23.

167 9 3
                                    

,, Em vztávej." Slyšela jsem Liama .
Rychle jsem se probudila . ,, Měla jsi noční můru. " řekl . Objala jsem ho . ,, Nic to nebylo ano? Jenom noční můra. " hladil mě po zádech . Cítila jsem své tělo jak se klepe . Byla jsem orosená potem .
,, Liame? Já už neusnu." Řekla jsem .
Podle tónu jeho hlasu byl hodně unavený. ,, Dobře , chceš něco sníst?" Zeptal se mě. ,, To je dobrý , já to zvládnu sama . Klidně si můžeš lehnout." Snažila jsem se znít přesvědčivě .

,, Ne nezvládneš ." Řekl a postavil se .
,, Dobře... ale neponeseš mě ano?" Ukázala jsem na něj ukazováčkem. Jenom přikývl . Podepřel mě a šli jsme ze schodů . ,, Co by jsi si dala?" Zeptal se mě.
,, Myslím že nemá cenu dělat velké jídlo. Stačí jogurt ." Řekla jsem a on kývnul.
Vytáhl jogurt a i se lžičkou v ruce si šel sednout vedle mě. Otevřel jogurt , ale se svojí šilovností se pořezal o otvírání.

Nabral lžičku a podíval se na mě. ,, To mě jako hodláš krmit?" Zaptala jsem se ho z nadzvednutým obočím . Kývl hlavou. Věděla jsem že nemá cenu mu odporovat a tak jsem se nechala krmit. ,, Za maminku ,za ta....." promiň hlesl . ,, Neuvědomil jsem si to . " kývla jsem hlavou na důkaz toho že mi to nevadí.

,, Za strejdu kudrňáčka  , za bratříčka Louiho , za starého vrásčitého dědka Zayna , za nenazřaného vypelichaného tlustého kocoura Nialla , za úžasného , krásného a svalnatého Liama." Dával mi lžičku po lžičce a já se snažila abych se tím jogurtem smíchy neudusila.

Všichni se báli že zase spadnu do depresí . Že to dopadne  jako předtím. Že to dopadne tak , že si budu zase chtít vzít život. Viděla jsem to Liamovi na očích.

,, Nemusíš se o mě bát Liame. Nic si neudělám. Dostala jsem se z toho. Připadá mi že jsem odolná . Ta venkovní otupělost mě znova nezasáhne . Nenechám toho idiota aby mi zničil dalších pár let." Malinko jsem se usmála .

,, Ani nevíš jak jsem se o tebe bál Em.
Celou dobu jsem se o tebe bál. Od té doby co jsi odjela za Gomez. Celý ten měsíc co jis byla nezvěstná." Utnula jsem ho . ,, Jsem ale tady ... a to stačí ne?" 

Viděl že nechci navazovat na to téma které nás rozdělilo před tím hrozným zážitkem . Ale i tak to udělal.

,, Nestačí Em . Protože tohle to , se stalo kvůli mě ." Po tváři mu stekla slza . Natáhla jsem k němu ruku , ale pohmožděniny mi to nedovolily a tak jsem ji rychle stáhla . ,, Kvůli mně je z tebe toto. Jenom kost a kůže . Samá modřina ." Utřel si slzu .
,, Doktor říkal že jsem schodila jenom pět kilo a co si budeme .... to není moc a možná je moje postava takhle i lepší. Modřiny se za chvíli zahojí . Nedělal mi nic co by mě mělo trvale poškodit . " stoupla jsem si a pohladila ho po vlasech.

,, Jsem křehká ... to ano. Ale to jen díky tomu že jsem byla dehydratovaná . Jinak jsem stále stejná." Udělala jsem pět dřepů a holubičku.

Nemohla jsem dát najevo jak mě to zmohlo a tak jsem se dál usmívala . Vypadalo to že to Liama malinko uklidnilo . ,, Co budeme teď dělat ? Když se ti nechce spát?" Zývnul.

,, Nooo ... ty jsi půjdeš lehnout a já třeba uklidím." Kmitla jsem rameny. ,, Tak zaprvé... nenechám tě samotnou bez dozoru... a za druhé , nepůjdeš uklízet . " vzal mě do náruče a odnesl až na postel .
,, Budeme se koukat na film?" Napadlo ho. ,, Chtěl si říct, budeš koukat na film zatím co já budu spát?" Ušklíbla jsem se .

On si jenom odfrknul. Vybrali jsme nějaký film který jsem měla v počítači a koukali jsme . A jak jsem řekla . Liam usnul. To co jsem ale nečekala bylo to, že já usnula také. Probudila jsem se až ráno . Liam stále spal vedle mě , ale počítač byl na zemi, což znamenalo že tu jeden s kluků musel být .

Myslím že se nikdo z nich za tu dobu co jsem byla pryč  moc nevyspal . Vztala jsem a šla si pro jablko ke snídani. Louis tam stál a snažil se udělat míchaná vajíčka . Když uslyšel kroky tak se otočil a po zjištění že jsem to já ztrnul. Celou si mě prohlédl a koukal co dělám za pohyby.

,, Můžete se prosím chovat normálně? Jsem v pořádku , jasný?! Nic mi není , už nejsem ta troska ." Zvýšila jsem hlas . ,, Promiň." Hlesla jsem a šla ho obejmout.

,, Jen... tohle vaše chování mě ubíjí víc než celá ta situace . " kníkla jsem mu do ramene. ,, Omlouvám se Em... jenom... pochop nás . Hrozně jsme se o tebe báli... a nechtěli jsme aby to zkončilo jako minule ." Narážel na moje pokusy o sebevraždu.

,, Neboj se . Nic mě nepřesvědčí si vzít vlastní život." Objala jsem ho ještě víc . ,, Takže od teď , se chovat normálně , ano?" Řekla jsem výhružně a on přikývl. ,, Řeknu to i klukům." Mrknul na mě a já mu dala pusu na tvář.

,, Jsi to nejlepší dvojče co si může holka přát , víš to?" Řekla jsem a on se šibalsky usmál.
,, To je jasné , on je nejlepší." Šeptl na schodem Harry . Podíval se na Louiho pohled a pochopil . Hned se z napjatého postoje přehoupl do uvolněného .

Vyhoupla jsem se na linku a kousla do jablka . ,, Kluci? " oba dva se na mě otočili . ,, Jak to mezi sebou máte ." Rychle si vyměnili pohledy .
,, No " zakoktal se Loui a oba dva zrudli. ,, Kluci , jestli si myslíte že bych vás kvůli to mu odsoudila." Dala jsem si ruce v bok. Oni se jenom usmáli a chytili se za ruce. Začala jsem jásat a skákat do vzduchu. ,, No že vám to trvalo." Oba dva jsem objala . Byli zaskočení mojí reakcí. ,, Co jste si mysleli? Že tě vydědim? Že se s váma nebudu bavit.?" Založila jsem si znovu ruce v bok.
,, Vždyť vy jste byli spolu roztomilý i předtím. Ty vaše nenápadné dotyky ." Začala jsem cukrovat a oni se jenom červenali. ,, Byla otázla času kdy s tím vyjdete na povrch." Znova jsem je objala.

,, Děkujeme Em." Řekli zborově , stále se držejíc za ruku.

,, Kluci to už ví?" Zeptala jsem se a oni zkameněli. ,, Kluci nebojte ... hrajete spolu už dlouho a jsme jako rodina ... když jsem vás neodsoudila já tak vás neodsoudí ani oni ." Povzbudivě jsem se na ně usmála . V tu chvíli přišli kluci , až na Liama dolů. Podívali se na Harryho a Louise jak se drží za ruku ale jinak nic neřekli. Oba dva z toho byli vykolejený.

,, No že vám to trvalo ." Chlapsky je objal Zayn a poplácal na zádech . Niallovi celá pointa rozhovoru unikala , jako vždy.

,, Nevím jestli štáb bude rád ..." hlesl Harry.
,, Nebude ." Řekla jsem . ,, Ale od toho máte nás abychom vás chránili . " mrkla jsem a Harry se usmál.

,, One ." Dali ruce na sebe . Louis se podíval na mě . ,, Na co čekáš , dej tam tu ruku taky ." Usmál se . ,, Ale já nejsem v kapele . " zakroutila jsem hlavou a Zayn protočil očima .

To mě naštvalo a tak jsem dala k nim ruku.
,, Direction." Ruce vylétli do vzduchu.

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat