Just Dance

288 14 0
                                    




      Zsófi szemszöge

Le állítottam a motort, le vettem a fejest, majd a garázst fel nyitottam, le raktam a kertbe pár dobozt amit össze hajtottam, Jungkook jött miután le vette a bukót fejéről, a többiek is ki szálltak a kocsiból.

-Gyertek, fent a van a szobám fel engedlek benneteket.- Ki nyitottam a bejáratit be hívtam őket, majd fel mentünk szobámba, gyorsan el magyaráztam nekik hogy mit rakjanak a dobozba, míg én lent szedem szét apró darabokra a dolgaimat. Le mentem a garázsba, gyorsan meg kerestem szerszám készletemet, majd a bmx-emet kezdtem darabjaira szedni, majd bele rakni mini darabjait táskámba, miután ezzel meg voltam a szerszámokat is bele raktam táskámba, a fiúk is pakolták a dobozokat bele a kocsiba.

-Mi kész vagyunk.- Jön Namjoon.

-Még ezt be rakom a kocsiba és bezárok.- Mondtam neki, be raktam a kocsiba a cuccokat. Be zártam a garázs ajtót, majd a bejáratit is. Gyorsan Taehyung elé ültem, fel vettem bukómat, majd a motort elindítottam, Tae meg fogta derekamat, majd el indultunk, Jin mikor már a bukósisakomat vettem akkor már el indult.

Gyorsan haza vezettem, persze vigyázva a sebességgel, de így is Jin hamarabb hazaért na nem baj, Tae le mászott, ahogy én is, majd a cuccokat be vittük a közös szobám J-Hopeval.

-Köszi srácok.- Raktuk le az utolsó dobozokat.

-Nincs mit.- Mondták mosolyogva, el kezdtem a fontosabb dolgaimat ki pakolni, meg össze szerelni őket.

-Segíthetek?- Ül le mellém J-Hope.

-Mindjárt kész vagyok, de köszi.- Raktam földre gépemet.

-Na kész is.- Nézek rá, mosolyogva.

-De ha ennyire szeretnél segíteni gyere rakjuk össze a biciklimet.- Állok fel, majd meg fogom hangszórómat.

-Yey.- Pattan fel mosolyogva, le mentünk a lépcsőn majd a felhajtóra ki pakoltam a bicikli darabjait, közbe el indítottam hangszórómat.

-Na ezt ezzel csavard össze.- Tanítottam J-Hopeot, ő rakta össze a kormányt, míg én a láncokat raktam fel fekete vázra. Igazából az egész bmx-em egy fekete vázból és a mind a kettő kereken a küllők világítanak, van a kereken még egy-egy darab peg is ami szintén fekete.

-Kész is.- Mondom mikor már az utolsó simításokat is meg csináltam.

-Ügyesek vagyunk.- Pacsizok le Hobival.

-Mutatsz valamit?- Kérdezi, bólintottam egyet, majd csináltam egy Bunny hoppot miközben a kormányt meg csavartam.

-Woaw!-

-Ez az egyik alap trükk, de a többit védő nélkül nem akarom meg csinálni most.- Szálltam le.

-Ki akarod próbálni?- Kérdezem tőle.

-Majd máskor.- Mondja mosolyogva, el takarítottunk magunk után, majd fáradtan és olajosan mentünk be a lakásba.

-Gyere mosunk kezet mielőtt még Jin meg lát minket.- Húz Hope a fürdő szobába, ott gyorsan kezet mostunk, de annyira nem vittem le az olajat.

8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora