Zsófi szemszöge
Ez kicsit korai vacsi volt, de mindenkinek jól esett. Én felmentem a szobámba, a dobozokat kezdtem el kibontogatni. Az egyikben egy íj volt. Ami nagyon fel volt fejlesztve.
-Zsófi nem lesz sok a fegyver? - Nyit be JHope.
-Am ez az utolsó amit rendeltem nyugi, még ezt is kicsit felfejlesztem, a sajátom nagyon el lett használva. - Hívom elő saját íjamat. Ami fából volt, eléggé törött volt már szegény, és sok ragasztó szalag volt rajta, hogy ne törjön ketté mikor használom.
-Jó, tényleg le kell cserélni. - Bólogat JHope csodálkozva.
-Mondom én.- Kuncogom el magam. Majd bontom ki a kövi dobozt, amibe ruhák vannak. És a harmadikba, egy cipő.
-Öcsém, mit kapsz majd te szülinapodra?- Elmélkedik el Hobi.
-Nem kell nekem semmi, ti kelletek és én meg vagyok.- Mosolygok rá.
-Zsóó.- Nyit be az ajtón Namjoon.
-Igen?- Rakom félre a cuccokat.
-Lejössz a nappaliba? - Néz rám komolyan. Bólintottam egyet, megöleltem Hobbit majd mentem Namjoon után.
-Van valami baj?- Ültem le mellé a kanapéra.
-Ugye tudod hogy az ablak alatt beszélgettél a srácokkal?- Néz rám.
-Nem figyeltem.- Tűröm ki szememből hajamat zavaromban.
-Nos akkor mondom. - Folytatja. Bólintottam egyet, hogy folytassa.
-Amit odakint mondtál a fiúknak, mind igaz volt?- Gyűl könny szemeibe.
-Igen!- Válaszolok rögtön, ahogy felfogtam mit kérdezett. Fejemet mellkasára nyomta, majd úgy ölelt, és sírt.
-Mi...Miért?- Kérdezi.
-Mert nem bánthatnak benneteket.- Folynak ki nekem is sós könnyeim.
-Szeretlek, ugye tudod?- Nyom puszit fejem búbjára.
-Minden tettemmel?- Nézek fel rá aggódva.
-Minddel.- Bólintegyet, aztán húzz egy hosszú ölelésre.
-Még mindig alig hiszem el, hogy tényleg itt vagy velem.- Motyogom mellkasának.
-Hidd el én is.- Mosolyog rám.
-Na uszgyi fel, holnap iskola.- Mosolyog rám.
-Há, csak nektek. Nekem tánc próba.- Nyújtom ki nyelvem.
-És hol?- Néz rám pimaszan.
-A suliban. - Konyul le szám széle. Amin elnevette magát.
-Szofiiiiiiiiiiii!!- Áll meg a lépcsőn Suttyó.
-Igen?- Engedem le bátyust.
-Gyere aluuuudni!- Nyavalyog.
-Akkor turbékolók, menjetek aludni.- Enged el mosolyogva Namjoon.
-Ezt én is mondhatnám rátok.- Szólal meg Suga ingerülten. Namjoonnak integettem. Majd átkarolva Yoongit mentem fel vele. Azután szó szerint beestünk az ágyba.
[...]
Az álmom tök jó volt, a családommal társasoztam szilveszter estéjén. Hogy miért is beszélek már az álmomról? Felébredtem az ébresztőmre.....
VOCÊ ESTÁ LENDO
8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
Fanfic" A zene képes felidézni a történteket." Kertész Zsófia egy 2 éve történt eset miatt, ez ki hat az egész jövőjére. Talán még rá is talál a szerelem de ki tudja..... Mert én biztos hogy nem. Új osztály, új suli, érdekes emberek, mi várrá? {Befeje...