Zsófi szemszöge
-Kettő fajta kocsi van, kinek mi a kettő közül az álom kocsija?- Kérdezi Bobby.
-Enyém a Mazda RX7 narancs!- Rakom fel mancsomat. Namjoon kérdőn nézett rám, hogym iért pont azt választottam.
-Akkor enyém a fehér lamborghini.- Mondja Jackson.
-Piros Mazda!- Szólal meg Bobby, és akkor a neon zöld Lamborghini maradt B.I-nak. Midnenki elhelyezkedet, majd beültünk mi is a kocsiba. Az adóvevőt bekapcsoltam, majd Namjoonékkal egyeztettem dolgokat, miközben a rajt vonalra álltunk fel, Yugyeom állt fel, mint startoló, ahogy lerakta a ezét el is indultunk, a JPS-be benen volt 2 fajta út, én a nehezebbet választottam, és lehet a végén könnyebb lesz nekem.
-Miért ezt a kocsit választottad?- Kérdezi Namjoon miközben vezetek, a Moorim hegy belsejében, eddig még nem volt akadály, csak egy két éles kanyar.
-Ezt tudom vezetni.- Mondom neki.
-Eddig volt valami?- Kérdezi Yoongi.
-Am szembe jött velem Jackson, mögöttem Bobby van, össze vissza megyünk fel a csúcsra.- Mondom neki a dolgokat. Lassan a csúcsra értem, ahol össze futottam a többiekkel, egyszerre indultunk meg lefele, egy másik úton, szerencsétlenségemre, kipördültem, és épp hogy nem estem le az egyik kanyarnál.
-Zsófi meg vagy?- Szól bele Jay.
-Igen, megyek vissza.- Mondom neki, Namjoon kérdezte hogy mitörtént, gondolom a Bobbyék szóltak akik velük voltak az adó vevőnél, hogy mi történt velem.
-Egy kicsit kicsusztam, de vissza tudtam jönni. - Mondom neki, majd utolsóként, jövök vissza a nyaralóhoz, ahol mindenki lepacsizik.
-Ki volt az első?- Szállok ki a kocsimból, miközben megnézem jobb oldalát a kocsimnak, hát csak a festés jött le imitt-amott, de kekszi.
-Szép!- Jegyzi meg Bobby.
-Nyugi, van rajta biztosítás.- Ránt vállat B.I
-Amúgy ÉN lettem az elsőőőőő!- Vág hátba játékosan Bobby. Amit azért megéreztem. Végig ölelgettem a többieket, majd kijelentette Mark hogy iszunk, és egy kis esti bulit tartunk, hogy ez is meg történt, amin mi csak nevettünk.
-Hol van pia?- Kérdezi Bambam, amin elnevettük magunkat.
-JAAAA és Zsófii is iszik és Namoonék is!- Szögezi B.I.
-Most az egyszer.- Rakom fel kezem védekezve.
-Na jó, de nem sokat.- Mondja Jin, ahogy a többiek is. Megrohamoztuk a lakást, Chan ment a konyhába, és elő vette a létező összes piát, míg DK poharakat vett le.
-Néz má' kiszagolta hol vannak!- Mondom neki, miközben megyek mellé, és a bort becsórom magamnak egy pohárral, amit Song ki is vesz a kezemből, és egy Sojuval teli poharat ad a kezembe, amit oda adok Sugának, és így osztogatjuk 4-en az italokat.
-Nekem elég a boros kóla.- Mondom Dk-nak, de persze terveimet meg hiúsítja, és boros kóla mellé sojut is önt.
-Ez nagyon ki fog ütni.- Nézem a poharat, mindenkivel koccintunk, majd bele iszunk italunkba és megkell hogy mondjam nem is olyan rossz, de nem mindig innék bulizáskor ilyet. Jin gyorsan össze dobot pár nassolni valót, majd film nézés közbe, iszogattunk, nevetgéltünk, és ettünk. Az üllés "rend" cseppet sem volt rendezett, mindenki össze vissza. Én Sugának dőlve telefonoztam, direkt levéve a fényerőt hogy ne zavarjak senkit, és hogy a szememet ne tegyem tönkre.
A film végére, sokan bealudtak, igazából, Yugyeom, Jin, és én maradtunk fent már, meg Yoongi, egyszer kétszer felkelt , hogy megnézze mi a pálya.
-Gyertek, ha van erőtök, le tudtok zuhanyozni, és van fent szoba, ahol letudtok feküdni. - Mondom nekik, ruhát adtam nekik, majd elmentek zuhizni, és egy "Jó éjszakát" kívánság után, el is mentek, Jin után ment még Namjoon, ahogy tudot, addig én a többieknek akik lent aludtak el, takarókat terítettem rájuk, meg azért hogy még se törjék ki a nyakukat, rendeztem el őket, hogy kényelmes legyen nekik. A tévét kikapcsoltam, és az elő szobába felkapcsoltam a villanyt, míg a nappaliba le, felvettem egy pokrócot, majd kimentem vele levegőzni, a gerendának neki támaszkodtam, majd szívtam befele a friss levegőt.
Úgy fél óra múlva kinyílik az ajtó, én pedig dohányomat szívom, kiveszi számból a szálat, majd elyomja a homokba az a bizonyos illető, akit még nem látok.
-Ne dohányozz!- Von ölelésébe Suga Hyung, megdermedtem ölelésétől, annyira hirtelen jött, de jól esett.
-De.. - Kezdtem volna bele.
-Nincs semmi de! - Hangja akaratos és kemény, inkább megse szólaltam. Adtam neki plédemből, hogy ne fázzon ő se.
-Miért vagy itt kint a hidegbe?- Kérdezi, miközben a gerendának támaszkodok, és ő hátulról átölel.
-Csak levegőzni vagyok itt kint, a pia kicsit erős volt.- Mondom neki.
-Az látszódott, hogy nem vagy a nagy iszogatós.- Kuncog nyakamba, amin elmosolyodtam én is.
-Csikíís! - Hajtom oldalra fejem, ahol pont ő van, nem tehetek róla, de amit levegőt kifújt, csiklandozza nyakamat. Megfogta derekamat, majd ott is csikizni kezdet, amin nevetem, és alig kaptam levegőt, majd magával szembe fordított, és ajkait az én ajkaimra nyomta. Az alkoholt éreztem, de annyira nem zavart, bele mosolygot a csókba, ahogy viszonoztam. Majd kivágódott az ajtó, és Namjoon holt részegen lépet ki rajta. Kirántot Suga öleléséből. Majd ezt vágta Hyungom fejéhez oly' szeretet bátyám.
-Ő az enyém, hozzá ne merj nyúlni!!!!- Mutogat rá, miközben fejem búbjára nyom egy puszit, Jin rohan le, majd sűrű bocsánatok közepette, fel ráncigálta Namjoont az emeletre, miközben azt mondogatta Namjoon hogy; Hagyjál anya!!!! És kapálózott, de Jin szerencsére erősebb volt most.
-Azta!- Döbbenek le, Yoongi nevetve jön hozzám, majd nyom puszit ajkaimra, és bekisér a meleg lakásba, iszok vizet, majd nem megvárva Yoongit fürdés után bújok ágyikómba. Azért mertem ott hagyni, mert tudja a járást, csak nem téved el. Sejtéseim igazak is lettek, és bebújt mellém, átkarolva aludtunk el.
VOCÊ ESTÁ LENDO
8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
Fanfic" A zene képes felidézni a történteket." Kertész Zsófia egy 2 éve történt eset miatt, ez ki hat az egész jövőjére. Talán még rá is talál a szerelem de ki tudja..... Mert én biztos hogy nem. Új osztály, új suli, érdekes emberek, mi várrá? {Befeje...