Reggel bátyám hangjára kelltem fel.
-Tubicáim!- hallom meg boldog hangját.
-Hyung, aludni akarok!- fúrom fejem mégjobban Yoongi mellkasába.
-Azért ne aludjatok ebédig, gyertek reggelizni.- úzza el a függönyt egy kis fényt csikarva a szobába.
-Mindjárt.- dörmögi Yoongi, Namjoon elhagyta a terepet. Így Yoongi is kijött a takaró alól.
-Jó reggelt Baba.- nyom puszit ajkaimra, amit megmosolyogtattam.
-Neked is.- karolom át nyakát és így adok neki egy ölelést. Yoongi magára kapott egy pólót. Mivel nekem combom aljáig ér a póló, nem öltöztem sehova. Álmos fejjel lementünk reggelizni.
-Jó reggelt tubicáim!- kapunk Jintől kettő cuppanóst pofinkra.
-Neked is Eomma.- szóltam hozzá. Leültem helyemre, ahogy a többiek is, aztán enni kezdtünk.
-Nézünk filmet?- kérdezi kis Maknae.
-Nézhetünk.- eggyeznek bele a többiek.
-Én tuti bealszom csak szólok.- kuncogom el magam zavartan.
Ahogy megkajáltunk, én vissza botorkáltam a szobánkba plédet hozni és párnát. Mindenki elfoglalta a helyét, én Taehyung mellé letelepedtem a földre. Míg a többiek a kanapékon találták meg helyüket.
Akciófilmet találtak a kissebbek. Attól még egykét helyen megijedtem és Taetae karját szorongattam, de be is aludtam valahogy. Érzem cipelnek valahova, egy ölelő kar van derekam körül, míg a másik fenekem alatt tart, gondolom, hogy le ne essek. Jobban ölelésébe bújtam.Hallom, hogy duruzsol a fülembe, hangja alapján Yoongi.
-Baba!- szólongat Manó.
-I..Igen?- motyogom nyakába kérdésem.
Leraklak a puffra és megágyazok, mindjárt jövök, rendben? Beszél hozzám, miközben bemegyünk a szobánkba. Bólintottam egy kicsit, lerakott a puffra, de még ott is eltudtam helyezkedni úgy, hogy aludjak. Yoongi kiment a szobából, aztán hallkan lerohant, hogy ne zavarja a többieket. Visszajött a cuccainkkal, majd elkezdet beágyazni. Amibe segítettem neki, de mikor végeztünk én szószerint bedőltem az ágyba. Yoongi nagy nehezen kiszedte alólam a takarót és betakart vele, miután ő is bebújt hozzám. Fejemet nyakhajlatába bújtatva pihentem el.
-Köszönöm.- nyomok nyakára egy nyálas csókot.
-Mit köszönsz baba?- értetlenkedik.
-Olyan vagyok, mint egy kisbaba és még így is kibírsz engem.- kuncogom el magam.
-Az én kis babám vagy.- kapok halántékomra egy csókot. Mosolyogva alszom el, miközben Yoongi átölel jobban magához húzva.
[...]
Reggel viszont az ébresztőm kelltett engem. Lassan kinyitottam szemeimet és Yoongi nyugodt arcával találtam szembe magam, szemei levoltak hunnyva. Mosolyogva simogattam meg pofiját.
-Boo!- ilyesztett meg hírtelen cselekedetével. Ugyanis ez az idióta tette, hogy alszik és hírtelen kinyitotta szemeit. Egy nyikkanással hátrébb kerültem vagy 40 centimétert.
-Idióta!- csapom meg duzzogva karját. Nevetve hátára fordul, majdúgy fogja hasát, annyira nevet, hogy már fáj neki. Lassan felültem, de ez még mindig itt röhög mellettem.
-Manó fejezd be, ez nem vicces!- csapom meg hasát.
-Hé! Ne csapkodj! Ez itt egy védettérték.- simogatja hasát.
-Tudod mi a védet érték.- forgatom meg szemeimet.
-Na mi az?- mászik rám, ezzel engem leterítve. Selytelmes mosollyal kérdez, cseles, cseles, de nem számított cselekedetemre.
-Ez!- éríntem térdem középtájához, mire morogni kezd, és nyakamat hamozza el apróbbpuszikkal.
-Mhanóóó~ öltöznöm kell.- próbálnám eltolni magamtól.
-Mindjárt mész.- szívja ki nyakamat egy helyen, mire felnyögök.
-Csak megjelöllek.- fül fel rendesen és le is mászik rólam.
-Azt hittem már meg volt.- mondom mosolyogva, és neki is kezdek öltözni. Egy egyszerű farmert vettem fel és egy fekete pólót amin egy koreai szív volt. Úgy is átkell majd öltöznöm a koncertes ruhába, így nagyon nem izgatott mit vettem fel most.
Táskámba pár dolgot bedobtam, vagyis pénztárcát. Egy boríték akadt kezembe ami a táskámba volt. Basszus a jegyek! El is felejtettem oda adni Namnak. Táskástúl lementem a konyhába, gondoltam Bátyus már ott van és sünizik Jinnél. Igazam is lett.
-Nam ezt elfelejtettem oda adni!- robbanok be a konyhába. Jin megijedt érkezésemre és megugrott. Namjoon elvette a borítékot és megnézte a tartalmát.
-Rendben, ezt elrakom.- mosolyog rám. Aztán el is hadja a terepet.
-Zsó mi az a nyakadon?- kérdezi hallkan Jin. Telefonomat előkapva néztam meg mi az a nyakamon. Jah Yoongi...
-Csak Yoongi.- vontam vállat pironkodva. Segítettem megteríteni. Elsőnek Yoongi tért be a konyhába. Mikor meglátott mosolyogva nyomott piros arcom egy puszit, mire Jin megcsapta egy újsággal.
-Megrontottad?- kérdezi anyáskodva Jin, miközben hadonál az összetekert újsággával.
-Még nem!- bújik mögém Yoongi kuncogva. Na igen Eomma itt pipult be és elkezdte kergetni Yoongit fel és alá. Namjoon jött mellém, hogy mi a fene történik.
-Yoongi pimasz Eommával.- válaszolok neki, a többiek is lejöttek a nagyrobajra, de miután Bátyus elkapta Jin derekát nyugodtabban ültünk le reggelizni és mostmár én is takartam hajammal Yoongi szívását. Ahogy megreggelitünk, én pár dolgot bevágtam a táskába, és már húztam is a cipőmet.
-Jó sulit, este majd tala. Pusza!- köszöntem el az éppen készülődő családomnak, aztán kiléptem az ajtón. A kocsi a házunk előtt parkolt, beszálltam a járgányba és Charlie vetette rám magát.
-Jó reggelt!- ölelget meg barátom.
-Neked is!- mosolyogtam rá, és az utatvégig beszéltük. A helyszínen egy-két fotós volt, amit próbáltam kerülni, főleg, hogy elfelejtettem maszkot és napszemüveget felvenni. Charlie észre vette és gyorsan napszemüvegét rámadta, én meg kezemmel próbáltam takarni arcomat. Így mentünk be nagy nehezen. "Szeretet" főnököm várt minket bent a pihenő részlegnél.
-Zsófi elfelejtetted a maszkot meg az ilyeneket.- dorgál meg főnököm.
-Én is rájöttem amint kiszáltam.- Charlienak viszsa adtam a szemüveget, ezzel se karcolva sajátomat. Nem volt időm kicserélni őket, csak rajta volt a látó szeművegemen a napszeműveg. Elküldtek minket az öltözőink felé, hogy csinálják meg elsőnek a sminkünket, ami vagy fél órát vett igénybe, amit meg is értek. Yoongi szívását nem tudták eltűntetni ezért azt letapaszolták, meg egyik-másik outfit takarni fogja elvileg, mondjuk arcomat takarni fugja egy szemüveg és egy sapka.... Bár ezért még kinyírom Yoongit. Smink után jött a frizura készítés, ami nekem nem vett sok időt el a koncertemig, ugyanis csak bekellet állítani, hogy ha rajtam van a sapka, hogy álljon, mert az se mindegy.... 2 ruha kombóm volt. Az egyik a sima fekete pólós amiben interjút is adtam, meg a másik, ami kicsit kirívóbb. Egy térdem feléig érő fekete színped pompázó szoknya, hozzá egy fehér top pulcsi és kaptam hozzá egy nie magasszárú cipőt. Végül ebbe a kollekcióba nem lesz rajta sapka azért mégis beállították a hajamat, megkaptam egy bazinagy keretű szemüveget amibe volt dioprtia, így láttam is valamit.
Direkt a sapka nélküli szettel kezdek, hogy ne kelljen 2 videó erejéig a hajammal foglalatoskodni sokat
Ahogy érzitek, lassan a végére is érek ennek a könyvnek. Nem tudom tovább csűrni csavarni, pedig nekem is a szívemhez nőtt ez a könyv. Remélem jól vagytok. Jó egészséget nektek, vigyázzatok magatokra Babócáim!
BINABASA MO ANG
8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
Fanfiction" A zene képes felidézni a történteket." Kertész Zsófia egy 2 éve történt eset miatt, ez ki hat az egész jövőjére. Talán még rá is talál a szerelem de ki tudja..... Mert én biztos hogy nem. Új osztály, új suli, érdekes emberek, mi várrá? {Befeje...