Zack :)

163 9 0
                                    

     Zsófi szemszöge

Bigbang jött be plusz egy kis fiúval Tabi ölében.

-Néz má! Tabi leválltot.-  Mondom durcásan, miközben felülök a földről.

-Neked is szia Zsófi.-  Köszön Tabi, miközben egy puszit dob nekem, szívemhez kaptam kezem, és a földön terültem el.

-Na vissza tért a régi Zsófi is.-  Mosolyog Tabi, nyelvemet kiöltöttem, majd vállat rántva, boxoltam Suga karjába.

-Ki a kis krapek?-  Ugrik melléjük Taehyung, aki Tae hírtelen megjelenésével megijedt.

-Ő itt  Zack.-  Mutattja be Tabi a kis srácot.

-Hány éves?-  Kérdezi Eomma mosolyogva.

-7 éves.-  Mosolyog GD.

Tabi lassan lerakta cukker mukkerságot, aki a lábához bújt.

-Tud koreaiúl, és magyarul, csak fél ezért nem beszél, még valamikor velünk se.-  Mondja Tabi.

-Tud magyarul?-  Lett nagyobb mosolyom.

-Ja, mi csak kb. értjük mit mond magyarul, de válaszolni csak koreaiul tudunk.- Mondja Deasung.

-Sziaa!-  Köszöntem neki magyarul, persze egyből felfigyelt, majd rám mosolygot.

-Ah de cukiiiiiiii!-  Fangörcsölök Sugí mellet.

-Na én csinálom a vacsorát, aki akar az segíthet.-  Mondja Jin, neki Deasung ment segíteni.

-Akkor ti meg gyertek a szobánkba. - Mondja NAmjoon a felnőteknek.

-Zack itt maradsz a nagyobbakkal, egy picit elvonolunk mi felnőtek.-  Mondja neki Deasung, a kicsinek kicsit könnyes lett a szeme, majd Deasung arcára egy puszit adot. 

-Néz má drágám a gyerekeink nem segítenek.-  Mondja Jin Namjoonak.

-Bocsi Eomma babázunk.-  Mondom neki mosolyogva, majd integetni kezdek a kicsinek, aki eám mosolyog.

-Deasung, érti amit koreaiul mondtok neki?-  Kérdezi Jimin.

-Érteni érti, de nem beszéli, a magyart beszéli csak, anyukája magyar míg apukája koreai.-  Mondja, miközben krumplit pucul Jinnek.

-Máris a szívembe lopta magát.-  Mondom nekik.

-Zack ide jösz?-  Kérdezem tőle magyarul, félve e ide kúszik hozzám.

-Én Zsófi vagyok, mellettem Suga, ott Jimin, Taehyung, és J-Hope, Jungkook ott mellettük pihen ott meg Anya rózsaszín pulcsiban.-  Beszélek hozá az anyanyelvén.

-Zsófi de ha érti mit mondasz neki koreaiul akkor miért nem beszélsz neki úgy?-  Kérdezi V.

-És úgy mi is értenén.-  Mondja Suga.

-Bocsi, nya most bemutattalak benneteket.-  Mondom nekik.

-Néz má Suga lecseréltek.-  Nevet fel Jimin, Suga meg úgy hogy a kicsi ne lássa bemutatott neki, amin felnevettünk.

-Adsz Yoonginak egy puszit?-  Kérdezem tőle koreaiul, nemlegesen megrászta a fejét, és nekem adot, pontosabban a számra, aki lent volt a földszinten mindenki látta és kapot egy röhögőgörcsöt, elfordultam én is nevetve, majd ajkára pusziltam én is, és felálltam, és arcomat kezembe temettem.

-Bocsánat Zsófi.-  Szól nekem Deasung.

-She-semmi baj.-  Válaszolok nevetve, Zack oda ment Yoongi ölébe, aki nem tudot nagyon mit kezdeni vele, csak mosolygot mint a tejbe tök, a kicsi meg ölében bebugózta magát. 

8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora