Maffia helyek

123 5 0
                                    

-Fent az elsőn a folyosó végén van a ti szobátok Sugával. Kettesével van mindenki előttetek Jimin és Hope. Mellettük Maknae és Taetae. A többit meg felfedezed. Nem rendeztük be a szobátokat nagyon, majd eldöntitek mi hogy legyen.-  Mond el mindent Namó.

-Rendben.-  Mosolyogtam rá, Maknaetől becsortam a táskám, ahogy Namjoon mondta, be is mentem a közös szobámba Yoongival.

A szoba nagy volt, erkélyes. Ami jó ha rá akarok gyújtani, akkor ott megtehetem. Két ágy, a szoba két végébe, és Yoongi pianoja, jaaa és sok bontatlan doboz.

Nem is én lennék, leültem a zongorához, és elkezdtem egy random zenét lejátszani. Megnézni hogy szól, hamis-e netán, a billentyűk nem-e mentek tönkre. Szerencsére minden rendbe volt bele. Ugyan hogy tiszta volt.

-Szépen játszol.-  Nyit be Jimin.

-Köszii.-  Mosolyogtam rá.

-Láttad már az új tévét?-  Csillan fel Chimchim szeme.

-Még nem, miért?-  Nézek rá, miközben le hajtom a zongora tetejét.

-Ultra modern.-  Húz ki a szobából. Majd le a lépcsőn, be a nappaliba.

-Még nincsen rajta vírus írtó, és a házon védő rendszer, azt mondta Tabi megtudod csinálni őket.-  Ül le Namjoon a kanapéra.

-Hmm, persze meg tudom. - Gondolom valami erős cucc kéne a házra. Gondolkozom hangosan.

-Igen.-  Bólogat Namó.

-A tvre most rá tudom venni, ahhoz elég az itteni cuccom. Nos a védelem. - Vakartam tarkómat, hogy azt hogyan kéne megcsinálni.

-Megnézem mi van a nyaralónál, azt rég csináltam.-  Rohanok fel a szobámba, és dobozokat kezdek el túrni. Az informatika ládámat megtaláltam, úgy ahogy volt levittem a nappaliba.

-Woaw! - Nézi meg a cuccokat Jimin.

-A tévét kicsit becsórom.-  Mondom Namjoonnak. Taetae oda adja a távirányítót.

-Köce.-  Léptem be a tv menülyébe. Bekapcsoltam az egyik táblagépet, amíg az betöltött, a laptopomat kapcsoltam be. Rá kötöttem a tévére, így nagy képernyőn láttam amit csinálok.

-Majd egyszer tanítsd meg mit hogyan csinálsz.-  Szólal meg Namó álmúldozva.

-A logikád meg van hozzá, így eggyel előrébb vagyunk.-  Mondom neki.

-Miért kell hozzá logika?-  Néz rám kérdőn.

-A fele hacker tudás. - Mutatok a tévére. Beléptem a nyaraló rendszerébe. És megnéztem kis makketbe a tűzfalat. A dolgokat le utánozva rendeltem meg a plusz dolgokat. telefonon meg néztem a bak számlámat, sikeresen levették a pénzt, és kaptam fél millió wont, az az Bobby vissza fizette a kölcsönt.

-Zsófi, egy dolgot magyarázz el nekem. - Áll mellém Namjoon.

-Igen?-  Nézek rá mosolyogva.

-18 évesen, hogy a rettegbe gyűjtöttél ennyi pénzt össze?-  Értetlenkedik Namjoon jogosan.

-Ugye nem a hackerkedés miatt. - Szólal meg halkan Jimin.

-Nem abból. - Mosolygok rá.

-Igazából pénzes embereknek dolgoztam.-  Vonnok vállat. És folytatom a munkámat.

-Ugye nem öröm lányként.-  Bízik bennem Namjoon.

-Neked elment az eszed?! De hogy! A tudásommal szereztem ennyi pénzt. - Mondom neki kicsit ki akadva.

8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Onde histórias criam vida. Descubra agora