M.O.

173 10 0
                                    

      Zsófi szemszöge

-Hogy bírtad ki a bioszt?- Kérdezte Yoongi tőlem.

-Nehezen az biztos.-  Mondtam neki, miközben kezemet néztem.

-Én úgy tudom ha valami gondod van, és esetleg nem tudod feldolgozni, beszélni kell róla valakinek.-  Mondja Yoongi.

-Ezt meg jegyzem, de a bioszhoz többet nem tudok fűzni, nem tudom, hogy bírtam ki.-  Mondom nekije.

-Am azon gondolkozom, hogy suli után megyek a régi suliba, ma van az utolsó napja D.O-nak, és kéne egy kérvényt kérni tőle, hogy attól függetlenül, hogy nem járok oda, bemehetek bármikor, bárhova, és esetleg ti is jöhetnétek szét nézni, és kérvényt kérni nektek.-  Mondtam neki el ötletemet.

-Szerinted te csak úgy befogsz menni papírral a kezedbe bár hová úgy, hogy majd nem D.O lesz a dili?-  Kérdezi Yoongi, közben úgy néz rám mintha hülye lenne előtte, ami félig igaz is. 

-Kénytelenek lesznek, ha jól tudom a sulit ez után nem zárják be, vagyis nem rejtik el, ha meg elrejtik a kaput attól függetlenül feltudom oldani.- Mondom,  miközben vállat rántok.

[...] Ennek a sulinak is vége lett, most a Moorim iskola felé tartunk sétálva, igen, hisz ez az erdő közepén van. 

-Ott egy kígyóóó!-  Ugrik Taehyung Jungkook ölébe, Suga taposott volna rá, de gyorsan belé rugtam, így a lába máshova esett.

-Ne bántsd azért mert olyan amilyen, nem tehet róla.-  Mondtam neki, miközben ergy fával odébb piszkáltam.

-Tae te meg maradj akkor Jungkook nyakába.-  Mosolyogtam rá, majd mentem tovább, az ösvényen ami lefele vezetett, és persze az lejtő alján ott lesz az iskola.

-Itt óvatosan.- Mondtam nekik, majd fától-fáig mentem lefele a többiek meg engemet követtek. 

Mikor megálltam a kát lábamon rendesen, kinyílt a suli kapuja, amin beléptem, a többiek meg utánam kóstlattak.

-Woaw!-  Ámoldoznak Jiminék.

-Zsófi, hogy nyitottad ki?- kérdezi Namjoon csodálkozva.

-Sose tudom, hogyan csinálom.-  Mondtam neki vállat rántva, a suli őre jött elénk Chanyeol.

-Sziasztok Zsófi, mi szél hozott erre?-  Ölel meg Chanyeol.

-Szia, jöttünk D.O-hoz.- Mondom neki.

-Ugye tudod, hogy idegeneket csak úgy nem hozhatsz be?-  Néz rám.

-Yaaa, de szóltam a dirinek.-  Mondtam neki.

-Fiúk ő is Chanyeol a kapu őr, kötelessége a diákokat megvédeni meg az egész telken lévőket.-  Mutattam be a srácoknak, akik mind kezet fogtak vele. Majd tovább mentünk, a suli előtt kicsit körül néztem, és igen, minden a régi nagy tégla épület ami kivételesen tetszik, beljebb mentünk ahol D.O várt minket.

-Mennyit nőttél Zsófi.-  Ölel meg D.O. mosolyogva.

-Igen.-  Nevetek fel.

-Ők itt a családom.-  Mutatom be Namjoonékat.

-Namjoon de rég láttalak téged is.- Fog kezet bátyámmal.

-Zsófi menj nyugodtan órára, a többieket körbe vezetem.-  Szól nekem  D.O lehet látta rajtam, hogy nagyon nézem a többieket. A fiúkra néztem akik bólintottak mosolyogva.

8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now