Zsófi szemszöge
Reggeli után gyorsan elmosogattam Hobbival, majd mentem bmxezni egyedül, ott volt pár ember de maximum 4-en voltunk a pályán, vagy 5 órát ott töltöttem, mikor is egyet estem, egy Flairt akartam csinálni egy lehetetlen helyen, de én kiakartam próbálni. Igaz bal kezemet végig horzsoltam, hiába volt rajtam védő, az csak a könyömömet, kesztyű a tenyeremet védte meg, a közöt, alig maradt ép bőr.
Két idegen jött hozzám akik, leszedték rólam a biciklit.
-Jól vagy?- Öltettek fel.
-Nincs semmi bajom.- Mosolyogtam rájuk, a vöröses-barna hajú srác alkaron ragadot, majd segített felállni.
-Tudok járni, de köszönöm.- Szedtem le kezét magamról, aztán biciklimet megfogva, mentem cuccomhoz, szerencsére mindig van nálam elsősegély mini készletbe, táskámból kivettem a mini dobozt, majd felnyitottam. Király a karomon rendesen folyt a vér, remélem rajtam kívül van valami szúnyog...Gyorsan letöröltem a vért, majd lefertőtlenítettem, ami mondjuk, hogy nagyon kellemetlen volt, majd megpróbáltam gézzel bekötni, ami egykézzel mondjuk úgy hogy nem ment. A szürke hajú srác jött mellém, majd szónélkül, a gézt kivette kezemből és bekötötte vele alkaromat.
-Köszönöm.- Derültem rá.
-Hogy hívnak?- Kérdezi mosolyogva.
-Kertész Zsófi.- Nyújtottam kezemet egy készfogásra amit elfogadot.
-Mark Tuan.- Derül rám.
-Ezt megjegyzem.- Mondtam neki mosolyogva, a vöröses-barna hajú srác jött hozzánk 3 vizes palackkal a kezében.
-Tessék.- Adja kezembe, ahogy Mark-nak is.
-Köszi.- Ittam bele.
-Te ismerős vagy.- Mondom neki, tanakodva, egy támadó állást vett fel, amitől egyből beugortt kicsoda vagyis honnan ismerős.
-Te vagy az egyik újjonc a Moorimban.- Jelentem ki.
-Úgy ahoy mondod. - Hajol meg.
-Azszem JB?- Nézek rá kérdőn, bólintegyet. Fura volt az aurájuk, ugyan az mind a kettő, inkább táskámból kivettem fém kulacsomat, majd elkezdtem vért inni, ami feltöltött nem mondom hogy nem.
-Miért csináltál ilyen baromságot, azon a rámpán lehetettlen flert csinálni.- Jelenti ki Mark.
-Nincs lehetetlen, csak tehetetlen.- Mondom neki mosolyogva, hívtak telefonon képernyőmön " Namjoon" név szerepelt.
-Bocsánat.- Álltam fel, majd mentem kicsit arrébb, és csak azután vettem fel.
Telefon
-Szia.- Köszöntem neki.
-Szia mikor jössz? Tízkor mentél el, és most vagy három óra van.- Mondja Namjoon.
-Megyek haza, nyugi, csak pár ismerőssel beszélgettem és segítettek.- Mondom neki.
-Miben segítettek?- Kérdezi aggódva.
-Elestem, és segítettek bekötni, ennyi, de nincs semmi bajom, na de megyek haza, helló.- Raktam le gyorsan a telefont.
-Mennem kell haza, örülök hogy megismerhettelek benneteket.- Öleltem meg őket, majd az össze pakolt táskámat, hátamra dobtam, majd kimentem a skatepálya kapuján és mentem haza fele sétálva, bár kezdet beborúlni az idő, aminek kifejezetten örültem, és igen utközben elis kapott az eső.
YOU ARE READING
8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
Fanfiction" A zene képes felidézni a történteket." Kertész Zsófia egy 2 éve történt eset miatt, ez ki hat az egész jövőjére. Talán még rá is talál a szerelem de ki tudja..... Mert én biztos hogy nem. Új osztály, új suli, érdekes emberek, mi várrá? {Befeje...