Odkopla jsem rychle skycák , aby ho nenapadlo se do něj podívat. Myslím že skycák bylo ale to poslední , co ho momentálně zajímalo. Lehl si a já ho napodobila. Než jsem stihla cokoliv udělat , vyhoupl se nade mě a usmál se .
Jediné do čeho se převlékl byly kraťasy a já měla možnost zase vidět jeho nahou hruď . Podíval se mi do očí a zářivě se usmál . Z jeho mokrých vlasů na mě dopadaly kapičky vody. Usmál se ještě víc a rychle zakroutil hlavou . Všechna přebytečná voda skončila na mě.
,, Takže ... co stebou dělá moje přítomnost?" Zeptal se a naklonil se blíž. Znova jsem zadržela dech. Jemně se otřel svými rty o té mé a já vydechla vzduch, který jsem dlouho zadržovala a moje plíce se naplnily kyslíkem.
Usmál se nad mou reakcí. ,, Co tohle?" Vzal svojí ruku a skoro neznatelně se dotkl mé tváře . Konečkami prstů došel až ke klíční kosti. Na mém těle se usadila husí kůže . ,, Trápím tě , že?" Řekl a znova se naklonil blíž.
,, Jak jsem říkala . Liame Jamesi Payne , jsem tebou posedlá." Nepřerušila jsem oční kontakt. Svojí tváří sjel na můj krk . Svými rty se dotkl mé jemné kůže .
,, Liame." Sýpavě jsem zašeptala.
,, Manažeři nás zabijou." Řekla jsem ,když se jak upír ze stmívání přisál na můj krk a začal tam tvořit znamínko lásky.,, Ať manažeři ví co je moje . " Zamumlal. ,, A já jsem snad tvoje?" Zvedla jsem jedno obočí. ,, Jenom moje." Utvrdil mě Liam když se mi podíval do očí. Jeho chvilku nepozornosti jsem využila a vyhoupla se nad něj .
,, Pán je žárlivý. " Ušklíbla jsem se na překvapeného Liama. ,, A Slečna snad ne?" Oplatil mi úšklebek. ,, Víc než si myslíš." Zašeptala jsem a naklonila se k jeho krku stejně , jako on k tomu mému. Pak jsem se ale zarazila . Kromě Justina jsem s nikým nechodila . A nechce se mi ani říkat mému vztahu s ním vztah. První měsíc by se tomu tak dalo říkat , ale zbytek bylo jenom domácí násilí.
,, Copak se děje?" Zeptal se Liam . ,, Já nevím jak ." Zakňourala jsem a tváře se mi zabarvily studem. ,, To nevadí." Snažil se mě uklidnit Liam tím, že mě hladil po zádech. ,, Ale vadí." Řekla jsem naštvaně.
,, Takhle nikdo nepozná , že jsi jenom můj." Podívala jsem se na něj a on se usmál. ,, Tak to jenom zkus." Povzbudil mě Liam. Neznatelně jsem kývla . Opatrně jsem se naklonila k jeho krku a snažila se udělat malou modřinku.
Po chvilce někdo zaklepal a já se lekla .
Liam syknul. ,, Promiň." Vyjekla jsem a rychle se odtáhla . Držel se za místo kde jsem ho trochu kousla .,, Lidi nechce....." Oba dva jsme se otočili na Harryho který stál s pobaveným obličejem ve dveřích.
,, Tohle je tulení?" Zeptal se pobaveně , když viděl mě jak sedím na Liamovi a Liama jak se drží za krk.,, Bylo to nevinné tuleníčko , než se mi kvůli tobě Max zahryzla do krku." Zavřčel Liam . ,, To nebude malinkatej flíček." Ušklíbl se Harry když Liam sundal ruku z krku.
,, Promiň." Vyjekla jsem znova . ,, Já nechtěla ." Plácla jsem se do čela .
,, To je dobrý princezno ." Usmál se Liam. Otočila jsem se zpět na Harryho ,který už ale držel v ruce můj skycák. ,, Hazzo! Ne!" Vyjekla jsem a snažila jsem se být co nejrychleji u něj.Ale zákon schválnosti a gravitační síla měli jiný názor a já spadla hned na zem . Povedlo se mi stáhnout i Harryho. Ten měl skycák už otevřený a listoval v něm . Věděla jsem že nemá cenu se pokoušet mu ho vzít , tak jsem aspoň desky natočila tak , aby neviděl Liam jeho obsah.
,, Hazz." Zakňourala jsem i když vím že to bylo marné. Jeho pohled , který mi věnoval , mě utvrdil že už je na poslední kresbě .
Prosím. Artikulovala jsem potichu. Jenom přikývl . ,, Děkuji Hazz." Objala jsem ho . ,, Ale mám podmínku." Ušklíbl se . ,, Nakreslíš mě ." Mrkl na mě a já horlivě přikyvovala . ,, A mě s Louim .... nějakou ... peprnější kresbu." Zvedl jeden koutek úst do úšklebku a já pobaveně zakroutila hlavou.
,, Platí." Řekl jsem po chvíli a podala si s ním ruku. Zvedli jsme se ze země a Liam na nás podezíravě koukal.
,, Co je v tom skycáku." Řekl a založil si ruce na prsou. ,, Tajemství." Mrkl Harry. ,, Hazza má pravdu." Ušklíbla jsem se.,, Radši si ho vezmu k sobě aby to Liam neviděl." Mrkl na mě. ,, Až si pro něj budeš chtít jít , bude na vrchu mého kufru." Usmál se a já mu jemným kývnutím poděkovala.
,, No nic . Tak se dál nevinně tulte , ale nebuďte moc hlasití . " Zasmál se Harry a Liam po něj hodil polštář . Harry ale rychle zabouchl dveře . Zvedla jsem polštář a v tu chvíli mě někdo chytl za boky a stáhl zpět do postele . Hlasitě jsem vyjekla .
,, Liame!" Vykřikla jsem když se začal smát. ,, Za to že mi nechcete říct co je v tom skycáku si zasloužíš trest. " zavrčel a jednou rukou mi spoutal nad hlavou ruce . ,, Ne ... Liame , ne." Zakňučela jsem když se jeho prsty dotkly mých žeber a začal mě lechtat.
,, P - P - Přestaň!" Vykoktala jsem ze sebe. ,, Vždyť se jenom nevinně smějeme ." Usmál se a dál mě lechtal.
,, Když se ti to nelíbí , tak proč se směješ ?" Zvedl jedno obočí.,, J-Ještě chvilku m-mě lechtej a vydepiluju t-ti nohy depilačním voskem-m!" Snažila jsem se ze sebe dostat celou větu tak, aby mi bylo rozumět.
Liam rychle odskočil. ,, To by jsi neudělala." Zeptal se , ale v jeho hlase byly slyšet obavy. ,, Udělala bych to stejně tak , jako bych Malikovi oholila hlavu . " Řekla jsem a on hlasitě polkl.
,, Jsi srab." Zakroutila jsem pobaveně hlavou."