Jó fej Charlie^^

99 2 0
                                    

-Máskor is ráütsz egy fakanállal a kezemre?- Áll meg Yoongi csikizésbe, és vészesen közel húzott magához derekamnál fogva.

-Igen. -Mosolyogtam rá. Elkezdte derekamat csikizni. 

-Yoongi, máskor nem.- Nevettem, de mellette könnyeim is kicsordultak.

-Én is így gondoltam.- Hagyja abba, de még mindig közel tart magához derekamnál fogva. Ráhajolt ajkaimra. Azok a puha ajkak! Egyre többet akartam. Beletúrtam hajába, és egy kicsit meghúztam, ezáltal morgott egyet, bele mosolyogtam a csókba. Jin jött be nagy nehezen, hogy mi ez a hangzavar. A csókunkat mondhatni, ő törte meg.

-Mi ez a nagy...oh gyerekek.- Fordul ki a konyhából, amilyen gyorsan csak tud. Elnevettük magunkat, majd én folytattam a saláta készítést. Yoongi meg folytatta nyakamnál való alvást.

-Yoongi, én nem tudom mit csinálok veled....- Morciztam rá. Amit mosolyogva figyelt, ártatlan tekintettel.

-Te, nekem ne nézz így, igenis csináltál valamit!- Raktam mindent az asztalra közbe.

-Ha énekelsz nekem, akkor elengedlek.- Néz rám sunyin.

-Nem, úgy is hallani fogsz.- Mondtam neki.

-Hol?- Nézz rám kidülledt szemekkel.

-A koncertemen Manó!-  Adtam arcára puszit, ezáltal lefagyot, így kiszabadultam karjai közül és felfutottam Taehyungékhoz, és Jiminékhez is beszóltam, majd végül NamJin szobába Sugával estem be, ugyanis utolért. 

-Kész a vacsi!-  Estünk be az ajtón. Ezzel megzavarva Namjoonékat, akik ép dogákat javítottak egymás szájában. Egyből szétválltak.

-Namjoon kajak megyünk Zsófi koncertjére?- Kérdezi meg az idősebbet, ő mosolyogva bólogatott.

-Én erről miért nem tudok?-  Akad ki.

-Biztos aludtál.-  Küldök neki egy puszit. Jin elkuncogta magát. Namjoon meg elővette a telefonját fotózni.

-Kész is!- Szólal meg Namjoon, és pittyeg mindenki telefonja a Messenger miatt. Nevetve mentünk le vacsorázni. Jungkookék már hamarabb ott voltak, így ő hozzájuk csatlakozva ettük a finom kaját.

Ahogy láttam Yoongi még mindig levolt fagyva. Jimin előtte meglóbálta a kezét, amire felébredt.

-Hyung miért vagy ennyire lefagyva?- Kérdezi Taehyung.

-Most tudtam meg, hogy megyünk Zsófi koncertjére.- Dob egy kisebb mosolyt.

-Igen, megyünk.- Válaszol Jungkook.

-Egy két kulissza titkot kaphatunk?- Kérdezi JHope.

-Attól függ mire vagy kíváncsi.- Válaszolok neki.

-Egy ilyen szervezés hogy megy?-  Kíváncsiskodik a mi kis Reményünk. 

-Elsőnek, eltervezzük, mi ennek a koncertnek a célja, vagyis a középpontja. Másodjára kiosztjuk azoknak az embereknek a tennivalókat akik benne vannak, pl stylestosok, énekesek, koreógráfusok, táncosok. Utána vannak közbe kisebb próbák, ahol valahogy, mindenki mindenkivel próbál egy kicsit, majd van a fő próba. Ahol már minden kész, és koncert.- Magyarázom el neki. 

-Woaw!-Hüledezik, ahogy felfogta az információkat.

-Mi hol fogunk ülni?-  Pattog Jungkook a székén.

-Ha jól tudom a platina vipbe.-  Gondolkozom el. A Maknae annyira felcsigázta magát, mintha sok cukrot evett volna, úgy pörgött. 

-Nyugi.-  Kuncogom el magam. Jólesik, hogy támogatnak ebbe is. Attól féltem, hogy más lesz, de szerencsére nem így lett.

8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Onde histórias criam vida. Descubra agora