Manó csak téged!

119 3 0
                                    

    Zsófi szsz.

-Ez meg mi a franc volt?-  Kérdezi Namjoon, jogosan.

-Kis össze kapás a Cp-vel.-  Állok fel, és vizet töltöttem magamnak.

-De meg...- Akad ki Namjoon.

-Nyugszi van, amíg én nem idegeskedek, addig no para.-  Mosolyogtam rá. 

-Holnap lesz a találkozóm, inkább most szólok, mielőtt még elfelejtem.- Ölelem meg Namót.

-Kivel?-  Kérdezi.

-Charlie, egy két zenei dolgot beszélünk meg.-  Mosolygok rá. 

-Mennyi híres ismerősöd van.-  Nyom puszit fejemre.

-Van ilyen, neked ki a kedvenc előadód?- Kérdezem tőle.

-Rajtad kívül, Jonas Brothers banda, de sok előadót tisztelek.-  Mosolyog rám.

-Ővelük még nem beszéltem sokat, de amennyit igen abból az derült ki, hogy  jó arcok. - Rántok vállat. Felmentem a szobába. Ahogy láttam Suga még húzta a lóbőrt. 

Yoongi derekára ültem és elterültem rajta, miután takarónkat magunkra terítettük. Szerintem vissza aludtam. Az egésznapot az alvással töltöttem. 

-Zsófi, Yoongi! - Hallom meg Namjoon hangját. Meg se mozdultunk. Lehúzta rólunk a takarót. Amire lassan ébredezni kezdtünk. 

-Turbékolók legalább vacsorázzatok!-  Szól hozzánk Nam, amire mindkettőnknl a biztosítékot kihúzta. Én meg dobtam egy párnával.

-Mi is mondhatnánk ezt rátok! - Szólal meg Suga morcogva. Namjoon röhögve kiment a szobából bezárva maga után az ajtót. Yoongi kacagva húzott magára vissza. Közbe egy csókot kezdeméneyzve, amibe bele mentem.

-Na gyere vacsizzunk!-  Csapkodtam meg mellhasát játékosan. Kacagva mentünk le enni. Taehyung mellé ültem. Ennyi kezdtünk, ami isteni volt, időközben sokat kacaráztunk. Namjoon valahogy eltörte az evőpálcát, ahogy fogta.

[...] A fiatalokba sok energia volt még. Namjin páros elment aludni. Jungkook és V videójátékoztak a tévén.  
JHope és Jimin elvonultak a szobájukba, mi is így tettünk. Én az ágyba könyvet olvasok, míg Yoongi feje az ölembe pihen, könyörögve, hogy kényeztessem.

Egyszer csak leraktam a könyvet, és elkezdtem Suga arcával gyurmázni.

-Majdnem elaludtam. - Morog rám, amin elkuncogtam magam.

-Shh!-  Raktam szája elé ujjamat, amit egy sunyi pillantással egyben, bekapott.

-Fúj Yoongi!-  Nevetem el magam, miközben a takaróba törlöm nyálát. A pólójába akartam, de utána rájöttem, nincs is rajta póló! És ez még csak most tudatosult bennem! Uram Atyám. Zavaromba ráhúztam a takarót mégjobban, amit megmosolyogtatott.

-Csak nem tetszik?-  Néz rám perverz fejével, és lentebb hámozza a fedőanyagot.

-Lehetne kicsit kockásabb. - Incselkedtem vele, szerencsére vette a lapot.
Elkuncogta magát. Megfogta kezem, és hasára rakta, ez álltam éreztem kockáit.

-Menj a francba.-  Motyogtam neki full vörös fejjel. Erre felkacagot. Felült egy kicsit, és lehúzott nyakamnál fogva, egy kisebb puszira a számnál. Amire elmosolyodtam.

-Kanos vagy!-  Szólok rá.

-Melletted mindig.-  Fonyja karba kezeit duzzogva. Nevetve túrtam hajába és játszadoztam el velük. Egy időután álmost lettem, és bealudtam ülve. Nem csodálkoztam magamon, hisz sok hülye pózben tudok aludni. A kedvencem a büdösbogár póz, ahogy minden kisbaba szokott aludni. Annél kényelmesebb számomra max az, ha valakivel alszom.

Ölelő karokat érzek körülöttem, és egy puszit homlokomon.

[...] Reggel ébresztőmre kelltem, ugyanis suli. Hétfő....Nincs sok kedvem, de muszáj. Viszont, utána én egyből találkozom Charlie-val. 

-Kapcsooold ki!-  Nyavalyog Yoongi. 

-Suliiii!-  Kelek ki az ágyból, de egyből visszaránt és egy csók kiséretében enged el. Pirulva megyek szekrényemhez, és keresem ki a mai szetett.

-Kicsit hüvös lesz ma!-  Szól hozzám Suga közben telefonját bújva. Bólintottam, és úgy választottam magamnak ruhát. Egy fekete farmert vettem fel, fehér cipővel és fekete-kék pólót, amit Bobbíval alkottunk színezőkkel. 

Gyorsan bepakoltam 2 füzetett és 2 könyvet. Pontosan nincsen konkrét matek füzetem. A mateknak csúfolt füzetbe írom az Informatikát, Fizikát, és a matekot. És a másik a vonalas, oda a magyar, töri, angol. Bedobtam az énekes füzetemet, amibe írom a zenéimet, és a gitáromat is tokba raktam és csaptam a sulis táskámhoz. Yoongival együtt mentünk lefele. én a kanapé mellé passzoltam a cuccaimat. 

-Zsófi mikor is mész?-  Kérdezi Namjoon a reggelijét majszolva közbe.

-Suli után egyből megyek. - Válaszolok neki. 

-Hova?-  Kérdez egyből Jungkook. 

-Suli után beülök Charlie-val dumálni.- Válaszolok neki. Ahogy láttam Yoongi arca a dühtől majd felforrt. Gyorsan megreggeliztünk és indultunk is. Én szokásomhoz Yoongi mellett ültem az autóba, de még mindig csak a dühöt tudtam róla leolvasni.

-Hallod neked mi bajod?-  Kérdezem tőle óvatosan. Kiszáltunk a kocsiból.

-Most kajak megkérdezed?-  Állít meg, a többiek is megálltak, de ahogy láttam Namjoon tovább hívta őket inkább.

-Igen, baj?-  Kezdek kiakadni.

-Félek, hogy csak egy baba vagyok!-  Mondja ki hallkan ezt a mondatott.

-Yoongi miért hiszed ezt?-  Vállt aggódóba a hangom. 

-Charlie miatt, ő híres, jó képű, és kevésszer találkozol vele.  Azért hogy lekösd a figyelmed itt vagyok én, aki szerelmes beléd és tudsz addig vele játszani.-  Csordul végig arcán gyémánt könnye.

-Olyan butus vagy, nekem te vagy a mindenem, az meg , hogy nem fut utánad 10 millió lány, csak jobb,, számomra te vagy a helyesebb.-  Fogom közre kis pofiját, és törlöm le hüvejk ujjammal a gyémántot.

-Ő csak a barátom, hidd el csak beszélgetni és zenét készíteni fogun ka kácézóba. Semmi félreérthetőt.-  Könnyesedik be szemem nekem is.

-Ne haragudj Manó, ha ezt éreztettem veled!-  Nyomok puszit homlokára. 

-Én kérek elnézést!-  Puszil ajkaimra, és von egy szoros ölelésre. Sajnos ezt az egészet a csengő zavarta meg, az-az késésben vagyunk. Futni kezdtünk be, ofővel kezdünk, így nem izgultunk nagyon, de azért szedtük a lábainkat.

Namjoont megláttuk a folyosó végén.

-Csókolom tanár úr!-  Köszöntünk neki oda, aki a naplóját cipelte. Előtte befutottunk az osztályterembe. GYorsan leültün a helyünkre és ahogyleültünk, Nam be is jött.

-Megálljatok srácok! - Dorgál meg minket bátyus. Egymásra mosolyogtunk és kezdetét vette az iskola órái.

Sziasztok babáim! Lassan befejeződik eza könyv, gondolkodom milyen legyen a következő. SOk ötletem van, ilyenkor mindig belekezdek történetekbe megnézve, miből mit tudnék kihozni. Most is ez megy, így azok kicsit lefoglalják az agyam és az energiámat <3 

 Most is ez megy, így azok kicsit lefoglalják az agyam és az energiámat <3 

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
8 Vámpír 1 Helyen [BEFEJEZETT][BTS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora