Zsófi szemszöge
Ezt a holtestet láttam meg, amit Wonho elküldött egy cikkel, akkor matek óra vége volt .
-Won...- Tántorodtam meg, elkapott a rosszullét, még jó hogy Wonho észrevette.
-Hé... ne legyél rosszul, ez még semmi.- Mondja mosolyogva.
-Biztatás megvan.- Mosolyodtam el, elengedte kezemet, majd táskájából ki vett kettő pár gumikesztyűt, egy párat nekem nyújtott hogy húzzam fel.
-Na neeem, szó se lehet róla!- Húzza kezeire a gumi anyagot.
-Pedig imádod az ilyeneket.- Mondja mosolyogva, majd a hulla mellé le guggol.
-Tévébe és élőbe sokkalmás.- Guggolok le én is, majd vizsgálgatni kezdem, miután fel vettem kesztyűmet.
Nagyon sok mindent nem tudtunk meg, azon kívül hogy farkas tette, mondjuk az idő leamortizálta na meg az bogarak fúj! Inkább felálltam a test mellől és kicsit körül néztem, a fákon odaszáradt vér, karmolásnyomok, lehet hogy itt egy harc folyt, mondjuk ehhez nem kellet nagy ész Zsó.....
Éreztem valamit, mintha lennének a közelünkben, a fejem elkezdet fájni, kiakarok jutni innen, kicsit kiszellőztetni a fejemet, legalább.
-Wonho szerintem menjünk.- Néztem rá.
-Oké.- Vette le a kesztyűt, majd vissza rakta táskájába az enyémmel együtt, majd végleg kifele kezdtünk menni az erdőből.
-A többiek merre kószálnak?- Kérdezem tőle.
-Az egyik fele parkourozik, a másik fele meg a tóba ugrál.- Mondja mosolyogva.
-Hm...mindegyik kecsegtető, de szerintem inkább otthon a táncot gyakorlom, max rátok nézek mindkettő helyen.- Mondom neki.
-Rendben, ez esetben szia.- Ölel meg Wonho, ugyanis az utcánk szélére értünk.
-Szia.- Ölelem vissza, majd hazafele kezdek menni, cipőmet megtörlöm a szőnyegbe, majd belépek.
-Haza jöttem!- Vettem le cipőmet.
-Sziiaaa.- Fut felém Taehyung, majd rám ugrik.
-Szia Taetae.- Ölelem meg.
-Gyereeee~!- Húz a nappali fele J-Hope.
-Megyek-megyek, nem kell húzni.- Lépkedek utána, leültetett a kanapéra, majd vállamra dőlve pihent el.
-Na jó.- Nevettem fel, bár én is álmos voltam, lehunyva szemeimet, pihentem el én is.
[...]
-Zsófi!- Kelteget valaki.
-Hm...?- Hümmögtem egyet, de kinyitni szemet nem fogom az biztos.
-Gyere ebéd!- Rázogat a még mindig nem tudom ki.
-Ü-üm.- Rázom meg nemlegesen a fejemet, érzem hogy egy sóhajtással ellép tőlem.
-Zsó gyere.- Hallom meg Tabi hangját, persze egyből kipattannak szemeim, és azt látom hogy Jin keltegetett az elején, T. O. P. meg vihogva a többiekkel néz rám.
-Megyek, bocsi Jin csak a hangodhoz méh hozzá kell szoknom- Mondom fáradtan, miközben az ebédlőasztalhoz csoszogok.
-Ezt sértésnek vegyem?- Rakja a kaját az asztalra.
ESTÁS LEYENDO
8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
Fanfic" A zene képes felidézni a történteket." Kertész Zsófia egy 2 éve történt eset miatt, ez ki hat az egész jövőjére. Talán még rá is talál a szerelem de ki tudja..... Mert én biztos hogy nem. Új osztály, új suli, érdekes emberek, mi várrá? {Befeje...