•°Rozeznanie w terenie°•

849 41 10
                                    

                      ROZDZIAŁ 2
Pov. Polska

- Niemcy?.. - powiedziałam, i spojrzałam mu prosto w oczy. Odwrócił wzrok, chciałam go jakoś zagadać, ale postanowiłam że dam mu spokój, stanęłam obok niego i patrzyłam na mój własny pogrzeb. Węgry płakał, a Austria i ich dzieciak stali obok niego, pewnie nigdy nie pomyśleli że tak szybko od nich odejdę.. W sumie ja również. Po chwili zauważyłam ż Niemcy zaczął iść do swojego domu, otrząsnęłam się z zamyśenia i ruszyłam do niego, szłam ku jego boku przez około kilometr gdy nagle się zatrzymał.

- Polen... - cicho powiedział bez emocji - czemu za mną chodzisz?

- ... - nic nie odpowiedziałam.

- Uznam Cię za moje kolejne schizy.. - powiedział.

Już nic nie mówiąc podążałam za nim,  postanowiłam zrobić analizę ( jak to poważnie brzmi XD Mój bożee XDD - Ann) mojego ubioru. Mój bordowy sweterek, pod którym zawsze była koszula została zamieniona na zwykłą białą koszulę, zamiast mojej brązowej spódniczki, była trochę inna, miała ona jakby dwie warstwy obie czarne, ale krótsza była bardziej falowana, a przy moim biodrze przyczepiony był ładny szary kwiatek. Oczywiście zamiast moich ulubionych czarnych zakolanówek z dwoma bordowymi kreskami u góry, były tradycyjne czarne. Moje włosy które zazwyczaj związane były około 5 centymetrów nad końcówkami włosów oraz ułożone na moim lewym ramieniu, były upięte w koka.

Po przeanalizowaniu mojego ubioru, zauważyłam że jesteśmy koło domu Niemiec. Otwierał on drzwi, gdy ja już przez nie przeszłam. Rozejrzałam się do okoła, byłdrzwi. małym pokoju gdzie była szafa, a naprzeciw jej lustro. Oba te przedmioty zajmowały całe ściany. Idąc prosto przeszłam przez kolejną parę drzwi. Zauważyłam iż jestem w przedpokoju. Był tutaj również filar który oddzielał hol od salonu, a pokój ten oddzielony od kuchni oraz jadalni był blatem. Gdy spojrzałam w drugą stronę, zauważyłam drzwi, gdy przez nie przeszłam zauważyłam pokój, był on w odcieniach czerwieni, bieli oraz szarości. Przeważał tu kolor szary oraz biały, czerwony był tu bardziej używany do dodatków. Było tu pełno czerwonych doniczek z zwiędłymi kwiatami, była tam również ładnie ułożona na łóżku kołdra z czerwoną pościelą. Rama od dwuosobowego łóżka oraz inne meble były białe. Ściany były szare, a puste ramki były czerwone. Wszędzie w pokoju był kurz. Odrazu przyszło mi na myśl że to stary pokój Austrii która przeprowadziła się do nas po tym jak wzięła wzraz z moim bratem ślub, co było 3 miesiące po narodzeniu się ich małej córeczki. Postanowiłam wyjść z pokoju, oraz ruszyłam do pokoju na przeciwko, była to łazienka, łazienka jak to w zwyczaju łazienek jest była toaleta, prysznic oraz zlew. Była ona urządzona w bardziej moich klimatach, była ona w kolorach czarnych, bordowych oraz białych. Kafelki ułożone na podłodze były ciemne, a te na ścianch bordowe. Toaleta, zlew oraz brodzik do przysznica były białe. Za to szafki pod zlewem oraz inne obok zlewały się z podłogą. Szyba od prysznica oraz szafek posiadały ciemne szkło. Postanowiłam wyjść z łazienki, na końcu przedpokoju były drzwi, chciałam przez nie przejść, lecz usłyszałam kroki z tyłu mnie, obróciłam się. Za mną stał Niemcy który przyglądał się moim ruchom. Nie czułam niczego co mogłoby mnie powstrzymać by ruszyć do tajemniczych drzwi, okazało się że jest to garaż, był on dosyć spory były tu trzy drzwi garażowe. W samym pomieszczeniu zmieściłyby się trzy auta. Pod jednym z miejsc na auta, było miejsce na koła, a koło nich zejście w dół by można było sprawdzić podwozie. Nie chciało mi się tam schodzić to wróciłam do salonu, gdzie Niemcy siedział na krześle przy stole i pisał coś na laptopie, nie chciałam mu za bardzo wchodzić w prywatne sprawy, lecz i tak spojrzałam co on wyprawia. Zapisywał się on do lekarza z swoimi "zwidami" takimi jak ja. Z tego co zauważyłam podobne widoki miał wiele miesięcy przed moją śmiercią..

==================
DZISIAJ SKŁADNIKI POTRZEBNE DO ZROBINIA..
Werble proszę..

CIASTO NA PIEROGI

300 g mąki pszennej
szczypta soli
125 ml wrzącej wody
1 jajko
20 g masła

Paranormal Problem || Countryhumans || ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz