Untitled Part 11

243 14 2
                                    

              Zsófi szemszöge

Segítettem Jinnek elmosogatni, majd meg néztem az órámat ami 17:20-at mutatott, juj egyik legjobb barátnőm mindjárt fel fog hívni videó chatan, te jó ég! Gyorsan fel rohantam a laptopomért, be rontottam szobámba, J-Hope pont telefonozott az ágyába.

-Tia.- Intettem neki, majd laptopomat fel vettem, majd gyorsan le mentem a nappaliba.

                      Namjoon szemszöge

-Zsófi mit futkározik?- Kérdezem Tabit( T.O.P.) , rá nézet karórájára.

-Most fog barátnőjével beszélgetni.- Mondja nekem mosolyogva.

-Aha.- Nézem Zsófit ahogy pattogva le ül a kanapéra.

                             Zsófi szemszöge

Ahogy be írtam a laptopomon a jelszót, azonnal hívtak is vidi chatan, amit gyorsan fel is vettem.

-SZIAAA!- Szól bele barátnőm.

-Sziaaaaa!- Integettem a kamerába mint egy örült.

-Mizus?- Kérdezi, jah igen barátnőm barna haja van de az alja kék, és igen a legtöbbször magyarul beszélünk, mert az én anya nyelvemet még annyira jól nem tudja, míg én az övét tudom úgy ahogy.

-Minden jó, de képzeld el....- És vagy 10 perc alatt el mondtam az elmúlt pár hetemet.

-Woaw, de hullámvasút az életed, főleg az enyémhez képest.- Mondja.

-Jaaa várjááá' be mutatom a családomat.- Mondom neki.

-Biztos jó ötlet?- Kérdezi félénken.

-Igen!- Mondom neki.

-Jól áll a hajam?- Kérdezi rögtön, amin el kuncogom magam, és heves bólogatásba kezdek.

-Akkor jó.- Mondja mosolyogva, fel álltam a kanapéról, majd Namjoonékat kezdtem ostromolni.

-NAAAAAAAAAAAAAAAAMMM!- Mondtam neki, miközben mellé le ültem.

-Igen?- kérdezi mosolyogva.

-Emlékszel mikor le öregeztelek?- Kérdezem tőle mosolyogva.

-Hogyne.- Mondja mosolyogva.

-Na itt az egyik legeslegeslegjobb barátnőm!- Raktam elé a kamerát, és T.O.P. elé.

-Sziasztok!- Integetett barátnőm közbe át váltott koreai nyelvre.

-Szia!- Köszöntek egyesével a fiúk.

-Áfonyának hívnak Zsófi legelegeslegjobb barinője.- Mutatkozik be barinőm.

-Én Namjoon vagyok Zsófi bátyja.- Mondja Namhyung.

-Én meg T.O.P. Zsófi egyik közeli ismerőse.- Mondja T.O.P.

-Áfonya te milyen származású vagy?- Kérdezi Namjoon.

-Magyar.- Mondja mosolyogva.

-Várj az előbb ti magyarul beszéltetek egymással?-  Néz rám európai Nam 🤭

Igen. Mondtuk egyszerre barátnőmmel. 

[...] Már le fürödtünk, vacsoráztunk, Tabi haza ment, az ágyamba bújtam be, majd lassan el nyomott az álom. 

8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now