1.

371 10 4
                                    

,,Louisi!! Ty idiote!" Křičím na mého bratra který se úspěšně schovává někde po baráku. Snažím se mezitím ze sebe utřít zelený sliz .

Scházím dolů po schodem a nemůžu přeslechnout kluky kteří se smíchy popadají za břicha .

,, Hahaha" řeknu ironicky . "kde je ten idiot?!" Zavrčím a kluky přejde smích . Teda aspoň na tu chvíli aby mi ukázali na dveře kam se můj milovaný a za chvíli mrtvý bratříček schoval.

,, Louisi! Vylez nebo si pro tebe dojdu!" Snažím se celá upatlaná od nějaké divně zapáchající zelené hmoty otevřít dveře od pokoje pro hosty .

,,Nikdy!" Ozve se z druhé strany.
Naštvaně odkráčím pro náhradní klíč který jsem si nechala udělat.
Odemknu dveře a podívám se na bratra. Ten v ruce drží misku . Celý její obsah končí na mě a já zjišťuju že v ní byla mouka .

,, Tomlinsone! " utřu si mouku aspoň z obličeje . Kluci se znovu začínají nekontrolovatelně smát.
Rychle po něm skočím a oba zkončíme na zemi .
„Co děláš Em! " vykřikne jak malá holka .

Zastavím se ,,Nevím.... možná ti oplácím že vypadám jako příšera " Ušklíbnu se . ,, Nějaký rozdíl ? " řekne Harry . ,, Právě tady chci zabít tvého přítele , tak být tebou mlčím" zavrčím a dál se snažím co nejvíc té divné hmoty přenést na Louiho .

Cítím jak se Loui napne . ,, My spolu nechodíme ." Řeknou oba dva najednou . Podívám se na Harryho který je v tvářích úplně červený.,, To si řekneme na vaší svatbě " ušklíbnu se a slezu z Louiho .

,, Vypadáš hrozně " vyprsknu smíchy . ,,Nápodobně " začne se smát taky . ,, Já je nechápu . Jednu chvíli se skoro pozabijí a druhou jsou zase nejlepší sourozenci" zakroutí hlavou Liam. S Louim se na sebe podíváme a s jemným přikývnutím se vrhneme na kluky . Za naší slizové bitvy se umažeme všichni .

S Louim si plácneme . ,, Opravdu dvojčata " utře si sliz z obličeje Zayn . ,, nějaký problém Maliku? " hodím po něm ještě trochu slizu . On ale uhne a tak sliz spadne na Liama .

,,hej!" Vykřikne a podívá se na svoje , do té doby skoro čisté tričko . ,, Hupsík . To bylo omylem. No nic ukliďte to , já jdu do sprchy " Rychle vyběhnu schody než začnou mít námitky . ,, Já jdu s tebou!" Křikne na mě Zayn . ,, Jenom projdeš kolem mojí koupelny a jsi mrtvej Maliku" zavrčím a prásknu dveřmi. Slyším jak se dóle ještě kluci hádají kdo to uklidí.

Vlezu si do sprchy . Nejraději bych si napustila vanu ... ale koupat se ve vaně plné slizu.... jen počkej bráško, ty se budeš ještě divit.

S bratrem žiju už šest let . Od té doby co naši rodiče umřeli při autonehodě.
Bydlím u nich v domě ,kde bydlí celá skupina . Bráška zpívá v kapele co se jmenuje One direction .... a když pominu sourozeneckou nenávist, tak zpívají fakt dobře . Nechodím do práce . Když to řeknu takhle tak jsem rozmazlený spratek.
Kluci vydělávají dost a tak nemusím do práce chodit . Za to jim uklízím , vařím a dělám ostatní domácí práce kterých ty líná stoření nejsou schopná .

Po sprše se převléknu a jdu dolů.
Dole to je v tom samém stavu ve kterém jsem to opustila . ,, Víte co znamená úklid vy prasata?" Rozhodím rukama . ,, Uklízí ženský " zamumlá Niall . ,, Zayne , tak makej uklízet . Ty od holky nemáš moc daleko " hodím po něm mop.

,, A proč já ?! Proč né Tommo?" Ukáže na Louiho. ,, Protože jsem to řekla" řeknu a Loui vyplázne na Zayn jazyk. ,, No moc se neraduj. Ty mu budeš pomáhat. Každý z vás jde uklízet." Písknu . ,, nástup" líně se postaví do řady.

,,Pomaleji by to nešlo" zavrčím a každému z nich dám do ruky jinou věc . Zaynovi mop , Harry dostal kyblík s vodou a hadrem , Niall kartáč kterým od slizu vydrzne pohovku ,Liam dostal utěrku a Louimu jsem předala druhý mop. Neodpustila jsem si u toho ale menší ránu násadou do jeho čela. "H-HEY?!" Vyjekne Loui a probodne mě pohledem.

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat