50.

112 6 2
                                    

Liam si mě rychle přitáhl zpět k sobě.
,, Snad se ti nestýskalo." Popichovala jsem ho. ,, Stýskalo a moc." řekl a dal mi polibek do vlasů. ,, Tady je někdo závislák" Namáčkla jsem se na něj tak , že mezi náma nebyla ani škvírka .

,, To nepopírám. Jsi moje droga a já jsem na tobě závislý." Usmál se a tentokrát mě letmo políbil na rty . Stála jsem jako přimražená . ,, To budeš po každém našem polibku v transu ? Já vím že jsem dokonalý , ale až tak ?" Ušklíbl se a já se vzpamatovala .

,, Něco nám uniklo ?" Zeptal se Niall když jsem chytila Liama za ruku .
,, Vám uniká spustu věcí kluci . To není novinka." Vyplázla jsem na ně jazyk .

Vešli jsme do kavárny . ,, Tady budou mít snídaně?" Povytáhl jedno obočí Harry. ,, Mají tu zákusky , palačinky , ale dělají i slané snídaně." Řekl Niall.
,, Otevírají v sedm a je půl osmé . " usmál se a sedl si k jednomu stolu .

,, Ty snad víš i kdo to tu vlastní a kdy tu budovu postavili." Zakroutil hlavou Zayn. ,, Vlastní to jistá paní Hannah Duke .... ale kdy jí postavili to nevím. V půlce stavby na pár let přestali ." Řekl skoro bez známky nadšení Niall.

,, Ty jsi blázen ." Zakroutil hlavou Liam. ,, Ty taky ." Ohradil se Niall.
,, Jo. Jsem ." Přikývl. ,, Blázen do Max."
Podíval se na mě .

,, Přestaňte už cukrovat. Ještě z vás chytnu cukrovku." Zavrčel Zayn.
,, Ale ale. Kdopak tady žárlý." Popichoval ho Niall.

,, Proč bych měl žárlit? Já můžu mít jakoukoliv holku , kterou budu chtít . Jsem slavný." Zavrčel Zayn. ,, Nechovej se jak namyšlený idiot , kámo." Řekl přísně Louis .

,, Vždyť je to pravda." Bouchl pěstí do stolu. ,, Jak si můžu vybrat pravou lásku , když nás miluje tolik lidí. Nikdo by s náma nebyl jen kvůli naší osobnosti. Ale kvůli naší slávě. To platí i o tobě Emily. Kdyby jsi nebyla Louisova sestra , tak by jsi byla naše fanynka , která by ječela jen kdyby slyšela naše jméno. " Zvedl se od stolu Zayn.

,, Tak tohle už ale přeháníš." Řekl klidně Harry.

,, Je to pravda! Podívej se na ni! Jak se po Liamovi plazí. Kdyby nebyla příbuzná Louise , tak by byla jedna z těch fanynek , co nás pronásleduje až domů. Jenom ječí a slintá nad jakoukoliv naší fotkou. " Probodával mě pohledem.

,, Každá chce být na jejím místě. Prostě jenom měla štěstí." Pokrčil rameny Niall.

,, Víš co Maliku? Myslela jsem si , že jsi dospěl. Za posledních pár hodin jsi se choval normálně a dalo se s tebou bavit, ale asi jsem se spletla . Jsi stále ten samý idiot . Kdybych vás neznala osobně . A měla možnost vás potkat. I kdyby jste byla jenom partička kluků , co nezpívají a nejsou mediálně známý, bavila bych se s váma . A víš proč? Protože mi záleží na tom , co máte tady."

Zabodla jsem mu prst na hruď. ,, Je mi úplně jedno , jestli jste zpěváci , nebo farmáři na malém statku. Mám ráda vás . Né vaší slávu. Mrzí mě , že ty ,to cítíš jinak ." Zvedla jsem se od stolu .

,, Ale já se nenechám urážet." Odšoupla jsem židli. Liam mě chytil za ruku , ale já se mu vykroutila . ,, Max!" Křičel za mnou . ,, Půjdu tam já ." Uslyšela jsem Louise .

,, Ne Honey. Seď tady." Uslyšela jsem hlas který jsem už nedokázala identifikovat, protože jsem zavřela dveře . Rychlým krokem jsem se vydala pryč. ,, Lee!" Slyšela jsem za sebou Harryho .

,, Jdi pryč Hazz" křikla jsem a ještě zrychlila krok . Harry se ale rozeběhl a za chvíli byl u mě. ,, Ani mě nehne ." Vzal mě kolem ramen . Došli jsme na konec ulice , kde se rozprostíral park . Mlčky jsme si sedli na jednu lavičku a pozorovali kachny na jezírku.

Opřela jsem si o jeho rameno hlavu a on mě konejšivě hladil po zádech.
,, Opravdu si myslíte , že jsem s váma jen kvůli penězům? Já se klidně odstěhuju, najdu si práci a budu bydlet na vlastní pěst." Rychle jsem ze sebe vykoktala.

,, To po tobě nikdo nechce Lee." Zakroutil hlavou Harry. ,, To tě napadlo jak Hazz? " Zasmála jsem se. S Harrym jsme si velice blízcí. Dá se říct že jsme nejlepší přátelé. Harry bere jako nejlepší přátelé i kluky , ale , kamarádství mezi náma je jiné.

Hodně o povídání a jak rád říká , vylévání si srdíčka . Takže se dá říct , že Harry o mě ví víc než třeba Loui. Aspoň za těch posledních pár let . Hlavně si hrozně rádi vymýšlíme přezdívky.

,, No... Emily . Ly , Lee." Vysvětlit svoje geniální myšlenkové pochody. Jenom jsem pobaveně zakroutila hlavou.

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat