Testvér?

302 19 0
                                    

               Zsófi szemszöge 

                  Messenger  Csoport

Wonho Ezt nézzétek gyerekek mit találtam . 

Küld egy cikket, gyorsan rá nyomtam majd olvasni kezdtem a cikket, az a hír járja hogy itt nem messze az erdőbe találtak egy hullát, valami állatra tippelnek ami meg ölhette, egy kép is be volt szúrva ami nem egy kicsit gyomor forgató volt számomra. 

Zsófi Ezt biztos nem állat tépte szét! Írtam be a csoportba.

Wonho Majd meg nézzük? 

Zsófi Alap, de este úgy is lesz egy túránk szóval pont útba esik. 

Woozi Milyen jó hogy a tánc csoportba ilyenekről beszélgettek, főleg suli időben, na húzás vissza órára! 

Zsófi Te beszélsz? Hisz te is órán vagy. 

Woozi Rezeg állandóan....

Wonho Sorry, bratyó . Be zártam a messengeremet, majd ezt a cikket kezdtem el elemezgetni.

-Mit írnak a cikkben? -Kérdezi tanár úr. 

-Am..Nem messze az erdőben találtak egy hullát, elvileg valami állat szét tépte.- Forgattam meg szememet. 

-Meg nézhetem a képet?- Kérdezi, meg nyitottam neki a képet majd kezébe adtam, nagy szemekkel nézte a hullát. 

-Köszönöm.- Adta vissza.

-Nincs mit, mondjuk szerintem ez az egész cikk egy nagy baromság.- Mondom neki. 

-Úgy gondolod?- Kérdezi fel vont szemöldökkel.

-Jah, ezt biztos nem állat tépte szét, annyira hülyék az emberek.- Mondom neki, ki csengettek fel álltam majd a szék vissza rakva, mentem vissza helyemre közbe pulcsimat levéve nagyon meleg van ami persze nem baj de majd meg sülök pulcsiban, persze pólóm is fel csúszott, és biztos hogy látszódtak a sebeim/hegeim amit apám okozott rajtam. 

-Zsófi!-  Szól Namjoon tanár úr.

-Igen?-  Nézek felé, miközben pólómat gyorsan lentebb tűröm.

-Maradj már egy kicsit.- Mondta, miközben a ki fele menetelő gyerekektől vette el a témazáró lapokat. 

-Oké.- Szedtem össze cuccomat, majd le ültem a székemre majd asztalra hajtottam fejemet, páran maradtak a terembe, az-az J-Hope, Taehyung és Yoongi, gyorsan el pakolta a lapokat, majd hozzám sietett. 

-Mi van a hátadon?-  Kérdezi.

-Semmi.- Venném vissza pulcsimat, de meg akadályoz tanár úr .

-Had nézzem csak.- Állít fel , majd meg fog két oldalról hogy maradjak, fentebb húzta pólómat hátul hogy rá látása legyen hátamra, érzem hogy meg döbben nem kell látnom, lassan hozzá ért egyik hegemhez, amit egy szisszenéssel díjaztam.

-Ezt ki csinálta?- Kérdezi, nem válaszoltam, nem is akartam, hisz még a bizalmam se épült ki iránta hiába éreztem valami olyasmit.

-Kérdeztem valamit illik is válaszolni.- Húzza le pólómat, eddig Suga, Tae és J-Hope lefagyva minket néztek, vagy sebemet.

-A bizalmam nincs meg teljesen, szóval nem válaszolok.- Raktam le pulcsimat az asztalra.

-Rendben, de gyere ezt le kell ápolni.- Fogja meg karomat, majd húzni kezd az ajtó fele.

-Yoongi a cuccokat hozzátok majd.- Mondja tanár úr, a tesi terem folyosójára megyünk, a folyosó végén van a tesi terem de a folyosó közepén egy ajtó van előtte székekkel. be kopog majd egy " Gyere " után benyit. 

Mikor be léptünk egyből el fehéredtem, ott volt apám és egy rózsaszínhajú férfi fehér köpenyben.

-Ohh a két testvér egymásra talált.- Vigyorog ránk apám, le fagytam milyen testvér . MI van??????!!!

-Khm... kérem fáradjon ki, ide nem jöhet.- Mondja kis idő múlva Namjoon tanár úr, én még mindig le fagyva álltam tanár úr mellet ahogy a rózsaszínhajú férfi is csak ő az asztalának dőlve.

-Ez egy intézmény ahova mindketten ide jártok, csak be jöhetek nem?- Kérdezi idegesen.

-Nem, ki vezetem az épületből addig Jin Zsófi hátát nézd meg.- Utasítgat Namjoon mint egy leader, majd meg fogja ezek szerint  apánk karját aki sokkal alacsonyabb tanár úrnál, és ki vezeti a szobából , persze közbe kapálózik, be csukódott az ajtó, én még mindig döbbenten és fal fehéren állok ott ahol eddig is.

-Gyere, ülj le kérlek.- Szól nekem kedvesen ezek szerint Jin, tettem ahogy mondta bár ezek után kicsit nehézkes volt a járás, fel ültem az ágyra ahol szokták a beteget vizsgálni, meg fogta hátul pólómat majd fenteb húzta hogy láson is valamit hátamból. 

-H-hogy szólíthatlak?-  Kérdezem tőle.

-SeokJin a nevem, de inkább Jin.-  Mondja nekem, érzem hangján hogy mosolyog.

-Nekem Zsófi.-  Mondtam mosolyogva.

-Ezek a sebek honnan vannak, nagyon csúnyák.- Mondja, majd elő szedi a tisztítókat, kötszereket. Nem válaszoltam, nem akartam ugyan azt éreztem mint tanár úrnál, de én makacs vagyok és az érzéseimnek most se adok.

-Illik válaszolni ha kérdeznek.- Mondja nekem.

-Tudom, de a bizalmat ki kell érdemelni.-  Mondtam neki halkan és óvatosan.

-Tudom, de nem értem miért vagy makacs.- Sóhajt egy nagyot, miközben le fertőtleníti a hegeket, a gondolatomba olvasna vagy mi a szar?! Amikhez hozzá ér a vattával, pár szisszenéssel adok tudtára hogy fáj.

-Ne haragudj.- Mondja, kopogtak Jin egy "Gyere"-t ki kiabált, és be lépet rajta Namjoon, Suga, Taehyung és J-Hope. 

Sziasztok 



8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now