28.

143 10 3
                                    

Rychle jsem si vzala Hawaii k sobě . Zayn se rozhodl vylést ven . Rychle čapnul jinou krabici a sedl si na židli , která bylo ode mě přes celou místnost.

,, Zayne vypadáš jak nějaký plachý koloušek ." Zasmál se Niall . ,, Ne nevypadá Nialle , koloušek je roztomilý." Uchechtla jsem se .

Zayn chtěl něco namítnout ale radši mě nechtěl dráždit. Zapnula jsem televizi .
Zrovna tam běžely noviny .

,, Mladá slečna Tomlinson , jednovaječné dvojče známého zpěváka který působí s kapelou One direction čekala dítě s jejím minulým přítelem Justinem Biebrem .

Ukázalo se že šlo o znásilnění a že otec dítěte sedí ve vězení . Jak se k tomuto činnu staví ninější přítel Emily Tomlinson , Liam Payne?

Potkali jsme celou skupinu One direction a slečnu Emily Tomlinson , vystupující z nemocnice , kde by mohla být údajně na interrupci. Lékaři nám nechtějí podat žádné informace.

Odmítali ale udělat rozhovor , takže nevíme žádné podrobnosti . Jak bude  na rozhodnutí Emily Tomlinson reagovat otec , Justin Bieber?" Začala žvanit přesilikovaná a přeplastikovaná blondýna .

Vzala jsem ovladač a přepla to na jiný kanál. Nikdo ani nepromluvil.
,, Idioti.... na těch fotkách mám až moc tlustý zadek ." Řekl s plnou pusou Niall a tak dokonale odlehčil situaci.

Protože nic nedávali tak jsem jí zase vypnula . ,, Co budeme dělat." Kníkla jsem znuděně . Liam se napřímil .

,, Em?" Podívala jsem se na něj tázavým pohledem. ,, Máš někde text k té písničce? Kterou jsme chtěli nahrál." Napadlo Liama .

,, No, ty ho máš v těch kalhotech a protože jsem tu měsíc nebyla , tak vám neměl kdo prát a hlavně i kdyby , tak jste prasata , takže by jste ty kalhoty brali stejně jako čisté , tak nejsou vyprané , takže se neboj že by text byl rozmočený. "

Uchechtla jsem se. Liam běžel nahoru do svého pokoje kde se asi dobrou chvilku prohraboval špinavým prádlem.

Podle zvuku který se odehrával nahoře , tak text tiskl. Harry mě zvedl .
,, Já nejsem nemohoucí, haloooo." Řekla jsem .  Harry mě ignoroval a odnesl mě do ,, pracovny "

Je to takové malé nahrávací studio u nás doma . Je to spíš na kraviny , než pravé nahrávání. Posadil mě za pult , který umím už dokonale ovládat.

Zapla jsem světla v nahrávací místnosti , která byla za sklem . Kluci tam vešli.

Rychle přiběhl Liam a podal mi jeden nakopírovaný text a šel za klukama.
Než vešel do místnosti tak se na mě otočil. ,, Co s tím textem..." nedořekla jsem to protože jsem tam vyděla napsané mé jméno.

Beze slov se vrátil , chytil mě za zápěstí a táhl mě za klukama. ,, Já nebudu zpívat " vykroutila jsem se mu . ,,Někdo musí být tady ." Ukázala jsem na své normální místo a vrátila jsem se k němu.

Vzdychnul si a přišel znova ke mě . Tentokrát mě vzal do náručí .

,, Liame pusť mě!" Musím aspoň zapnout nahrávání ." Řekla jsem a zmáčkla jeden čudlík. Pak jsem si hned sedla .

,, Jste nehorázně paličatá , víte to Tomlinson?" Řekl a tentokrát si mě přehodil přes rameno. Teď jsem nemohla utéct. ,, Vy taky Payne." Řekla jsem když mě pustil na zem .

,, To holky zdržují takhle pořád?" Zeptal se Niall. Otočila jsem se na blonďáčka , který za celou dobu co ho znám , neměl nic v puse a ani v ruce .

,, Nialle." Povzdychla jsem si . ,, Podívej se na slečnu Zayna . Tomu to taky trvá vždy nejdéle . Takže ano . Takhle holky zdržují pořád." Řekla jsem a kluci se až na Zayna a Nialla , který podle výrazu nepochopil proč jsem Zayna nazvala holkou zasmáli.

,, Zayn je ale kluk ." Řekl po našem dlouhém smíchu . ,, Nebo?" Otočil se prudce na Zayna . ,, Žádné nebo!" Vykřikl Zayn a mi se znova rozesmáli.

,, Pamatuješ si rytmus?" Zeptal se Liam a já začala luskat do mého rytmu. Když kluci začali luskat taky tak jsem se na všechny podívala a všichni jsme ve stejnou dobu přikývli.

Začal zpívat Liam , ten egoista se napsal jako první . Pak Já , Loui, Harry a Malik s Niallem zpívali refrén.
Každý z nás si pak ještě jednou zazpíval sólo a poslední opakování refrénu jsme zazpívali všichni a poslední slova zazpíval Zayn . ( Pořadí vymyšleno.)

,, Páni ." Zvízdnul Malik. ,, Ta písnička je fakt dobrá Emily." Řekl a připravil si ruku na to abychom si plácli , ale pak ji hned dal dólu. ,, Díky." Usmála jsem se .

,, Napíšeme do studia a nahrajeme jí ." Přikývl Loui. ,, I s tebou Em." Zvedla jsem ruce do obraného gesta .
,, V žádném případě , už na tohle zpívání jsem byla přinese a násilím ." Zpražila jsem Liama pohledem.

,, Nahrávat jí s váma nebudu kluci. Už když jsem sem přišla tak jsem přece říkala že se vám nebudu do vaší kapely motat." Kroutila jsem hlavou v nesouhlas.

,, Tak jim pošleme tuhle nahrávku a bude to." Ušklíbl se Loui. ,, To uděláte ..... a Harry se probudí ostříhaný na tvůj účes." Ukázala jsem na krátké vlasy Louise. ,, Malik se probudí ostříhaný dohola , Nialla obarvým na bruneta a Liama obarvým narůžovo." Zavrčela jsem.

Všem se v očích objevil děs.,, A proč nic neuděláš Louisovi!" Vykřikl Niall.
,, Protože pro něj  jsou nejdůležitější Harryho kudrlinky." Ušklíbla jsem se a Loui přikývl.

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat