Nona

163 8 0
                                    

                          Zsófi szemszöge

Már lefekvéshez készülődtünk, mikor valami kornyikálást jött lentről a nappaliból gondolom.

-Mi a szent ég ez?!-  Mászok ki ágyamból, J-Hope csak legyintet, majd próbált vissza aludni. Én kimentem szobámból, majd lassan lépkedtem lefele a lépcsőn, a kornyikálás jobban hallatszódot.

-Nem tudom ki vagy, de meg emelhetnéd a tetejét, és nem ejtenéd le az alját. Mondtam, miközben a lépcső aljára értem.-  Namjoon, Jin, és a Bigbang tagok voltak ott, akik hatalmas röhögésbe törtek ki. 

-Ki kornyikált ott fent?-  Kérdezem mosolyogva.

-Namjoon.-  Mondja Deasung.

-Mindent értek.-  Nevettem fel.

-Zsófi te ismered ezt a dalt?-  Kérdezi Taeyang, ezután a kérdés után, hangos trappolást hallotunk fentről, Yoongs jött le morcosan.

-Aludni akarok! Tudjátok mennyi az idő?!?!-  Akad ki, a most ébresztett Hyung.

- 23:10.-  Jelentette ki Eomma, karórájára nézve.

-Igen, alvás idő, vagyis fent mindenki alszik.-  Akad ki.

-Ne haragudj.-  Mondja Gdragon, támaszkodom a lépcső korlátnak.

-Fektesselek le?-  Kérdezem tőle, felvont szemöldökkel. 

-Igen.-  Durcázik Yoongs, a többiek meglepődtek, és elkuncogták magukat Hyung válaszára és viselkedésére. 

-Ak megyek, jó beszélgetést, és Taeyang ismerem.-  Mondtam, majd átkarolva durcázó Hyungot, mentünk az ő szobájukba. 

-Szia Nona!-  Köszön nekem Jungkook, a többiek csak integettek.

-Sziasztok, tudtok aludni.-  Mondom nekik mosolyogva. Hyung befeküdt ágyába, majd betakartam, és lültem ágya szélére.

-Nona itt maradsz még el nem alszunk?-  Kérdezi Jungkook az emeletes ágy tetejéről.

-Persze.-  Mosolyogtam rá, majd Yoongs haját kezdtem el birizgálni, ugyanis a kezemet megfogta és a hajába vezette újjaimat. Taehyung egyből vissza aludt ahogy Yoongi is, gondolom nagyon fáradtak lehetnek. 

-Nona, énekelsz nekünk valamit?-   Kérdezi Jungkook boci szemeit bevetve.

-Az a gond hogy a többiek fellkelnének és nem aludnának.-  Mondom neki húzot szájjal.

-Nem hinném, nekünk Eomma mindig énekelt, hogy eltudjunk aludni, csak mivel nagyobbak lettünk ezt már nem csinálja.- Mondja Jungkook szomorúan. 

-Biztos jó hangja van.-  Mosolygok rá.

-Az egyik legjobb.-  Csinál nekem egy Colgate reklámot. 

-Chim te alszol?-  kérdezem tőle, választ nem kaptam szóval igen.

-Na jó éneklek, de ha nem baj akkor magyar lesz.-  Mondom neki, mosolyogva.

-De hogy baj.-  Helyezzi kényelembe magát Kook. 

8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora