Balhé szaga van

150 8 0
                                    

             Zsófi szemszöge

-Szereted hiányod van?-  Kuncog rajtam Suga.

-Talán.-  Vonok vállat, török ülésbe ült, így ölébe tudtam ülni rendesen, nyakhajlatába nyomtam buksimat, majd így pihentem. 

-Nem vagy éhes?- Kérdezi aggódva.

-Nyem.-  Mondtam. 

-Zsóó ma alig ettél valamit.-  Dorgál meg Yoongesz.

-De nem kívánok semmit.-  Mondtam neki.

-Le jössz a többiekhez?-  Kérdezi.

-Kik vannak lent?-  Nézek rá. 

-Kai, Baekhyung, Chen és még egy páran.-  Mosolyog rám, ugyan is kivettem nyakhajlatából fejemet.

-Őket nem ismerem.-  Mondom neki, miközben kiszállok.

-Akkor most  meg ismered őket, na gyere, ha gondolod vedd át a ruhádat.-  Áll fel ő is, szekrényemhez megyek, majd pár ruhát meg nézek, de nincs kedvem öltözködni, így jónak érzem magam, a ruhákat gyorsan vissza dobáltam, majd kimentünk a szobából, miután meg fogtam kulacsomat. 

Ahogy leértünk a zaj egyre erősödött.

-Szia Zsó.-  Ölel meg Namjoon.

-Halihó!-  Integetek a többieknek és az ismeretleneknek.

-Zsó ők itt a Exo klán pár tagjai, Suho, Beakhyung, Chen, Chanyeol, D.O és Kai.-  Mutatja be őket Jinci.

-Sziasztok Zsófi vagyok.-  Hajoltam meg, azszem Kainak hívják, de mellém teleportált, annyira megijedtem, hogy Suga ölébe ugrottam, aki elkapott gyors reflexének köszönhetően.

-Kai! Ez nem volt szép!-  Szidja le őt Chen, a másik szőkeség. Yoongi lassan lerak a földre, így a konyhába tudtam menni a mosogatóba rakni a kulacsomat, majd leültem J-Hope és Jungkook közé a földre. Míg a többiek beszélgetni kezdtek, Jimin, Taehyung felmentek.

Suho a poharából kivette a vizet, majd előttünk kezdet el játszani vele, Hobi át vette a vezetést az erejének köszönhetően, én meg csillogó szemekkel néztem, ahogy formákat csinál a vízzel.

-Hozd ideee!-  Csináltam úgy mint egy 5 éves, jó valamikor tényleg annak érzem magma, de annyira nem szokott zavarni. 

-Mint egy kis gyerek.-  Nevet fel D.O. A vízet ami a levegőbe volt kicsit pöckölgettem, majd tenyerembe tette J-Hope. Persze az kifojt a markomból Eomma örömére.

-A szőnyeg gyerekek!-  Szid le minket.

-Megoldjuk!-  Mondta Hobbi és Suho egyszerre, majd a vizet, ami a szőnyegre és a nadrágomra ment kiszívták onnan, és megint elkezdtek a vízzel játszani. Gondoltam egyet, majd megfagyasztottam a vizet, ami mini jégkockánként esett bele Suho poharába.

-Bocsi.-  Nevettem fel zavartan.

-Xiuminnak az ereje a fagyasztás.-  Döbben le  Chanyeol, neki kezéből tűz jött ki.

-UU olyat én is tudok.-  Jött elő bal kezembe egy tűz gömb, amivel elkezdtem szórakozni, majd Chanyeol elvette tőlem és szórakozott vele ő is egy kicsit, majd Eomma szidására elaltatta.

[...] 

A nép egy kicsit szét széledt, én kimentem az udvarra elszívni egy szálat, és kicsit össze szedni magam, szét vagyok esve, és nem tudom most mi van.

8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora