Jackson

150 10 0
                                    

            Zsófi szemszöge


Miután elmentek Bobbyék vissza aludtam. Majd az orvos ébresztett fel az-az Xiumin. 

-Aranyosan alszol, de muszáj egy pici visgálatott csinálnom hogy haza engedhesselek.- Mosolyog rám. 

-Öm oké.-  Mondom reggeli hangon miközben felülök. 

- A szívverésed jó, hogy érzed magad? Fáj valamid? Szédülsz esettleg?-  Kérdezi.

-Minden rendben.-  Derültem rá. 

-Azt lehet tudni mi volt a bajom?-  Kérdezem félve. 

-Sajnos mi se tudjuk, lehet méreg, de lehet nem. - Monjda bánatosan. 

-Öm köszönöm.-  Mondom neki, miközben rezgő telefonomhoz nyúlok.

-A fiúk jártak itt, pont aludtál, nem akartak felkellteni de hoztak be neked egy táskával teli ruhát.-  Adja oda táskámat, aminek nagyon örültem mert ebbe van telefon töltő bele építva, ahogy egy fejhallgató.

-Ahogy nézem az állapotodat szerintem haza mehetsz, hívok egy embert ő segít kimászni az ágyból és felöltözni. -  Nézi a papírokat amit a kezében tartott. 

-Rendben, köszönöm.-  Hajoltam meg, majd a ruhákat kezdtem el kivenni. Xiumin kiment majd egy kis idő múlva egy aranyos ápoló férfi jött be.

-Szia Jackson vagyok.-  Mutatkozik be nekem, a kb magas férfi, bár hozzám képest mindeki magas....

-Jó napot, Zsófi.-  Hajolok meg, barna "herceg" előtt. 

-Én segítek neked lábra állítani és felöltöztettni, nyugii meleg vagyok szóval ne félj.-  Tartja fel kezét játékosan, ami meg mosolyogtatot. 

-Rendben.-  Derültem rá, levette rólam a szívritmus érzékelőt, meg a pillangót a csuklómból kivette, aminek nagyon örültem.

-Próbálj az ágyszélére ülni.-  Mondja, miközben segített. 

-Meg foglak, de próbálj talpadra állni.-  Fog hónap alá, kicsit zavarbaejtő volt ahogy segített alapjáraton. 

-Zsófi hány éves vagy?-  Kérdezi Jack.

-17, ön?-  Kérdezek rá.

-Oh nem kell magázás, mintha a barátod lennék nyugodtan eszélj velem úgy.-  Mosolyog rám, olyan mintha megdorgált volna.

-Rendben, hány éves vagy?-  Kérdezem. 

-25.-  Mondja nekem, kicsit belé kellet kapaszkodnom, hogy megálljak a lábamon. 

-Nyugi tartalak.-  Nyugtatott meg, bólintottam egyet, majd a ruhákhoz nyúltam, hogy felvegyem őket, volt ott melltartó, egy rózsaszín kötött pulcsi, fekete kantáros szoknya, fekete cipő, zokni és igazából ennyi. 

-De jó szett!-  Szól Jackson. 

-Aha, biztos Eomma volt.-  Mosolyodok el. 

-A melltartó miatt, forduljak el?-  Kérdezi Jackson, miközben leültett egy kicsit. 

-Igen.-  Mondom kellemetlenül. 

-Rendben, nem bántasz meg vele, meg is értem. - Mosolyodik el, majd elfordul. Miután levettem a korházi felsőt, amit utálok, bár most semmim se látszódott ki belőle de akkor is jobb a sajátom. Felvettem melltartómat, majd kötött pulcsimat. 

8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now