Kertész Zsófinak hívnak , 17 éve boldogítom az embereket , kicsit zizi persze az ismerős körömben , s hogy miért mondtam így ? Nem igazán szoktam gyorsan meg nyílni , emiatt nincs sok barátom se , de nem igazán bánom . Hajam sötét barna , ami gyűrű göndör , sokan irigylik , de nem tudják hogy mennyire szenvedés hajat mosni , na nem baj én így szeretem , szemem színe mogyoró barna majd hogy nem fekete , kb 166 cm vagyok, ami valamikor jól jön valamikor nem , alakommal én meg vagyok elégedve, az a se nem duci, se nem túl vékony , az a pont jó, vagyis nekem pont jó aki meg máshogy gondolja és nem fogad el amilyen vagyok , az meg .
Meg persze azoknak akik nem képesek el fogadni ! Szoktam erre gondolni , hm a hobbijaim sok színű , hogy hogyan értem ? Sok mindent csinálok , hegedű , bmx , zongora de azt még nem mondanám ugyanis nagyon béna vagyok benne , gitározás, rajz és még mi egy más , és igen ez lennék én .
Park Jimin vagyok , egy kicsike vámpír , jó csak méretileg vagyok kicsi , korom emberek közt 18 de amúgy 130 , mint minden vámpírnak van valamilyen képessége , nekem a gyorsaság , bárkit le tudok előzni , ha vámpír ha farkas . Hajam szőkés barna , míg szemem , szürkés kék vagy szürkés barna , termetem mint mondtam kicsi , de nagyon vékony vagyok amit én vastagnak látok, ezért fogyok de mindig le csesznek , de már meg szoktam .
A nevem Kim Namjoon , 200 éves vagyok, de ha emberek közt vagyunk 28 éves vagyok , én vagyok a 11.A osztály főnöke , és egyben a klánomnak a feje , de appának is szoktak hívni ugyan is van egy vőlegényem Jin , igen meleg vagyok de nem igazán érdekkel mások véleménye ilyen téren , szeretem Jint és kész , mivel hogy klánba élek ami kb egy családnak felel meg nálunk, rá jöhettetek hogy vámpír vagyok , szemem sötét kék ami majdnem át megy szürkébe , hajam színe sötétes kopott méreg zöld , ami párom és a fiaim szerint nagyon jól áll , aminek örülök is , képességem a vízió , nem mindig hasznos de nem baj .
Kim SeokJin a nevem , 210 éve szívom el a fontos oxigént mely életben tart , de persze ha emberek közt vagyunk akkor 30 éves vagyok , Namjoon párja , van 5 " gyermekünk " de ha úgy nézzük Namjoon a 6.. Akik a klán emberei de inkább a gyerekeinknek tekintjük őket , de komolyan valamikor úgy tudnak viselkedni..... De nem csak ők hanem élet társam Namjoon is be csatlakozik hozzájuk....és ő az érett férfi , na de ez most rólam kéne hogy szóljon tehát rózsaszín hajam van , tudom kicsit fura de a kedvenc színem szóval maradj csöndbe ,szeme mogyoró barna színű , a családban én vagyok az " Anyuka " én főzök rájuk leginkább , a képességem is olyan mintha anyuka lennék ugyan is gyógyító vagyok , ahogy párom én is vámpír .
Min Yoongi vagyok de inkább Suga , 134 éve boldogítom a földet , de ha emberek közt vagyunk akkor 18 éves vagyok , hajam színe vöröses -barna , szemem sötét barna ami valamikor olyan mintha fekete lenne pedig csak a fények miatt olyan , én is a Namjoon klánába tartozom szóval vámpír vagyok , képességem a sokkolás , napjaim nagy részét alvással töltöm , és igen ennyi , valamikor én vagyok a csapat morgója de imádom ezt a szerepet , be szólok bárkinek , bunkóságom határtalan , magasságom kb meg egyezik a Jiminével , de pár centivel magasabb vagyok nála azért , ami miatt szegényt mindig szekáljuk , és igen ennyit rólam .
Kim Taehyungnak hívnak , én is vámpír vagyok , 133 éve boldogítom klán társaimat de ha emberek közt vagyunk csak 18 éves vagyok , az én egyik képességemet használjuk a legtöbbször Jin után , ugyanis az enyém az altatás , ami igazából annyi hogy bárkit el tudok altatni , ami egy jó dolog , például a Suga ideg állapotban van miattunk , esetleg túl hangosak voltunk és nem tudtuk hagyni " dolgozni " vagy pihenni hagyni akkor , akkora nagy vendettát tud elő teremteni , hogy muszáj el altatnom szegényt , hajam szőkés -barnás ami nem is áll olyan rosszul , szemeim sötét barnák , és igen .
Jeon Jungkook vagyok , de csak Jungkook , 125 éves vagyok , de ha emberek közt vagyunk akkor 16 , igen én vagyok a legkisebb a csapatban , persze csak korban magasságban Jimin a legutolsó , az én képességem hogy mindenkinél erősebb vagyok , én is a Namjoon klán tagja vagyok szóval vámpír , legtöbbször az "Appa" szóval én szoktam hülyülni , amit Namjoon egy sóhajtással díjazz .
Jung Hoseok a nevecském , én vagyok a csapat reménye fénye, hisz mindig pozitív vagyok , korom 18 de amúgy 130 , én inkább az " Emmoa " szavacskával szoktam idegesíteni Jint , amit egy mosollyal hagy rám , az én képességem a víz elem használata , hm mint a többiek én is vámpír vagyok , szemem fekete-barna között mászkál , hajam ilyen vöröses-narancs amit imádok .
YOU ARE READING
8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
Fanfiction" A zene képes felidézni a történteket." Kertész Zsófia egy 2 éve történt eset miatt, ez ki hat az egész jövőjére. Talán még rá is talál a szerelem de ki tudja..... Mert én biztos hogy nem. Új osztály, új suli, érdekes emberek, mi várrá? {Befeje...