Όμως το επόμενο βράδυ που πήγα να τον ρωτήσω άμα ήταν έτοιμο το βίντεο που του είχα ζητήσει ο Τζιοβάνι μου είχε πει ότι το βίντεο της συγκεκριμένης μέρας είχε διαγραφεί.
"Έκανες τίποτα Τζιοβάνι;"τον ρωτάω μόλις μπήκα μέσα στο χώρο που καταγράφεται η ασφάλεια του καζίνου.Τον βρήκα να κάθεται πάνω στη μαύρη καρέκλα κοιτάζοντας με προσήλωση την οθόνη του υπολογιστή και ακούγοντας την φωνή μου γυρίζει το κεφάλι του για να με κοιτάξει. "Όχι ακόμα, κύριε Ντι Μάρκο". είπε σοβαρός.
Κάνω δυο βήματα για να βρεθώ δίπλα του και ρίχνω μια γρήγορη ματιά πάνω στη οθόνη του υπολογιστή. "Θέλει ακόμα μια μέρα για τη επαναφορά του διαγραμμένου αρχείου". είπε κοιτάζοντας με κατάματα και αφήνω έναν αγανακτισμένο αναστεναγμό να βγει μέσα από το στόμα μου. "Πιστεύω ότι αύριο να είναι έτοιμο"συμπλήρωσε και ξανά στρέφει τη προσοχή του πάνω στην οθόνη.
Με τα χέρια μέσα στις τσέπες του παντελονιού μου δαγκώνω το εσωτερικό του μάγουλου μου "Εντάξει μόλις το έχεις έτοιμο ενημέρωσε με".είπα και εκείνος έγνεψε το κεφάλι του.
Αφού τον αποχαιρέτησα βγήκα μέσα από το χώρο για να κατευθυνθώ στο γραφείο μου. Ανοίγοντας την πόρτα το βλέμμα μου πέφτει σε μια γνώριμη αντρική φιγούρα να κάθεται στη πολυθρόνα που υπάρχει μέσα στο γραφείο κρατώντας στο ένα χέρι το ποτήρι με το ουίσκι ενώ στο άλλο ένα αναμμένο πούρο.
Οι άκρες των χειλιών μου τραβιούνται σχηματίζοντας ένα χαμόγελο και έπειτα αναφώνησα χαρούμενος το όνομα του συνεταίρου μου "Ρομπέρτο, καλώς ήρθες!".
Παίρνει το βλέμμα του πάνω από το μισοάδειο ποτήρι του για να με κοιτάξει και έπειτα σηκώνεται μόλις φθάνω δίπλα του. Τείνω το χέρι μου προς εκείνον για χειραψία "Καλώς σας βρήκα, φίλε μου"είπε με ένα έντονο ενθουσιασμό και αφού ανταπόδωσε στη χειρονομία μου με φιλάει δυο φορές σταυρωτά. Απομακρύνομαι από δίπλα του με ένα χαμόγελο και προχωράω προς το μπαρ που υπάρχει μέσα στο γραφείο. Παίρνω στο χέρι μου την ανοξειδωτη τσιμπίδα για να βάλω μέσα στο χαμηλό ποτήρι δυο παγάκια και αφού τα άφησα να πέσουν ύστερα παίρνω το μπουκάλι με το ουίσκι. "Πότε γύρισες;"τον ρωτάω καθώς γεμίζω το ποτήρι με το κιτρινωπό υγρό.