Probudím se . Nemůžu si vzpomenout kde jsem a co tu dělám . Pak si ale vzpomenu že jsem usnula na gauči. Rychle se zvednu a protože Liam spí furt na mě ... nebo spal tak se mi povede ho probudit .
Chce něco říct ale já mu zacpu pusu a ukážu na Louiho a Harryho . ,, Jdu se ještě nahoru dospat" rozespale se usměju a snažím se vztát ale podlomí se mi nohy a tak padám na zem. Liam mě ale chytí a tak můžu otevřít oči .
,, Děkuju" řekni když mě vezme do náruče se slovy ,že takhle by to nešlo. Odnese mě do pokoje kde mě položí na postel . ,, Dobrou noc Em . " dá mi jemnou pusu na líčko a já se pod tím dotykem pousměju . Celé moje tělo se zachvěje . Odejde a já znovu usnu .
Probudí mě až hlasitá hudba a něčí zpěv . Seběhnu dolů do obývacího pokoje . ,, Jaký idiot! Aha ... Zayn" chci se vrátit zase nahoru ale neumožní mi to Harry do kterého narazím . ,, Jak jsi se na gauči vyspal" mrknu na něj a on se začne červenat. ,, A jak ty?" Vytáhne mobil a najede na Zaynův instagram kde je naše fotka kde spí Harry a Loui na sobě... to by bylo ještě snesitelné , ale on vyfotil i mě a Liama.
,, Zayne! Máš pět minut než tě zabiju!... ještě než tě ale zabiju tak ti urvu tvůj mozek , myslím to co máš mezi nohama, protože ty stejně ničím jiným nemyslíš . Pak tě zabiju , vykuchám , vezmu tvé ostatky a zakopu tě na zahradě . Pak je zase vykopu a spálim tě . " křičím přes celý barák . Musela jsem být hodně hlasitá když jsem vzbudila i ostatní.
,, Co se to tu děje?" Zývne Louis když vejde do obýváku a vidí Harryho jak mě drží abych nezabila Zayna . ,, Zayn dal fotku tebe , mě , Emily a Liama na instagram , jak spíme na gauči ." Řekl Harry při snaze mě udržet .
,, Cože to?! " zavrčel Louis ale radši pomohl Harrymu mě držet protože jsem byla fakt naštvaná.
,, Já tě zabiju . Nevím jestli teď , ale jednou se dočkám Maliku ." Vykřiknu s vytrhnu se klukům . Ty se mě snaží hned zase chytit. ,, Jenom se mě dotknete a jste mrtvý" zavrčím a kluci si to rozmyslí. Ne , není divný když kluci se bojí holky co je o hlavu a něco menší než oni .Není to divný když ta holka jsem já a jsem naštvaná na Zayna . V tu chvíli jsem nebezpečnější než jejich fanynky. Projdu kolem nich a nasupeně si jdu pro jogurt s müsli. ,, Takovej idiot , já mu ukážu shipovat nás dohromady , já mu dám" potichu si mumlám .
Když si udělám müsli tak si jdu sednout k televizi . Zapnu ji a první věc co tam je tak jsou zprávy .
,, Mladý zpěvák Liam Payne včera odpoledne prohlásil že je ve vztahu s Emily Tomlinson. Byli spolu zastiženi v obchodu s potravinami kde toto prohlášení také vyřkl . Poté byli zastiženi i v parku v Londýně . Dnes ráno byla sociální síť obohacena o úžasnou fotografií tohoto páru vyfocenou dalším zpěvákem One direction , Zaynem Malikem . Na druhé části fotografie je vidět Harry Styles a Louis Tomlinson . Fanynky si všímají že i mezi nimi to nějak jiskří. Zatím se ale ke vztahu nepřiznali . " ukončila reportáž reportérka.
,, No to si děláte prdel ." Chytl se za hlavu Liam .
,, Jak jako ve vztahu?" Vykřikl Louis . Zayn taky nevypadal nějak nadšeně. ,, Kdy jste nám to hodlali jako říct? " podíval se na mě a na Liama Loui.,, Sakra Loui uklidni se! My spolu nechodíme! V krámu jsme potkali fanynky a chtěli jsme odlákat pozornost , Liamovi ale spadli brýle a pak zjistily že je to on , takže si myslí že spolu chodíme . Spokojenej? " bouchnu s miskou o stůl , ale né tak silně aby se rozbila . Kluci nadskočí . Misku položím do dřezu a jdu nahoru. ,, Jdu do vany , opovažte se jenom zaklepat a jste synem smrti . " skoro až zakřičím a nahoře nezapomenu bouchnout dveřmi.
Tohle se stát nemělo. Producenti budou naštvaný, sakra naštvaný . Nechtějí aby vztahy kluků nějak intenzivně ovlivnily konzerty nebo celkové vystupování na veřejnosti.
Napustím si vanu . Dám do ní pěnu a tak se tam začnou tvořit bublinky.
Podívám se na skřínku kterou mám za zrcadlem . Otevřu jí a tam jí uvidím . Mojí starou kamarádku . Vezmu jí do ruky ale hned jí položím.Zkončila jsem s tím . Nechci si ubližovat , nechci Louimu ubližovat.