Kicsi össze kapás

240 15 7
                                    

             Zsófi szemszöge 

-Hallottuk hogy vannak új osztálytársaitok.-  Jelentette ki Seungri.

-Jaja.- Mondta neki Jungkook, míg mi bólogatásba kezdtünk. 

-És hogy szimpatizálnak nektek?- Kérdezi Deasung.

-Nekem közömbösek.- Mondja Jimin. 

-Ahogy nekem is.-  Hangoztat Hobi. 

-Én nekem Yugyeom a padtársam, bár én ez előtt is ismertem, szóval igen.-  Nevet fel Junkook.

-Én Bambammal megtaláltam az összhangot.-   Mondja mosolyogva Taetae. 

-És neked Zsófi?-  Kérdezi GD. 

-Aranyosnak tűnek, bajom nincs velük, nekem JR a padtársam.-  Mondom bazsalyogva. 

-Suga?-  Kérdezi Deasung. 

-Én nem kamázom őket.-  Mondja karbatett kézzel. 

-De nem is beszélgettél velük!-  Jelenti ki Taehyung kicsit felháborodottan. 

-Erre van is ürügyem.-  Mondja durcázva. 

-Na mi?-  Kérdezi Jungkook. 

-Az, hogy mások mint mi!-  Lett ideges Suga, mi csak kérdőn nézünk rá, hisz nem értjük, a 4 felnőtt, mert Jin főz, csak néztek ránk, hogy, hogyan rendezzük ezt le magunközt. 

-Hogy lehet valakinek szimpatikus egy farkas?!?-  Csapkod kezével. 

-Mert miért ne?-  Kérdezi Taehyung. 

-De hülyék vagytok!-  Mondja Suga.

-Hé!-  Szólal meg egyszerre Jimin és J-Hope, egy kicsit lenyugodott Yoongs, mikor mindenki elhallgatott, ami volt egy kis idő, végre megtudtam szólalni. 

-Én téged nem értelek.-  Mondom neki csodálkozó tekintettel.

-Nekem csak az a bajom hogy mások mint mi!-  Jelenti ki. 

-Miért léteznek egyáltalán.- Mondja Yongs.

 -Mert így kerek az egész.-  Mondom mosolyogva. 

 -De akkor is, mindegyik tapló meg stb.-  Mondja sértetten. 

 -Te se vagy külömb valamikor.-  Mondja JK, mindenki bólogatásba kezd. 

 -Kössz Kook.- Fújtatt egyett Suga.

 -Ugye játszol valami hangszeren?-  Kérdezem meg érdeklődve, mégis egy kis idő után. 

 -Zongorázom.-  Mondja Yongs. 

 -Király, amikor zenét írsz, gondolom te is.-  Mondom neki, bólintegyet.

 -Még jobb, vannak ugye az akkordok.-  Biccent egyett .

 -Onnan egy hang nem hiányozhat, mert nem oda íllő esetleg, de persze mindenkinek más a stílusa, lehet hogy egy Mol akkord tetszik neked, míg nekem nem.-  Magyaráztam el neki.

- Vagy ott van példának még a főzés, család, valami trükk végre hajtása, ugyan az mindegyik, egytől-egyig.- Érteveltem még jobban, kisgondolkozás után, bólintott egy nagyot, aminek örültem, hogy sikerült a gondolkozását átváltanom jobbra.

 -Huh látszik hogy figyeltél az ének órán.-  Mondja Taehyung.

-De hogy figyelek, nekem még mindig az a véleményen a némberről, hogy nem tanít rendesen.- Vonok vállat.

8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now