Ébresztés...

165 10 1
                                    

             Zsófi szemszöge

Yoongs a falnak dőlve leszegezett fejjel várt engem. Magabiztosan elé léptem, egy kicsit vártam, a csönd konkrétan fület süketített. Egyszer csak ölelésében érzem magam, amit viszonoztam is fürgén.  

-Hyung van valami baj?-  Kérdezem aggódva tőle, miközen mellhasának döntöm fejem, míg ő fejem tetejére hajtja. 

-A..az a bajom Bambammékkal, h..hogy ők csak úgy ölelgethetnek, meg úgy Bobbyék is, vagy fene tudja, hogy hívják őket.-  Mondja búskomoran. 

-Ki mondta, hogy nem lehet?-  Kérdezem meg tőle mosolyogva.

-Látom.-  Mondja lehajtott fejjel.

-Ezt rosszul látod Yoongs.-  Böktem meg mutató újjammal mellhasát.

-Értem, ne haragudj.-  Ölel meg és egy fokkal szorsabban az előzőnél. 

-Semmi baj.-  Kuncogom  el magam.

-És hogy-hogy bírod a farkasokat?-  Kérdezi Sugi.

-Nyitott ember vagyok éés valamelyikőjük megmentett. - Mondtam a végét halkabban, miközben szememben könnyek gyűltek.

-Ne sírj.-  Simít arcomra, egyet bólintottam, majd folytattam.

-A..azért nem örültem mikor itt volt Hyungwoon mert miatt lettem ilyen, ilyen kemény kívülről, hyung e..engem m..majdnem me..megerőszakolt..csak valamelyik tag meg mentett.-  Jöttek elő könnyeim, amit ő késségesen törölt lefele, a hüvejk újja úgy mozgot folyamatosan mint a szélvédőnél a lapát szerűség. 

-Nincs semmi baj most már.-  Von magához mégjobban, majd puszil fejem búbjára, és hagyta hagy sírjam ki magam. Ez más mikor Namjoonnál sírtam, ő annyira megnyugtattni nem tudot, de Yoongi? A közelségétől megnyugszom, ez hietettlen, és durva, ijesztő egyben. 

-Hyung alszol velem?-  Kérdezem suttogva tőle.

-Persze, de mi van Hobbival?-  Kérdezi mosolyogva.

-Család tagom.-  Közlöm vele mosolyogva.

-Ahogy a többiek is.-  Engedem el végül.

-Gyorsan lefürdök, meg hajat mosok.-  Mondom neki, majd bementem a szobámba pizsamáért, ami egy has póló lett, és egy rövid nadrág. Hope-ot megöleltem, majd mentem végleg a fürdő szobába. Miközben hajat mostan, elkezdtem dúdolni, mivel, hogy nem egyedül vagyok a lakásban, inkább nem indítottam el telefonomon a youtubeotot, pdig régen a szülőházamban, úgy kicsnáltam, mondjuk muszály is volt, mert pihenni tudtam, nem kellet akkor apám hangját hallgatnom, és ütéseit elviselni. 

[...] Végre kész voltam a hajmosással is, majd gyorsan pizsimbe bújva, mentem ki fördő szobából, ami miattam szaunává vállt.

-Na végre kész vagy. - Megy be Chim a fürdő szobába. Bementem én is a szobámba, ahol Hobbi és Yoongi beszélgettek.

-Bocsi.-  Mondtam, miközben megálltam az ajtónál. Mindketten rám néztek, majd mosolyogva intettek.

-Gyere.-  Mondja Yoongi.

-Nya akkor fekvés.-  Mondja Hobbi, miközben ő is bekuckózik az ágyába, és mi is. Én oldalasan feküdtem el, míg Yoongi engem átkarolva, puszilt hajamba.

-Jó éjt nektek.-  Mondja Hobbi.

-Neked is.-  Mondtuk egyszerre, majd kis helyezkedés után, végleg elaludtunk, vagyis én biztos, hogy igen. 

8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now