Epilog

367 24 12
                                    

Mały piesek, biegał po salonie, był on biały i puchaty, jedynie jego pyszczek posiadał inną barwę, była ona czarna, a jego uszka były opadnięte.

Polska patrzała jak owy piesek biegał i skakał po kanapie w salonie z pluszakiem w pysku.
Koło Polski usiadł Niemcy podając jej kubek z wrzątkiem i różnymi ziołami w środku. Słowianka podziękowała za napój, i położyła go na stoliku od kawy by wystygł.

Polska oparła się o ramię swojego męża. Małżeństwem są już od pół roku, mimo małych problemów procesja była niczym Polska pragnęła.

Boomer przestał biegać i przyszedł się położyć na kolanach Germanina, oczywiście wziął ze sobą piszczącą zabawkę. Polska chwyciła się za swój brzuch, gdzie znajdował się owoc ich miłości. Był to dopiero 5 miesiąc więc narzekania powoli się rozpoczynały.

Polska nadal utrzymywała dobre kontakty z Japonią i jej bratem, od czasu odcięcia jej nogi nic się w sumie nie zmieniło. Teraz tylko ma mechaniczną protezę, którą zrobił jej jako przeprosiny Nihon, czuł że to jego wina. Nihon po tym wydarzeniu zyskał przyjaciela do końca życia, po tym gdy wrócił do normalności po jego "przemianie" pojawił się obok niego mały biało - czerwony dziewięciu ogonowy lis, podąża za nim przez cały czas, zazwyczaj jest w jego plecaku.

Węgry i Austria również spodziewają się dziecka, a Agra też jest szczęśliwa na myśl o rodzeństwie.

A Ameryka i Rosja? Prawie nic się nie zmieniło, zawarli ślub urzędowy, a przez opętanie ciała Niemiec dziecko potrzebuję jeszcze dużo czasu by się rozwinęło.

Polska pogłaskała szczeniaka, a ten podał jej swoją piszczącą kostkę.

Słowianka naprawdę się cieszyła z tego że może jeść, pić, spać lub nawet pracować. Lubiła szczególnie pracować, może nie aż tak bardzo jak jej mąż ale nadal lubiła być przydatna.

 Lubiła szczególnie pracować, może nie aż tak bardzo jak jej mąż ale nadal lubiła być przydatna

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Nie umiem pisać Epilogów lecz mam nadzieje że tyle wystarczy.

I ten, dziękuje wam bardzo za przeczytanie tej książki, będzie mi bardzo brakować pisania tej książki.. Ale prawdopodobnie albo jeszcze w tym miesiącu lub kolejnym pojawi się druga część tej książki..

Ostatni przepis w tej książce:

Przepis na Tort Lodowy z Bezami:

8 białek480 g. cukruszczypta soli500 ml. śmietany kremówki900 ml. waszych ulubionych lodów (polecam te z kawałkami owoców)250 g. truskawek

Do kiedyś UwU

Paranormal Problem || Countryhumans || ZAKOŃCZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz