Untitled Part 45

131 7 0
                                    

               Zsófi Szemszöge

Csillogó tekintettel nézet engem, biztos vagyok benne hogy az enyém ragyogott, bár kinek nem ezek után? Jó akit nem a szerette csókolgat. Nekem szerencsére az első volt, vagyis én szerettem ezt az embert aki az előbb csókolt meg, nem tudom mi a szerelem, de ha sokak szerinti úgy nevezett "pillangók" vannak a hasam tájékán és pici kis szívecském gyorsabban ver a szokottnál, akkor szerelmes vagyok gondolom. Végén egy puszit nyomot ajkaimra, amit meg mosolyogtam. Most hogy eszembe jutott ez nem is az első csókom volt hanem a második, mert mikor Xiuminék jöttek értünk mentőkocsikkal, akkor is megcsókolt, csak nem tudtam vissza csókolni, ah.. ez de cink, az első csókomat nem tudtam kiélvezni

Csörögni kezdet a telefonom.

-Kis ünneprontó!-  Szólal meg Yoongi. 

-Elfoglalt ember vagyok.-  Nevetek zavartan.

   Telefon

-Mondca.-  Szólok bele. 

-Sziaa, csak annyi hogy hívtak jött a tóhoz egy csomag, azszem pont neked.-  Szól bele Woozi.

-Rendi, a szobádba lerakom majd a pénz.-  Szólok bele. Majd elköszöntünk. 

-Ki volt az, hogy ilyen gyorsan lecsaptad a telefont?-  Kérdezi mellettem sétáló személy.

-Woozi, elvileg jött csomagom.-  Mondtam neki.

-Aham.-  Fogja meg újra kis kacsómat. Majd megyünk tovább a közös telekre, amit elég hamar elértünk, beütöttem a jelszót, majd bentébb mentünk a telekre, a garázst felnyitottam és igen, ott voltak a kocsik. Yoongesz egyett füttyentet ahogy meglátta őket, hát igen, a fekusz-narancs Mazda Rx7 - es kocsinak a kulcsát vettem le az ajtó mögül. Majd szépen beültem, mellém meg Yoongi.

-Zsófi tényleg tudsz driftelni? - Érdeklődik mellettem lévő Suga.

-Mindjárt megnézzük mennyit felejtettem.-  Kuncogtam el magam, hisz Yoongi arca át ment egy kicsi félelembe.

-Meg mutatom belül mifolyik miközben pörgök.-  Indítottam el a kocsit, majd kiparkoltam a garázsból, meg se kérdeztem Yoongit hogy készen áll, nyomattam neki. Amit félig élvezett is.

-Zs...Zsó hagyh szálljakh kih. - Szól nekem, miközben kapkodja fejét, jobbra balra.

-Elszédültél drága?-  Kérdezem tőle mosolyogva.

-Az nem is kérdés. - Száll ki a kocsiból, majd rohan be a házba, remélem megtalálta a mosdót. A kocsiban a kéziféket felhúsztam, majd utána siettem, és ja, szerencsére megtalálta a mosdót sikeresen. Támogatóan hátára raktam kezemet majd fel-le símogattam barátom hátát. Mikor végzet, amit azzal tudatott velem hogy elhajolt a vécétől, kivettem a szekrényből egy új fogkefét, majd a csaphoz vezettem. Ott megmosta száját, majd elkezdet fogat mosni.

-Ne haragudj.-  Öleltem meg hátulról. Alaposan megmosta fogait és száját. Megfordult, teljes testel, de attól függetlenül én még öleltem. 

-Nem haragszom, de máskor érzéssel. - Nyom fejemre tetejére, egy pusszanóst.

-Rendicsek.-  Mosolyodtam el.

-Mennyi az idő?-  Kérdezem, kar óráját elő kapva nézte meg.

-20:11.-  Mondja, bólintottam egyet.

-Itt együnk vagy, menjünk haza?-  Kérdezem tőlem, miközben megyünk ki a helységből, majd megyünk a konyhába, egy-egy pohár vízért. 

8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon