Otthon

218 14 0
                                    

          Zsófi szemszöge 

-Tae, kimentem levegőzni.- Mondom neki, miközben felállok. 

-Rendben.-  Ölel meg csak úgy, gyorsan felvettem cipőmet, majd a garázsba menve, kivettem a MTB-met meg felvettem a védő cuccaimat,  felkapcsoltam az udvaron a lámpákat, ezálltal az egész kertet belátom. Elindultam a földpályához, majd felmenve a lápára, indultam el, majd csináltam egy szaltót, majd egy vázpörit, persze mikor egy ferde szaltót csináltam, nyílvánvaló, hogy már a levegőbe éreztem ez nem fog összejönni, ezért gyorsan leugrottam a bicikliről, ő pattogva de leérkezet a földre, míg én seggre érkeztem. 

-Azt a büdös.-  Káromkodtam magyarul, valahogy felálltam, majd a biciklimet megfogva, vittem vissza, felnéztem az égre, valami fura, túl sötét van, és a csillagok....mások, érdekes. Megnéztem csak úgy kiváncsiságból, hogy a tó az hány fokos most.

Kihútam egy hőmérőt, és Woaw!   -17C° ! Ilyen szerinte még nem volt, na mindegy. Gyorsan biciklimet, visszaraktam, majd bementem a házba.

[...] Már vagy reggel 7 van, Taehyungot már hajnali ötkor elküldtem aludni, eddig én vigyáztam a többiekre, de szerencsére semmi se történt. Ahogy a többieket ismerem úgy 8 környékén ébredeznek, szóval nekiállok a reggelinek, ami rántotta lesz szalonnával, így másnaposan biztos jó lesz nekik. 

Elővettem hűzőből, 13 tojást, majd elkezdtem sötügetni, közbe egy csomó gyógyszert pakoltam ki egyessével a pultra, egy pohár vízzel. 

-Jó reggelt Woz.-  Mondtam neki. 

-Ne..neked is.- Mondja reggeli rekettes hangon, majd elvesz egy  a pultra rakott életmentőt. Én már a tojással szerencsére kész voltam, lassan a szalonnával is. 

-Kelltem a többieket.-  Megy ki a kb. velem akkora Woozi, én gyorsan megterítettem, majd tálaltam, és mentem Taehyungot felkellteni. 

-Taetae.-  Mentem be a közös szobámba, szólításomra, nem igazán akart felkellni, mindenhogy szólongattam, de semmi, inkább beírtam a messenger csoportba.

                     Messenger

Zsófi Jó reggelt, Taetaet hogy kell felkelteni? 

Jooni Babusgatással 

Zsófi Köszi <3 

Mochi Mikor jössztök? Hiányoztok!!

Zsófi Meg reggelizünk, felkelltjük őket, és elvileg megyünk

Kookie Oksi :)

Majd elraktam a telefonom, Taehyung haját kezdtem el cirógatni, amire elkezdet mocorogni. 

-Tae baba, gyere reggeli, majd otthon alszol még.-  Kis időmúlva kinyitotta szemeit. 

-Jó reggelt!-  Mosolyogok rá.

-Neked is. - 

-Na gyere, van reggeli.-  Paskolom meg nyújtózkodó lényét a hasánál. Majd felálltam, és mentem a többieket kellteni, ami ahogy látom nem kell hisz Woozi felkeltette őket.

- Jó étvágyat! - Ülök le a többiekkel, majd reggelizni kezdünk.

-Ez finom lett Zsó.- Mondja B.I .

- Köszönöm.- Mosolygok rá.

-Hogyan tovább?-  Kérdezi Bobby. 

-Ha megreggeliztünk, mi Taehyunggal megyünk haza.-  Mondom kicsit komoran. 

8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Where stories live. Discover now