Zsófi szemszöge
Xiumin gyorsan kivette a pillangót, majd egy vattát rá ragasztot, és Namjoonnál is ugyan ezt csinálta.
Csilingelt a telefonom, levettem a komódomról, majd megnyitottam.
A tánc csoportba osztottak meg egy üzit.
Dinoszaurusz *cikk*
Woozi Te teljesen megőrültél? És ha Zsófi meg nézni?!
Megnyitottam a cikket, majd olvasni kezdtem.
" Magyarországra utazni vágyó Koreaiak! Kérlünk benneteket, az elkövetkezendő 2 hónapban ne gyertek!......." Majd olvastam tovább, és Úr Isten! A cikk arról szól hogy egy hajó süllyedt el a dunán, és egy csomó turista elhunyt és őket keresik.
-Mi a baj Zsó?- Kérdezi aggódva J-Hope.
-Ahm...baleset volt Magyarországon, egy csomó túrita oda veszet, és most őket keresik.- Mondom neki.
-Au.- Szólal meg Jungkook szomorúan.
-Yah.- Szólaltam meg, majd egy mély levegő vételt kifújtam.
[...] A többiek este haza mentek, hogy holnap újjúlt erővel betudjanak hozzánk jönni, de most már ruhákkal, hogy innen elmehessünk, Namjoon egy jó éjszakát kívánás után be is aludt, én igazából nem tudtam elaludni, még mindig a túristákon gondolkozom, miközben ablakon keresztűl a szakadó esőt nézem, igen kimásztam az ágyamból, majd ide csoszogtam, igaz idefeje menet azt hittem elesek az egyensúly tartás miatt de szerencsére halkan hogy Namjoont ne ébresszem fel, sikerült.
Elkezdtem elmélkedni, a családtagok mit tesznek ilyenkor? Hogy érezhetik magukat? Egy másik kontinensen meghallt valakilyük, mit csinálnak?
-Zsó..Zsófi miért nem alszol?- Kérdezi Namjoon fáradtan, oda fordulok, most dörzsöli ki szeméből a csipát.
-Csak imádom az esőt, és nem tudok aludni.- Mondom neki, majd elkezdek az esővel játszani, vagyis az ujjamat mozgatom, és a kis eső cseppek mik az üvegen vannak mozognak utána.
-Feküdj vissza, és próbálj pihenni.- Szól nekem, bólintotam, majd lassan vissza csoszogtam az ágyamhoz.
-Jó éjszakát!- Alszik vissza, majd helyezkedik el, újból.
-Neked is.- Feküdtem be, majd próbáltam elaludni, ami egy kis idő után sikerült is.
[...]
-Babaaaa~- Szólongat valaki, átfordultam a másik oldalra szokás szerüen.
-Zsóf! Kelljél!- Hallom meg Nam hangját.
-Aham.- Bújtam jobban bele az engem simogató kézbe, valaki taplamat megcsikizte, amitől nagyon meg ijedtem.
-Azta a büdös k.rva élet!- Keltem fel most már rendesen.
-Zsófi!- Szól rám Namjoon, ő már felöltözve az ágyam mellet álldogált.
-Mi az? Nem mondtam semmit.- Mosolyogtam rá.
-Áh nem...- Forgatta meg szemeit.
-Na gyere Jinci segít felöltöztetni, addig a többiek kimennek.- Mondja Namjoon, majd a többiek kifáradnak. Jin segytett kiszállni az ágyból, majd a táskámból kivet egy ruha szetett.
Egy sima farmert egy fekete atlétát ami testre simul, és egy világos barnás ronygyot ami kb a térdemig ér, és egy fehér torna cipőt. Segített felöltözni.
YOU ARE READING
8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
Fanfiction" A zene képes felidézni a történteket." Kertész Zsófia egy 2 éve történt eset miatt, ez ki hat az egész jövőjére. Talán még rá is talál a szerelem de ki tudja..... Mert én biztos hogy nem. Új osztály, új suli, érdekes emberek, mi várrá? {Befeje...