Zsófi szemszöge
-Honnan?- Kérdezi Jin.
-A hobbijaimból kapok pénzt.- Mondom neki mosolyogva, majd kinéztem az ablakon, király esik az eső, csillogó szemekkel néztem hogy esik az eső.
-Biztos akarsz biciklizni?- Kérdezi Jin aggódva.
-Nem, így csak sétálni fogok.- Mondom mosolyogva.
-Biztos vagy te benne?- Kérdezi Namjoon.
-Aha.- Ugráltam örömömben.
-Akkor öltöz megyek veled.- Szól hozzám Yoongi.
-Oké.- Mondom, majd felrohanok felöltözni, érdekes de energia teli lettem, ami tetszik, hogy nem fáradt vagyok. Gardróbomból elő kapartam egy esős hűvös cuccot. Ami egy fekete-fehér csíkos hosszú újú volt, rá egy" koszos zöld" színű kabát, a nadrág az fekete farmer, cipőnek meg egy elegáns fekusz gumicsizma. Vettem fel őket gyorsan, majd átlátszó esernyőmet kikapva táskám melől, szaladtam le.
-Kész vagyok!- Mondtam izgatottan.
-Te aztán szereted az esőt.- Derül rám nagyot sóhajtva Jin.
-Nem lehet megállítani, hogy ne sétáljak, ha eső van.- Mondom neki energiával telve.
-Ittál te valamit Zsófi?- Kérdezi Namjoon.
-Semmit, csak kávé de az sose használ, egyszerűen csak oda vagyok az eső illatáért és ami közbe van hűvüs szelet.- Mondom nekik, közbe Yoongi is megérkezet egy ugyan olyan színű kabátba mint én, csak annak volt kapusznia és az szürke volt.
-Mehetünk.- Mondta, majd kinyitotta nekem az ajtót, amin előre engedet.
-Merre menjünk?- Kérdezi Yoongi.
-A park fele?- Kérdezem tőle, majd elindultam, ő meg épphogy utolért.
-Hé hova sietsz?- Kérdezi, miközben megfogja kis kacsómat, így megállásre késztet.
-Sétálni.- Mondom neki, miközben kezünket lóbálom, és húzom magammal, és közben az esernyőt a fejünk főlé tartja, hisz ő a magasabb neki kell, vagyis ezt mondta, ez van az illem szabályban vagy mi a szöszben.
[...] Már egy ideje sétálgatunk mikor hozzánk fut egy srác, bmx van nála, biztos rajongó, oh hogy az a...
-Szia Zsófi!- Jön oda hozzánk, ez a szőke kis krapek, jó vagy 14 éves lehetett-
-Szia.- Mosolygok rá.
-Csinálhatunk egy szelfit?- Kérdezi.
-Persze, gyere csak.- Mondom neki, míg beizzítja a készülékjét, Yoongira mosolygok, aki arcomra egy puszit add, amitől elpirultam. Gyorsan megcsináltuk a képet, láttam hogy mondani akar még valamit a srác, és végre megszólalt.
-Köszönöm, éés sok boldogságot nektek.- Mondja a srác mosolyogva, majd meghajolva megy tovább.
-Dee mi.- Nem tudtam befejezni, inkább nagyot sóhajtottam mosolyogva, majd mentünk tovább a szakadó esőben.
-Az előbb.- Folytatta volna Yoongi, de félbe szakítottam.
-Rajongóm volt.- Mondom neki a földet nézve.
-Milyen rajongó?- Kérdezi röktön.
-Egy kicsit ismert vagyok bmx terén.- Mondom neki.
YOU ARE READING
8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
Fanfiction" A zene képes felidézni a történteket." Kertész Zsófia egy 2 éve történt eset miatt, ez ki hat az egész jövőjére. Talán még rá is talál a szerelem de ki tudja..... Mert én biztos hogy nem. Új osztály, új suli, érdekes emberek, mi várrá? {Befeje...