•°Kostnica 0/1°•

315 29 0
                                    

Maraton 0/14

Ten rozdział krótszy, ale dzień wcześniej (Albo dwa)

Dwa rozdziały dziennie po 500 słów

<================>


Rozdział 22

Siedziałam na oparciu fotela na którym siedział Tatko i przepytywał Węgry, na którego kolanach siedział jego syn. Nudziło mi się trochę więc wpatrywałam się dziko w swojego przyrodniego brata. Po chwili zauważyłam że jego aura nie była zbytnio mocna, po jakimś czasie się wzmacniała. Czy to jest możliwe że ma szanse by wrócić do życia.

- OMARCEPANOWYJEZU - wykrzyknęłam i spadłam z oparcia siedzenia - Węgry! Spadamy stąd! Mam teorię do obalenia!

- Lengyelország co tym razem wymyyy- - złapałam Węgry za ramię i wyciągnęłam go do wyjścia.

- Wrócę dzisiaj z nim albo za tydzień bez niego - powiedziałam po czym otwierałam wrota.

- Czekaj co - powiedział Węgry próbując się wydostać z mojego uścisku.

- Młoda damo gdzie ty się wybierasz? - Tatko wstał z fotela i ruszył w moją stronę.

- Idę ożywić Węgra - oznajmiłam.



Ciągnęłam Węgry po zimnych kafelkach szpitala aż do kostnicy, będąc pod drzwiami, obok których siedziała Austria razem z Niemcem. Spojrzałam się na Germana a on na mnie, po czym przeszłam przez drzwi do kostnicy razem z bratem. Gdy Węgry ujrzał swoje martwe ciało spojrzał na mnie.

- Teraz pożegnanie.. chyba.. - jęknęłam i rozłożyłam ramiona, po czym brat mocno się we mnie wtulił - Jeszcze się spotkamy, nie w zaświatach a w świecie żywych, ciesząc się życiem. Obiecuję..

Węgry się we mnie mocniej wtulił i się rozpłakał.

- Dobra, nie mamy zbyt dużo czasu, a ja pewna że powrócisz do żywych pewna nie jestem.. Ale trzeba spróbować.. - Patrzałam jak Węgry powoli podchodzi do swojego ciała.

 - Patrzałam jak Węgry powoli podchodzi do swojego ciała

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

To ten... Taki krótki rozdział, bo maraton rozpocznie się jutro (15.08) albo pojutrze (16.08)

I teraz nie ma przepisów tylko zadawajcie pytania bohaterom tej książki, a "oni" na wybrane pytania odpowiedzą UwU.

Do (po)jutra!

UwU

Paranormal Problem || Countryhumans || ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz