Zsófi szemszöge
A sulit kb túléltem, kikaptuk a dolgozatokat amik nem lettek rosszak. Most jöttem ki a fürdőszobából és a szoba közepén állok gondolkozva mit vegyek fel.
-Zsófiii jönnek majd hozzánk Jiyongék.- Nyit be Namjoon nem kopogva. Amivel nem lenne több bajom, de könyörgöm törölközőbe vagyok!
-Máskor kopogj! - Szólok vissza, ahogy csukódik az ajtó. Felvettem pizsamámat, ami igazából pikachut ábrázolja. Szeretem ezt viselni. Egybe van a ruhadarab. Csöngettek gondolom megjöttem Gdragonék. Éhes voltam, szóval lementem, közbe köszöntem a fiúknek.
-De rég láttalak benneteket.- Ölelem meg őket.
-Eomma csinálhatok kaját?- Kérdezem meg az idősebbet.
-Persze. - Ül be a konyhába, úgy is hallja a többieket, csak figyeli hogy ne sérüljek meg. Tipik Jin Eomma. Hortobágyi palacsintát akarok csinálni. Úgy is vékony vagyok, valami kiadós kaját akarok.
-Nektek is csináljak?- Nézek a nappaliban ülők felé.
-Mit csinálsz?- Kérdezi Tabi.
-Hortobágyi palacsintát.- Mosolygok rá, ugyanis az a kedvence, főleg ha én csinálom.
-Nekem kettő. - Vág a szavamba. A többiek is bólogattak. Úgy hogy neki fogtam egy nagy adagnak.
-Zsófi hogy halatsz a lemezkiadóval?- Kérdezi Taeyang idefele menet.
-Hááát. Pár hét múlva koncert, és még csak most építik a színpadot. Charlie még nincsen Koreában, de a zenék meg vannak, már csak össze kell gyakorolni.- Mosolygok rá. Bele nyúlt az éppen készülő kajába.
-Szerintem jó.- Vonja meg a válát. meg csináltam a mártást is. Majd tálaltam mindent. Jin segített megteríteni.
-Gyertek enni.- Ültem le helyemre. Namjoon szólt a gyerekeknek. Jó étvággyal kezdtünk el enni.
-Zsófi ez isteniiiiii!- Csapkodja meg hátam Taehyung. Ami nem esett a legjobban.
-Baszz.....- Nyeltem le káromkodásomat szószerint.
-Uh, bocsánat.- Kér elnézést rögtön, de azért egy mosolyt eldobok neki.
Ahogy végeztünk az evéssel, elmosogattam Jiminnel, aztán felmentem zongorázni egy kicsit.
[...] Elaludtam az ágyamba. Taehyung létezése kelltett fel.
-Mi az Tae?- Kérdezem tőle, sötét volt, a telefonjával világított.
-Aludhatok veled? Nem tudok aludni.- Mászik be mellém válaszomat meg se várva. Engem macinak használva.
-Tae azért majd ne fojts meg- . Morgok neki és alszok vissza.
Reggel az ébresztőmre kelek fel. Tae kezei közül valahogy kiszemvedem egyik karomat. Aztán kinyomom azt a szépséget. Miközben mindenki anyát elküldtem.
-Tae engedj el, öltöznöm kell. - Hámozom le magamról, de az csak tovább szuszog magának. Oda mentem pár dobozhoz, majd megint kikukáztam mondhatni a ruháimat.
Nincs kérdés, meg várom Yoongit a szoba berendezésével. Van pár ötletem, de az ő véleménye is fontos nekem. Veszem fel ruháimat. Mivel vizsgálatra megyek, nem kell kiöltöznöm. Egy csíkos felsőt vettem fel, farmer nadrággal.
Táskámba raktam alvó plédemet, mindig adnak gyógyszert vagy szurit és utána egy ideig mindig fázok.
Lementem a szorgoskodó Jinhez.
-Jó reggelt!- Öleltem meg Eommát.
-Neked is kincsem. Mikor mész a dokihoz? - Kérdez engem. Megnéztem az órámat 6 óra.
-Úgy 1 óra múlva kell ott lennem. Úgy hogy nem reggelizhetek csak ihatok. - Mondom neki.
-Ne vigyelek el ?- Kérdezi aggódva.
-De, ha nem akadály.- Válaszolok kérdésére. Kirakta a kaját az asztalra, szólt a többieknek hogy reggeli és már vette is a cipőjét ahogy én is. Beültem előre, mellém Jinci és már indultunk meg. EGy kicsit túl nagy volt a forgalom. Így nem kell majd sokat várnom csak 10 percet. Ami jó hír számomra. Jackson várt rám az ajtónál. Jintől elköszöntem. Elmondta hívjam ha végeztem. Jacksonhoz rohantam és a nyakába ugrottam.
-Gyere Zsófi, már vár rád Xiumin Hyung.- Kísérbe a kórházba. Kicsit félve mentem a folyosón. Mindenki engem bámult.
-Miért néznek engem? - Kérdezem tőle suttogva.
-Csak unatkoznak, én meg egy "beteget" kísérek.- Ránt vállat Jackson. Xiumin már várt akis korterembe. Ahol csinált egy ultrahangot a hasamról. Sebeimet megnyomogatta. Látásomat és reflexemet vizsgálta. És a végén jött a szuri amit minden vizsgálatomnál meg kapok. És utálom, mert utánna nagyon rosszul vagyok. Ahogy megkaptam a szurit. Jackson tolószéken az egyik szobába be is vezetett és segített az ágyra rádőlni. GOndolom kis altató volt abba a cuccba, így el is aludtam.
[...] Lassan kelek fel, kicsit kezd besötétedni, ahogy látom ablakon keresztül a dolgokat. Pont jött Jackson.
-Látom felkeltél. Pont hívott Jin, hogy mindjárt itt vannak.- Ültet fel Jackson.
-Rendben. - Pattantam fel, ami nem volt túl jó ötlet, meg szédültem. Egyből elkapta karomat és segített megtartani magamat.
-Óvatosan.- Mosolyog rám. Plédemet magamra terítettem, kicsit fáztam. És ígymentünk ki a kórteremből és lassan a korházból is. A kocsi pont msot fordult be a parkolóba oda csoszogtunk. Igen, nem volt sok erőm lépdelni.
-Sziasztok!- Köszönünk a többieknek. Jackson segített fellépni a kocsi szélére. Onnan meg ülésekbe kapaszkodva mentem lekhátra, és ültem le a helyemre. Jackson mondott pár dolgot Namjoonnak és mentünk köszönések után.
-Milyen volt a suli?- Kérdezem tőlük.
-Türhető volt. Mindenki a koncertedről dumál.- Nevet fel Jimin.
-Jézusom.- Néztem zavaromba ki az ablakon.
-Messze van még? - Kérdezte Taehyung Jint.
-Úgy 20 perc Tae.- Válaszol neki. Nya nekem az a húsz perc elég volt arra, hogy vissza aludjak. Érzem, hogy a kocsi ajtaja kinyitódik, mellettem pesüpped az üllés. Valaki átölel, illatán érzem, hogy Suttyó ( Suga szerk.) az. Egy két könnycsepp elhagyja lakhejét amit egy puha kéz le is töröl. A nyugtató érintésre és illatra vissza is aludtam.
Sziasztok, milyen? Kicsit rövid, majd most jön a java, vagyis az agyamban ez van. Remélem tetszett ez a rész és a kövi is jó lesz.
Vajon, mi lesz, hogy Yoongiék haza értek, és úgy mentek el, hogy Zsófit elrabolták? Kövi részben megtudakoljátok :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
Fanfic" A zene képes felidézni a történteket." Kertész Zsófia egy 2 éve történt eset miatt, ez ki hat az egész jövőjére. Talán még rá is talál a szerelem de ki tudja..... Mert én biztos hogy nem. Új osztály, új suli, érdekes emberek, mi várrá? {Befeje...