Zsófi szemszöge
El kezdtem random utcákon menni , csak hogy kicsit le nyugtassam magam a kb friss levegővel , a sarkon láttam egy kis boltot , cél irányosan mentem a felé , majd új szerzeményemmel ami a kedvenc gumicukrom volt mentem tovább haza fele . El kezdet csörögni a telefonom , ezzel el indítva csengő hangomat .
Telefon
-Szia , mit szeretnél ?- Kérdezem Top-ot , miközben fülemhez emelem a cuccost .
-Szia , nem jössz ki gyakorolni ?- Kérdezi boldogan .
-De mikor ?- Kérdezem tőle csillogó szemekkel .
-Hm... Vagy 1 óra múlva ? Akkor kezd sötétedni .- Mondja .
-Jó , apámnak .- Mondom neki .
-Oké.- Mondja . Meg néztem az időt , jó mire oda érek pont le telik az egy óra. Gyorsan fel hívtam apát .
Telefon
-Szia , ma kicsit későn érek haza .- Mondtam neki .
-Oké .- Rakta le , én meg el indultam az ellenkező irányba mint indultam , ahova most megyek az igazából egy virágos kert ahol tudunk gyakorolni , bővebben , harcolni , nyíl és fegyver használatát tanítja meg nekem TOP , igazából , onnan ismerem hogy sokszor járt át hozzánk vigyázni rám mikor még kisebb voltam.
Gondolataimnak hála észre se vettem hogy már ott is vagyok, fel néztem a hold már javában fent volt a sötét égen , elméláztam egy sort még ezen is , kicsit jobban össze húztam kabátomat magamon hisz egyre hűvösebb lett .
-Min gondolkozol ?- Hallom meg TOP hangját mögöttem , nem fordultam meg csak tovább néztem a holdat .
-Fura úgy minden, mióta anya, vagy nem is mióta élek olyan mintha hiányozna valami, mondjuk most kezd teljesedni de nem tudom mi miatt .- Mondom mellhasának , lehet nem tudtátok de ő 181 cm én meg a kis 165 centimmel semmi vagyok hozzá képest....
-Lehet nem nyitod ki eléggé a szemed.- Mondja nekem.
-Lehet....- Hagytam annyiba , majd gyorsan akna táskájából ki vettem az íjakat , majd el kezdtünk gyakorolni .
[...]
-Szép !- Mondja TOP mikor már századjára lövöm meg a piros, sárga pontot .
-Köszi .- Terülök el a földön , nagyon el fáradtam és holnap matekkal kezdünk király és még nincs meg a házim se .
-El fáradtál ?- Kérdezi TOP mosolyogva miközben fölém hajol .
-Aha .- Mondtam neki .
-Na gyere haza kísérlek , későre jár .- Segít fel , de nem igazán tudtam meg állni a lábaimon .
-Inkább gyere a hátamra .- Guggol le előttem , gyorsan rá másztam majd el indultunk haza .
-Nyugodtan aludhatsz .- Mondja TOP . Mikor már tizedjére keltem fel magam hogy el ne aludjak .
-Mondhattad volna hamarabb is .- Dörmögöm hátába , ezen egy jót nevetett , majd lassacskán de el aludtam .
[...] Reggel van már megint , gyorsan ki keltem ágyamból ki fésültem hajamat , majd fel öltöztem utcai ruhába .
Egy sima fekete széldzseki , fehér póló és egy szűk farmer , egy fehér cipővel . Majd le mentem a konyhába reggelit csinálni ami rántotta lett, gyorsan még csináltam magamnak ebédet amit el csomagoltam. Fel kaptam sulis táskámat, majd cipőmet, és a bmxemmel együtt mentem el a suliba.
ESTÁS LEYENDO
8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
Fanfic" A zene képes felidézni a történteket." Kertész Zsófia egy 2 éve történt eset miatt, ez ki hat az egész jövőjére. Talán még rá is talál a szerelem de ki tudja..... Mert én biztos hogy nem. Új osztály, új suli, érdekes emberek, mi várrá? {Befeje...