Szemfényvesztés

150 10 0
                                    

           Zsófi szemszöge 

Na egy csomó jelenetnél megugrottunk, közbe Namjoon hozott be nekünk csemegét, majd ki is ment gondolom Jinhez. Nya vissza a sorozathoz, nem rossz most a vége fele tartunk, és ha legalább egyszer nem ijedt meg valamelyikünk valamikor, akkor egyszer se.

-Jóóóó ebből elég volt ennyi!-  Akad ki Yoongi, majd Jimin az egész gépet kinyomja.

-Akkor próbáljatok meg aludni.-  Próbál lelket önteni belénk Hobi hyung, ami szerintem annyira nem sikerült, de ment mindenki a helyére, ahogy mi is Hoseokkal.

-Hobi mennyi az idő?-  Kérdezem tőle.

-Most múlt el féltizenkettő.-  Nézi meg telefonját, miközben az ágyba bújúnk. 

-Ne mááá!- Csapok homlokomra. 

-Jó éjt!-  Szólal meg J-Hope.

-Neked is.-  Mondtam mosolyogva, majd próbáltam ezután a film után elaludni, ami szerencsére sikerült. 

[...] Más nap van, ami jaah, elég szomorú, hisz sokat aludni nem tudtam, mindig a filmben lévő jelenetek jutottak eszembe, ami valjuk be nem segített. Megszólalt oly' szeretett ébresztőm, ami jaaa, azt mondja hogy húzzak az iskolába. 

Körbe néztem a szobába, és érdekes Hobi velem együt szokott kellni, de most nem volt a szobába, az ágya be van vettve, a suli táskája fent van, nem értem. Hogy Hobi után menjek, gyorsan fel vettem egy mai ruha szetett, amiiii egy, kicsit hosszabb és bő fehét atléta volt amin nyilak voltak, és egy térdnél szakadt farmer, és a szemüvegem,  jaa és a piros karkotőm. Mivel hogy Hope se vitte a táskáját, én is feleslegesnek tartottam, majd végre lementem.

-Jó reggelt!-  Mentem le, a lépcsőn egyenesen a konyhába, ahol a többiek reggeliztek. 

-Neked is.-  Ettek tovább a többiek, majd én is majszolni kezdtem a szendvicseket.

-Zsófi, ma nincs suli, ugye tudod?-  Kérdezi Eomma.

-Nem tudtam, de oké.-  Mosolyogtam rá, majd valaki ráfeküdt a csengőre.

-Megyek, egyetek nyugodtan.- Áll fel Namjoon az asztaltól, míg mi biccentettünk. 

Csendben majszoltuk a reggelit, míg vissza nem tért bátyus egy csomó borítékkal, és egy mini dobozzal.

-Zsóci, Yoongi jöttek levelek.-  Mondja Nam, miközben a pultra rakja őket.

-Köce. - Mondtuk egyszerre Yoongsal. 

-Úúú  az egyik piros biztos valamelyikőtök kapot valami szerelmes levelet.-  Áradozott Jungkook, Suga kicsit megfeszült ahogy észre vettem, én meg egy váll rántással elintéztem, míg a többiek nevetni kezdtek Kook piszkálódásán. 

Miután meg reggeliztünk, a pultról elvettem az én leveleimet, ami 2 levél és egy kicsi csomag volt. Lehuppantam a kanapéra, majd elsőnek megnéztem a fehér borítékot.

Kedves Kertész Zsófia!

Ezúttal szeretnénk meghívni a 2019-es bmx fesztiválra hogy megmutassa nekünk mit tud, és a legjobbakkal versenyezzen itt Koreában. A többi információt majd megtudja később. További szép napot!       -Bmx fesztivál-

Mikor elolvastam, nagyon boldog voltam, ez nem akármilyen verseny! Itt csak a legjobbak vannak, és lesznek!

-Na  mi volt ebbe a levélbe?- Huppan le mellém Jimin.

8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now