•°Wujek Nazista°•

619 41 23
                                    

                       ROZDZIAŁ 6

Węgry zaczął tulić się do zbitej ramki z moim zdjęciem, Austria po chwili je wyrwała.

- Gdy ciągle będziesz się nią przejmował to będzie tylko gorzej! - krzyknęła siostra Niemca do mojego brata. - Po prostu spróbuj już dzisiaj i jutro o niej zapomnieć, okej kochanie?

Węgry kiwnął głową na tak i mocno przytulił Austrię.

- Niemcy rób zdjęcie - powiedziałam do Niemca, po chwili wyciągnął telefon i zrobił. - Będzie do albumu! 

Gdy Austria już wyrwała się z uścisku Węgra, Niemcy miał już dawno schowany telefon w kieszeni, a Węgry wycierał łzy z swoich policzków. Austria szybko otworzyła schowek w narożniku i wyjęła potrzebne przedmioty do zrobienia łóżka. Po chwili ich dziecko zaczęło płakać.

- Węgry idź zobacz co się dzieje. - powiedziała Austria do swojego męża.
Węgry poszedł do pokoju, gdy Austria straciła go z oczu kończyła ścielenie łóżka dla gościa.

- Dzięki Österreich - powiedział jak prawie zwykle obojętny Niemcy.

- Nie ma za co Deutschland - Po chwili zaczęli gadać do siebie totalnie po niemiecku i z tego co rozumiałam wydawało się że nawet ten język pamiętam. Gadali coś o swoich odpałach w dzieciństwie kiedy prawie wyjebali dom razem z swoim kuzynem Szwajcarią i byli uziemieni na miesiąc przez 3 Rzeszę oraz jak skakali po drzewach w lesie i Niemcy wyjebał się z 3 metrowago drzewa. Gdy Węgry wrócił z Agrą ( starałam się Cri) na swoich rękach uspokoiła się trochę, miała całą czerwoną twarzyczkę. Zaczęła wyciągać swoje ręce w moją stronę. Niechaj się zdecyduję czy mnie lubi czy nie.

- No co maleńka?  Jednak mnie chyba lubisz - powiedziałam i się uśmiechnęłam - Ale nie mogę cię niestety złapać.

- Gdy do niej podeszłem wskazywała coś za oknem, musiała zauważyć jakiś cień i się przerazić - powiedział paprykarz i odłożył dziecko na ziemię.   Agra podbiegła do Niemiec i przytuliła się do jego nogi, Węgry zrobił tego zdjęcie.

- AA WEŹCIE TO ODE MNIE! - wydarł się Niemcy.

- To jest takie urocze!  - powiedziała Austria.

- Dobrze mówi - powiedziałam i wskazałam na Austrię, Niemcy spojrzał na mnie błagalnie. - Dobra, Agra powtórz. Wu-

Dziecko powtórzyło.

- jek - dokończyłam słowo.

Powtórzyła.

- Na- zi- sta - postanowiłam że nadam Niemcom nowe przezwisko.

Dziecko to też powtórzyło. Ja zaczęłam się śmiać, a "Wujek Nazista" patrzył na mnie gniewnie.

- Nie ma za co - powiedziałam i puściłam mu oczko i pobiegłam do mojego pokoju. Gdy sprawdziłam że nie poszedł za mną, przeszłam przez szafę i znalazłam się w małym podłużnym na 4 metry, a szerokim na 2. Na ścianach były krwawe napisy napisane przeze mnie. Naprzeciwko wejścia po prawej stronie był stół a obok niego krzesło i mała meblościanka. Czyli idealny układ meblowy. W drugim kącie naprzeciwko drzwi były porozrzucane ostre przedmioty od tradycyjnych żyletek nawet do wielkiego starego miecza. Usiadłam na krześle, nie wiem jak ale to zrobiłam i spojrzałam w górę. Uśmiechnęłam się stryczek nadal tu wisiał.

- Ahh te piękne czasy - powiedziałam i się uśmiechnęłam i ruszyłam w stronę zabarykadowanych drzwi by później przejść przez szafę. Po przeglądzie starego pokoju zauważyłam że nic się raczej nie zmieniło, po chwili usłyszałam płaczące dziecko i ruszyłam w jego kierunku przeszłam przez drzwi do sypialni mojego brata i jego żony. Austria trzymała Agrę na rękach i próbowała ją uspokoić. Nic nie działało i się załamała.

- Ungarn.. Kochanie pomożesz? - spytała się Austria. Węgry usiadła na łóżku i wystawił ręce do Agry. Austria oddała dziecko do jej ojca. Węgry starał się uspokoić dziecko, dziwnie znaną mi piosenką. Gdy Agra usnęła Węgry położył ją obok siebie na dużym łóżku.

- Dzisiaj śpi z nami. - Powiedział i uśmiechnął się do Austri mój brat.

- Dzięki kochanie, bardzo ładnie śpiewasz. Co to za piosenka? - spytała Austria.

- Kiedy Lengyelország była mała to mama jej to śpiewała, kiedyś mnie tej piosenki nauczyła bo bardzo chciałem  ją znać. - powiedział Węgry i po chwili miał łzy w oczach, ale po chwili się opanował. Pocałował Agrę w czoło, przytulił ją - Jó éjszakát.

- Gute Nacht - powiedziała i uśmiechnęła się Austria i sama położyła się do snu.

Aaaaaa ale dostałam weny po oglądaniu memów XD

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Aaaaaa ale dostałam weny po oglądaniu memów XD

Składniki na... Leczo!

3 papryki
1 duża cebula
1 bakłażan/ lub cukinia
5 pomidorów
3-4 ząbki czosnku
Przyprawy (rozmaryn, tymianek, sól, pieprz, liść laurowy)
Olej Kujawski do smażenia

Paranormal Problem || Countryhumans || ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz