És ők a spanjaim...

213 15 1
                                    

              Zsófi szemszöge

-ÚÚÚ mielőtt még elfelejtem, orvosi papírok!-  Nézek Jinre majd felrohanok a szobámba, a mappáimat kinyitogatva, keresem orvosipapírjaimat, kottától kezdve mindent találtam, még rajzokat , bizonyitványokat is.

-Na végre!- Találtam meg az orvosilapjaimat, majd felpattanva, mentem be NamJin páros szobájába, majd az ágyra leraktam a papírokat. Majd lementem a konyhába. 

-Na vagyok, orvosi papírok az ágyon, míg a levél az asztalon.-  Nézek a két felnőttre, bólintottak egyett. 

Csörgött a telefonom.

-Bocsi.- Kértem elnézést,  majd lehuppanva a nappaliba vettem fel telefonomat. Pont Wonho hív. 

-Mondca.- Szóltam bele, köszönés nélkül. 

-ZsóÓf értünk tudsz jöőöő-ni?- kérdezi Wonho, hallom hangján hogy ivott. 

-Csak nem ittatok?-  Vonom fel szemöldököm. 

-Neeem~..... -

-És ti vagytok a barátaim....- Hajtom kezembe fejem. 

-Hozzám 5-en férnek be, a többi taxizik.-  Mondom.

-Imádunk.-  Mondja mosolyogva. 

-Én valahogy nemérzek ugyanígy....-  Mondtam húzottszájjal. 

-És melyik szórakozó helyen vagytok?-  Kérdezem meg. 

-Aaaa valami erdő mellettibe.-  Mondja kis kondolkozás után. 

-Ti teljesen megőrültetek?!?!?!? Az egy nagyon veszélyes hely! Indulok is értetek!- Álltam fel a kanapéról, majd leraktam. 

-Nam ellkell mennem.-  Mondom neki. 

-Hova-Hova?-  Kérdezi, miközben elémáll.

-Ah.. részeg barátokat fuvarozni.-  Kerültem ki majd mentem fel,  egy fekete szetett össze szedtem magamnak. Mivel hogy estefelé kicsit lehült a levegő, egy fekete szövetkabátot vettem fel aminek az újja börből van, vagy miből, egy fekete nadrág, és egy szájmaszk, éés ennyi, ja meg szokásos önvédelmi fegyverem ami egy kés és egy pisztoly. 

Ledaráltam a lépcsőt, majd cipőmet felhúztam az előszobában.

-És mivel mész?-  Kérdezi Nam, miközben jön elköszönni ahogy Jin is. 

-A tónál van egy kocsi ahol 4-en elférünk, a többiek taxiznak, csak azt útközben intézem el.- Mondom neki, miközben megölelem őket. 

-Vigyázz magadra.- Mondják egyessével, majd végleg kimentem. Kicsit gyorssétába tettem meg a házunk és a tónk közötti távott ami amúgy 16 perc, de nekem sikerült minusz  perccel oda érnem. Ez a hely egy bazinagy telek, ami közös a barátaimmal, van itt egy kb nagy tó, amin csónakázni, hülyéskedni, beleugrálni szoktunk, ennek van egy partja ahol pár napágy van, egy kicsi bódé, ami egy ital kiadónak konyhának felel meg, van egy föld pálya ahol bmxel szoktunk menni, vagy MTB-vel, de van itt egy garázs, amiben 2 db kocsi van, mindkettő egy BMW az a külömbség hogy az egyik fekete, a másik meg fehér, két szerelmem. De tényleg imádom őket vezetni. És van itt egy kis házikó, jó annyira nem kicsi, de nagynak se mondanám, ez igazából arra van, ha az össze jövettel elhúzódik nagyon itt tudjunk éjszakázni.

Bepattanva fekuszba, indítottam el a kocsit, majd a létező összes taxis embert, akit ismerek persze, felhívtam hogy tudnának-e fuvarozni pár embert, 10-ből 2 tudtak nekem segíteni, szóval a taxi elintézve, már cska gyorsan oda kéne jutnom. 

8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Onde histórias criam vida. Descubra agora