Dohány

152 10 0
                                    

       Zsófi szemszöge

Nekem ne adjanak dohányt, kitudja mi van benne, nekem csakis a sajátom kell, de komolyana barátoimtól se szoktam elfogadni se kérni, eszer volt olyan, hogy elfogadtam és abba pont fű volt, az én szerencsémre, nekem meg nem igazán tetszett hogy azt se tudm hogy hol vagyok, ha kiakarok kapcsolódni, ott a zongora, caládom, séta az erdőben stb. 

Gyorsan amit tudtam lejegyzeltem, majd az óra végefele, megszólalt a megválltó csengő, és van húszperc szünetem, lehajoltam elpakolni a táskámba a töri cuccomat, majd a kémiát vettem elő, mert ez lesz a következő óra, valaki a táskám mellé lépet, lassan felültem, hogy lássam ki az, na ki nem találjátok, Beakhyung, ki lenne más. 

-Szia, mit szeretnél?-  Kérdezem tőle aranyosan, pedig higgyétek el a dohány után nekem kicsit nehéz. 

-Hogy-hogy vissza adtad a dohányt?-  Kérdezi felhúzott szemöldökkel.

-Nem fogadok el semmi dohányt senkitől.-  Mondom neki, miközben tollamat ide-oda lóbáltam kezemben, idegesség levezetése képpen.

-Pedig tudom, hogy szereted.-  Mosolyog rám. 

-Mondták már, hogy hülye vagy?-  Kérdezem tőle, miközben fejemet kicsit oldalra döntöm. 

-Nem, de mondjad miért?-  Támaszkodik meg asztalomon könyökével, és úgy tesz mintha figyelne, ami meglehet. 

-Ha nem fogadom el annak oka van, mondjuk mérget raktál bele, vagy füvet, vagy annyi hogy most nem akarok rágyújtani.-  Mondom neki vállat vonva.

-Pedig beállni tök jó dolog, nekem azt mondták.-  Mondja nekem, boci szemekkel. 

-Ha te szereted, hogy azt se tudod hol vagy, melyik világon, felőlem csináld, szia.- Mondtam neki, majd pénztárcámat elővéve, mentem ki a teremből, majd lerohantam a büfébe kettő energia italért, ha már nincs dohány akkor legalább ez legyen már nekem, így is pörögnöm kell mindig, táncórákon, és jaa szóval mindig. Gyorsan megvettem, majd vissza mentem a terembe, útközben páran rám köszöntek, én meg vissza, de nem igazán ismertem őket, jaa sehogy se, se név, se kinézet, hogy esetleg valamelyik kávézóba láttam volna őket. 

Gyorsan tásámba pakoltam, az egyik dobozt, majd a másikat felbontottam, majd fordítva ültem a székemre, hogy Sugáék legyenek előttem.

-Na mizu?-  Kérdezem Hobbi és Sugától. 

-Hogy-hogy vissza utasítottad a cigarettát?-  Kérdezi Hobbi csodálkozva.

-Sok oka van.-  Mondtam neki, miközben ittam egy kortyot, hm... epres, ezt megjegyzem, ez finom. 

-Kifejtenéd?-  Kérdezi Yoongi.

-Barátoktól se szoktam elfogadni, mert bármi, de tényleg bármi lehet benne, fű, méreg stb. és tartozni se akarok, akkor inkább veszek, és kész, plusz volt már, hogy baráttól kértem, és pont fű volt benne, és nekem nem tetszett ez a fajta " kikapcsolódás" akkor nekem ott a zongora, séta az erdőben vagy parkban, vagy úgy alapjáraton a zene, tánc és jaa ezért.-  Mondtam el nekik. 

-Voltálmár betépve?-  Döbben le J-Hope.

-Igen, de nem jó semmire.-  Mondom nekik, ahogy az italomba iszok. 

-Egyperc  és csengetnek.- Pattan le mellém JR.

-Oké, jó órát.-  Mondtam Sugáénak, mad vissza fordultam az asztalomhoz, és a biosz könyvet lapozgattam, király a testeket fogjuk venni... Komolyan most pont van gusztusom is hozzá... Mire mindenki megtalálta a helyét be is csengettek és a tanár is bejött.

8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now