Zsófi szemszöge
Miután a fiúk is végeztek a mosogatással, ők is jöttek filmet nézni. Yoongin megtaláltam a tökéletes helyet, a szőnyegen elterülve néztük az éppen leadott filmet. Jhope hozott mindenkinek plédet, és mindenki kettesével beosztotta valakivel. Yoongi látta, hogy nagyon fáradt vagyok, úgyhogy kaptam tőle egy jóéjt puszit.
Annyira lefárasztott az ebéd/vacsora készítés, hogy bealudtam Yoongi pociján.
[...]
Reggel nagy zsivajra keltem fel, egyben telefonom csörgésére. Fáradtan nyúltam dohányzó asztalon pihenő rezgő telefonomért. A főnök hívott.
Telefon
-Mondja.- szólaltam bele, eléggé bunkón.
-Hallom felébresztettelek.- neveti el magát főnököm.
-Egy picit, bocsánat az előbbiért.- szólalok meg, és dőlök vissza Yoongi pocijára.
-Reggelizz meg, 40 perc és ott lesz a kocsi.- rakja le főnököm. Duzzogva dobtam magam mellé a telefont.
-Zsófi nem kéne készülődni?- jön mellém Jin.
-Deeeee~!- nyafogok neki, mint egy 5 éves.
-Utcu, még meg kell reggelizned- húz fel Yoongiról. Duzzogva mentem rendbe szedni magam, de attól még Jin kapott tőlem egy reggeli ölelést. Fent kinézhető állapotba hoztam magam. Hajamat újra felkötöttem, bár a kis fürtyjeim így is kiálltak. A mai ruha összeállításom, egy sötétzöld inget vettem fel, és egy sima farmer nadrágot, fekete lakcipőmmel. Órámat magamra kaptam, ahogy a szemüvegemet is, hogy lássak is valamit. Táskámba egy-kettő dolgot bedobáltam, majd lerohantam a lépcsőn, be a konyhába reggelizni.
-Mikor jönnek érted?- kérdezi Taeyang. Megnéztem órámat.
-Hát, úgy 2 perc mire itt vannak.- nevettem el magamat, egy reggelit elcsomagoltam, beraktam a táskámba, majd sok puszi a levegőbe után kimentem az ajtón, pont a sarkon fordult be a kocsi, előttem megállt. Beszálltam a fekete kocsiba. Köszöntem a sofőrnek és már mentünk is tovább.
Mivel főpróba így mindent lejátszunk, azokkal a ruhákkal amikben a színpadon fogunk bohóckodni. A videókat is bejátszották amik a koncert közbe fognak menni, mondhatni egy egész koncertet lenyomtunk, de bőven elég volt. Nagyon koncentrálni kellett, már nem lehetett hiba, így mindenki oda rakta magát az utolsó próbán. Ebédeltünk, utána a főnök elmondta az infókat, hogy a holnap utáni koncert mikor és hogy lesz, ki hova megy. Mivel, hogy időbe kész legyenek a hajammal délbe kezdődnek az előkészületek, hogy este 19kor kapu nyitás legyen. 1 órás helyfoglalás van, utána pontosan 20kor kezdődik a koncert. Namjoonékért a cég küld kocsit, és megpróbálják a kamerák elől elrejteni őket ahogy bekell menniük. Tudni kell, ahol ők ülnek, nem lehetett ott jegyet venni, oda különleges vendégek ülnek. Család tagok, barátok, egy két fő ember vagy mi. Megkaptam a jegyeket egy boritékban, amiket oda kell adnom Namjoonnak.
Taxit fogva indultam a suli fele, a többiek még most fognak végezni az utolsó órával. Kipattantam a kocsiból miután fizettem. Bementem az ebédlőbe, kikértem az adagomat, aztán leültem enni a szokásos helyünkre. Egy két diák már volt, az én osztályom most végzett, ugyanis most csöngettek ki.
Az osztályom szinte berontott az ajtón és rohamozta meg csóri kajaosztónőnket.
A fiúk mosolyogva ültek le az asztalomhoz, egy két osztálytárs is jött köszönni. Yoongi egy arc puszival köszönve ült le mellém.
-Nektek is szia.- nevettem el magam, és a tálcám piros színét felvette az arcom. Ebéd közbe Jiminék elmagyarázták az elmúlt pár anyagot, aztán a családi kocsival haza hajtottunk.
Pihenés képpen, az ágyba az ágytáblának dőlve olvastam, szemüvegemben kedvenc könyvemet. Ami ilyen tini nyálas könyv, de annyira jó, hogy alig tudom lerakni a könyvet, fülemben fülhallgató, benne valami nagyon chill-es zene megy, hogy egy kicsit is elnyomja a zavaró hangokat.
Harmadik személyű szemszög
Yoongi lépet be a szobába miután megunta a kicsik ordítozását egy játékon. Nem számított, hogy szerelme kedvenc szemüvegét hordja. Imádja a fiú mikor a lány ezt a keretes tárgyat hordja szeme előtt, ugyanis annyira jól áll neki. Ilyenkor egy aranyos babát lát könyvvel a kezében a közös ágyukon.
Mosolyogva megy az ágy mellé, tudja, hogy szerelme most nem hallja a zene miatt és, hogy elmélyét lekötik a szövegek sokasága. Lassan mászik fel az ágyra négykézláb. Zsófi érezte a besüppedést ezért lassan felnézett a sok szöveg mögül, Yoongi volt az ágyszélén. Rámosolygott és bújt vissza a könyvrejtekébe mosolyogva. Yoongi a lány két lába közé térdelt, egyik lábával, míg jobbkezét a táblának támasztotta és a másikkal a könyvet kivette Zsó kezéből, hogy ráfigyeljen. A lány nem igazán akarta elengedni pont a jórésznél a könyvet, így Yoongi kezébe gyorsan elolvasta.
-Milyen jó részt olvastál?- kérdezi Yoongi, miközben az éjjeli szekrényre rakja a könyvet, úgy hogy Babája, majd tudja folytatni ott ahol abbahagyta.
-Tini szerelem.- mosolyog rá szemet forgatva. Suga levette a szemüvegét róla és a könyvre rakta nehogy összetörje, majd ugyan ezt csinálta fülhallgatóval.
-Mit csináltak?- suttogja párja ajkára a kérdést.
-Pont ezt, kicsit megfűszerezve.- húzza le nyakánál fogva a lány a fiút ajkaira. A srác annyira meglepődött, hogy majdnem ráesett a törékeny testre, de ép hogy meg találta a falat kezével.
-Mivel fűszerezték meg?- tesz fel egy újabb kérdést Manó. Szavak helyet, egy szenvedélyes nyelves csókot kapott a kissebbiktől.
A mostanra kisfiúból felnövekedett férfi már a kislányból nőre növekedet pólója alatt járt a bal keze.
-Yoh..Yoonghii, a..aludjunk. - nyögi ki nagy nehezen az alatta fekvő, miután látta karóráján lévő jelzőt ideje aludni.
Egy utolsó csókot még adott a kisebbiknek, aztán legurult róla. Átöltöztek, najó, Yoongi inkább levetkőzött boxerig, míg Zsófi pironkodva, egy alsóneműt és Yoongi egyik pólóját vette fel. Miután a fiú befeküdt betakarva magát, a lány még levette az óráját, és a fiú mellé bebújt.
-Miért vetted le?- kérdezi felvont szemöldökkel szöszi cukiság.
-Meg ne karmoljalak alvás közbe.- válaszol hallkan Zsóci, mégis meghallotta párja. Ez a kis oda figyelés jobban megmelengette Yoongi szívét, mint azt gondolná sárga hajú lány. Mosolyogva adott karjai között szenderedő lánynak egy lágy csókot homlokára és ragadták el őket az álmok világába.
Sziasztok Babócák! <3 Remélem elvagytok, tudtok rendesen tanulni. Ha kell matekból segítség, vagy bármilyen tantárgyból instagrammon megtaláltok ;) zsaakoskapop néven <3
Ezt a könyvet ajánlom mindenkinek! Amúgy ezt olvasta Zsófi a történetben ;)
YOU ARE READING
8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
Fanfiction" A zene képes felidézni a történteket." Kertész Zsófia egy 2 éve történt eset miatt, ez ki hat az egész jövőjére. Talán még rá is talál a szerelem de ki tudja..... Mert én biztos hogy nem. Új osztály, új suli, érdekes emberek, mi várrá? {Befeje...