Zsófi szemszöge
Gyorsan be vittük a cuccokat, Jin egyből neki állt főzni, míg a többiek meg mutatták a ház.
-Nos itt az előszoba.- Mondja Jungkook mosolyogva, egy kisebb szoba fogad minket ahol kabátunkat cipőinket vesszük, a fal fehér lécszerűből van kirakva, van egy nagy akasztó ahova kabátokat tudunk rakni, majd egy olyan szék mely alatta cipőket lehet tárolni.
-Ha erre megyünk, akkor itt a nappali, konyha, étkező egybe.- Mondja Jimin, miközben bentebb tolnak, ahogy mondta Jimin tényleg egybe volt ez a három mondhatni helyszín, a falak szürkék voltak de se az a túl sötét se az a túl világos az a bont jó ami a bútorokhoz ment, ugyanis a nappali részlegnél, kettő darab négyszemélyes kanapé volt, előtte egy dohányzó asztal ami világosabb szürke ezekhez képest, és a falon van egy nagy plazma tévé, a konyha részlegnél, szürkés-kékes bútor volt aminek a teteje fehér, a csempe meg világosabb szürke, a nappali és a konyha közt volt az ebédlő, fehér ovális asztal körbe rakva világos szürke székkel, persze mindenhol voltak pár dekorációk, mindenféle virág, kép és igen.
-Ha itt felmegyünk.- Mondja Suga, miközben egy lépcsőn vezetett fel, a fal világos színből állt ami nagyon is tetszett.
-Egy folyosón leszünk.- Mondja Taehyung.
-Balra Namjin páros szobája, szembe a fürdő szobával.- Mondja J-Hope.
-A fürdő mellett a mi szobánk ahol Jimin, Taehyung, Suga és én szoktam aludni.- Mondja Jungkook.
-És a mi szobánkkal szembe van a te és J-Hope szobája.- Mondja Suga, majd be nyitott ide.
-Woaw!- Mondtam, igaz a szoba fele üres, de nagyon tetszik a falszín hogy zöld, kettő ablaka van, 2 szekrénnyel, kettő matrac a földön be ágyazva tisztességes távolságot tartva egymástól, van szép íróasztal egy gurulós székkel, van akkor szőnyeg meg polcok ami vagy üres vagy nem.
-A hiányzó bútorokat most rendeltem meg, még idő mire meg jönnek, sajnos ezért matracon kell aludnotok.- Jön be Namjoon a szobába.
-Nem baj.- Mondom mosolyogva, majd le raktam táskámat.
-Na gyerekek meg beszéltem igazgatóval, holnap nem megyünk suliba.- Mondja mosolyogva Namjoon.
-Egy kicsit el rabolom Zsófit-. Fogkaron Namjoon majd le vezet a konyhába, ott le ültünk az asztalhoz.
-Mit szeretnél?- Kérdezem.
-Van amit még nem tudsz rólunk, de ne akadj ki teljesen.- Figyelmeztet Nam.
-Oké.- Bólintottam, láttam rajta hogy nem tudja hogy kezdjen bele.
-Nam mond nyugodtan.- Fogtam meg kezét, és egy biztató mosolyt küldök felé.
-Léteznek olyanok amik az emberek között csak mese.- Mondja nekem.
-Ahaaaa?- Nézek rá, le hunyta a szemeit majd kis idő után ki nyitotta, vörös szemei voltak, és hosszú szemfoga, ahhha s-szóval vámpír.
-Woaw!- Mosolyogtam rá, egyáltalán nem ijesztett meg, el kezdet könnyesedni szeme.
-Na mi a baj?- Ölelem át oldalasan.
-Csak azt hittem félni fogsz tőlem mert ez vagyok.- Ölel át.
-De butus vagy, dehogy félek, és ha azt hiszed el ítéllek rosszul gondolod.- Ölelem szorosabban.
YOU ARE READING
8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]
Fanfiction" A zene képes felidézni a történteket." Kertész Zsófia egy 2 éve történt eset miatt, ez ki hat az egész jövőjére. Talán még rá is talál a szerelem de ki tudja..... Mert én biztos hogy nem. Új osztály, új suli, érdekes emberek, mi várrá? {Befeje...