Lehla jsem si . ,, Zítra máte koncert ." Podotkla jsem . ,, Zítra máme koncert."
Opravil mě . ,, Je to vaše kapela ." Řekla jsem rázněji. ,, Je to naše kapela ." Opakoval můj tón hlasu .
,, Liame." Zavrčela jsem . ,, Max " zavrčel na zpátek .,, Jak ty můžeš přemýšlet o Liamátkách , když se furt chováš jako dítě." Se smíchem jsem zakroutila hlavou. ,, Jak ty nemůžeš přemýšlet o Liamátkách , když jsem tak sexy." Ušklíbl se .
,, Pane bože ,za co " plácla jsem se do čela . ,, Stačí mi říkat , Liame , Payno , lásko , miláčku , zlato ..... ale Pane bože , to je taky dobrý." Uznale kývl hlavou.
,, No nic Bože , jdeme spát . Zítra vztáváme v sedm a jdeme se projít po NY." Zatlačila jsem mu na prsa a on se položil. ,, Ano mami." Usmál se dětinským úsmevěm Liam .
,, Víš že nemůžeš mít Liamátka s vlastní matkou?" Ušklíbla jsem se .
,, Jsem bůh , já můžu všechno." Vypjal hruď.,, Tak jdu spát bože ." Znova jsem se ušklíbla . Otočila jsem se na bok , k Liamovi zády. Liam mem objal svým mohutným sevřením , ve kterém jsem si připadala tak bezpečně.
Otočila jsem se tedy k němu čelem a on si mě přitáhl blíž . ,, Dobrou noc Princezno." Zašeptal a políbil mě do vlasů.
Než jsem stihla odpovědět , tak jsem usnula . Přisunula jsem se blíž k němu, ale to už si mě přivlastnil spánek .
Probudila jsem se . Do očí mě zasáhlo prudké světlo v bílé místnosti.
,, Ahoj Em. " usmál se Louis a chytil mě za ruku. ,,Tak , jak se cítíš." Zeptal se mě.,, Kde to jsem?" Zeptala jsem se . ,, Proč jsem v nemocnici? Co se stalo? " začala jsem pomalu šílet . To do pokoje ale přišli ostatní . ,, Ahoj Em." Usmál se Liam a sedl si vedle Louiho. ,, Jsi po zákroku. Už máš po interrupci. Spala jsi dva dny ." Řekl a snažil se vypadat šťastně.
Takže... to všechno . To všechno co se stalo , byl jenom sen . Amerika , koncert , letadlo , Liam . Ani jsem si neuvědomovala že brečím . Sen , všechno co se stalo od mého probuzení , byl sen. Proč si ale příjdu tak otupělá . Neměla bych být otupělá ve snu , než v realitě. Stále jsem měla pocit , že se každou chvíli musím probudit. Že toto není možné .
Můj mozek nemá tak dobrou fantazii aby vymyslel něco tak propracovaného.
Liam mě objal a snažil se mem utěšit.
Neuběhlo ani pět minut a do pokoje vtrhnul Justin.,, Vaší žalobu neuznali . Nebo , uznali. Ale já mám své lidi ... a hlavně mám prachy." Ušklíbl se . ,,Neboj se , ty špinavá děvko. Já si tě najdu. Najdu si tě v ten moment kdy jí ani jeden z vás nebude hlídat. "
To už to ale Liam nevydržel a vrhl se na Justina . Ten se jenom smál. ,, Pojď do mě , nic jiiného neumíš?!" Křičel .
,, Ty hajzle." Liam si na něj sednul a začal do něj mlátit . Když už to s Justinem vypadalo zle , tak ho Louis a Zayn od něj odtrhli.
,, Zatím to je jenom napadení , né vražda ." Řekl Zayn. ,, Tak to doděláme ne?" Zakřičel Liam a vytrhl se klukům.
Justin byl ale už ve stoje a držel v ruce nůž , kterého si ani jeden z nás nevšiml .Nůž projel Liamovým břichem . Liam se chytl za ono místo , kde ho Justin ještě několikrát bodl . Pak se rozesmál a podíval se na mě.
,, Já si tě najdu. Najdu si tě až budeš sama. Jestli ne , tak to dopadne ještě hůř než jenom jeden z nich." Zasmál se šíleným hlasem a vyběhl z pokoje.
Rychle jsem se postavila a hned jsem si klekla k Liamovi. ,, Zavolejte někdo doktora , doprdele!" Vykřikla jsem. Niall vyběhl z pokoje .
,, Liame." Zašeptala jsem , zatím co jsem mu tlačila prsty na ránu aby nevykrvácel . ,, Em , nemá to cenu." Hlesl Liam.
,, To neříkej . " napomenula jsem ho , když jsem mu do ran přitlačila Harryho tričko. ,, Umřu." Řekl s ledovým klidem Liam. ,, Neumřeš!" Vykřikla jsem a rozbrečela jsem se . Položila jsem mu jeho hlavu do mého klína .
,, Když jsem se chtěla zabít , říkal si že život má cenu , že to nemám vzdávat. Teď já ti říkám to samé . Nevzdávej to Liame , kvůli mě . " vzlykala jsem.
,, Stihneme to zastavit , budeš dlouho v nemocnici , ale přežiješ. Přežiješ a budeme šťastní , všichni . My dva . A budeme mít malá Liamátka." Snažila jsem se o úsměv. Došlo mi že napš rozhovor o Liamátkách byl v tom snu ,takže si ho nemůže nikdo pamatovat.
,, Nestihnout to Em. Je pozdě . Bieber věděl co dělá . Kam přesně bodnout a jak hluboko. I když se snažíte abych nevykrvácel , tak rány stále hodně krvácí. Stratil jsem už hodně krve . " Řekl Liam.
,, Nemůžeš umřít . Nemůžeš umřít kvůli tomuhle idiotovi , který mi ničí celý život. Zničil mě , což znamenalo že i Louise . Pak zničil vás všechny ... a teď tě zabil . " Brečela jsem ještě víc .
,, Max ." Usmál se . ,, Neplakej."
,, Jak víš že jsem Max?" Zeptala jsem se udiveně . ,, Nikdy jsem ti to neříkala." Začala jsem mluvit ale Liam mě utnul.
,, Můžeš pro mě prosím něco udělat?" Zeptal se mě . ,, Cokoliv ." Kývla jsem hlavou.,, Buď šťastná Max , buď šťastná i beze mně. Žij šťastný život a najdi si někoho kdo tě bude milovat. " jeho hlas slábl.
V tu chvíli přiběhl doktor.,, Nikdy nebudu šťastná , když nebudeš v melm životě ty , Liame." Zakroutila jsem hlavou.
A i když jsem si to nechtěla připustit, možná naposled jsem ho políbila . Cítila jsem jak jeho ruka pomalu padala z mých boků. Snažila jsem se jí chytnout a on mi mojí ruku zmáčkl. Skoro neznatelně , ale zmáčkl.
Odtrhla jsem své rty od těch jeho a podívala se do jeho očí. ,, Prosím." Zašeptala jsem .
,, Všechno krásné jednou končí princezno . " Zavřel oči . Hlasitě jsem vyjekla , ale za chvíli je znovu otevřel.
,, Můžu mluvit s klukama?" Podíval se na mě a já jenom přikývla . Opatrně jsem mu hlavu kterou měl položenou na mém klíně položila na zem.