•°Śniadanie°•

333 30 11
                                    

Rozdział38

Wszyscy obudzili się około 6 nad ranem, śniadanie robiła tym razem Japonia. A jako że Niemcy i Japonia to dwie różne kultury, to na śniadanie jędzą dwa różne dania, więc od 5 minut słuchamy o tym jak możemy nie mieć ryby i wodorostów w lodówce, ani czemu nie ma tu ryżu.

-No ja nie rozumiem! - Japonia chodziła wściekła po całej kuchni, a Niemcy siedział przy stole w tym samym pomieszczeniu – Jak można nie mieć ryb w lodówce!

-Europejczycy, nie żywią się tym samym co Azjaci.. - powiedział Niemcy i wstał z krzesła by stanąć przy lodówce – Japan siadaj, ja robię śniadanię.

Po kilku minutach przed Japonią wylądował talerz z śniadaniem, były tam dwie smażone kiełbasy, jajko sadzone oraz bułka z dżemem. Po chwili Niemcy podał Japonii herbatę zieloną.

-Niemcy, czy ty chcesz mnie utuczyć? - Japonia spojrzała na europejczyka.

- Nie, skąd w ogóle taki pomysł? - Niemcy napił się przed chwilą zrobionej kawy, po czym dodał do niej trochę mleka.

-Wiesz ile to ma tłuszczu?! - Japonia wykrzyknęła – Tyle to tłuszczu to nawet w tydzień nigdy nie skonsumowałam!

-Przesadzasz, spróbuj przynajmniej – Niemcy zjadł trochę kiełbasy.

Japonia zjadła kawałek jajka, od razu zjadła więcej.

-Kochanie a co zrobisz na obiad? - Niemcy na mnie spojrzał.

-A co byś chciała? - Niemcy jadł już drugą kiełbasę.

-Czekaj, co – powiedziała niewiedząca o niczym Japonia – Od kiedy wy razem jesteście?

-Chyba od przedwczoraj? - zastanowił się Niemcy.

-Od niedzieli! - trzepnęłam go w głowę.

-Ała, to bolało – Niemcy się chwycił za głowę.

- Miało boleć – Powiedziałam i odeszłam kawałek – Zapomniałeś o tak ważnym dniu!

Japonia ledwo zjadła 1/3 zawartość talerza i już wstała.

-Dziękuje – Japonia wstała i wzięła talerz do kuchni – Jak wy możecie tyle tego jeść..

-Najadłaś się? - Niemcy spojrzał na Japonię.

-Tak – Japonia znowu usiadła przy stole – Jeżeli zjesz ten cały talerz, to będę zdziwiona że go nie zwymiotujesz..

-Tak zazwyczaj wygląda moje śniadanie.. - Japonia spojrzała zdziwiona na Niemca.

-Co – Azjatka przyjrzała się Niemcowi – Ale.. ty taki nawet trochę chudy jesteś!

-Nie wiem jak.. - Niemcy wstał od stołu i odniósł talerz do zlewu, a potem poszedł się ubrać, tak samo uczyniła Japonia.

Po chwili Niemcy wychodził do pracy, a Japonia szła do siebie rysować komiksy. Czyli dzień spędzam tak jak zwykle, usiadłam na kanapie i puściłam sobie jakieś filmy, już po 1 filmie znudziło mi się to, wstałam z kanapy i poszłam na spacer. Spacerowałam sobie po lesie, parku i kilku opuszczonych budynkach. Powoli zaczynałam wracać do domu Niemca, ale zauważyłam idącą Ukrainę. Zmierzała ona do lasu, tego samego gdzie był bunkier. Natychmiast za nią ruszyłam. Gdy byliśmy niedaleko bunkra ona szła dalej, a za nią ja. Po kilku minutach dotarliśmy do małego jeziorka przy którym już ktoś stał, nagle Ukraina do niego podbiegła i mocno przytuliła.

-Hej Ukraina – Już wiadomo że to facet, dobra spoko, podeszła bliżej.

-Cześć, Nada – I już wiadomo! Osobą z którą się Ukraina spotyka jest Kanada!

Dobra, chyba wszystko okej, ZSRR nie wróci już z zaświatów. Zaczęłam wracać tą samą trasą do domu Niemca. Zanim tam dotarłam minęło jakieś 15 minut. Gdy wróciłam zastałam widok pracującego Niemca.

-Hej kochanie, co robisz? - Spojrzałam jak Niemcy uzupełnia papiery.

-Uzupełniam papiery – Niemcy napił się trochę kawy.

-Pomóc Ci? - spojrzałam na zmęczonego faceta.

-Gdybyś mogła..

Siedzieliśmy przy papierach przez 45 minut, zaraz po tym Niemcy poszedł się umyć, a ja aktualnie czekam w jego pokoju aż skończy. Przeglądałam właśnie zdjęcia, które były na jego biurku, na jednych była jego rodzina, na niektórych jakieś śmieszne zdjęcia z przyjaciółmi i jeszcze były stare zdjęcia ze mną, na sam widok uśmiechnęłam się.

-Hey Polen – Niemcy spojrzał mi przez ramię – Co oglądasz?

-Twoje zdjęcia, a co nie mogę? - Spojrzałam mu w oczy.

-Oczywiście że możesz – Niemcy położył się na łóżku i zasnął.

-Oczywiście że możesz – Niemcy położył się na łóżku i zasnął

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

No ten, Kolejny rozdział, UwU.

Przepis na... Wkurw Austrii OwO:

Po prostu chodź przed nią za wolno, tak to wystarczy.

Do potem!

	Do potem!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Um, hejo

Tutaj Kotek, aka wasza zbawicielka która poprawia i wstawia rozdziały

Ann powinna wrócić niedługo, ale jeśli chcecie żebym dalej się jej tu włamywała to piszcie

Do następnego uwu

No cóż, wróciłam wcześniej AAAA, ale nie usunę notki Kotka, bo nie chce mi się XDD

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

No cóż, wróciłam wcześniej AAAA, ale nie usunę notki Kotka, bo nie chce mi się XDD

Paranormal Problem || Countryhumans || ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz