44.

110 6 14
                                    

,, Miluji tě Max." Slyšela jsem vedle sebe . ,, Co si říkal Loui." Otočila jsem se na brášku , který na mě koukal jak na blázna . ,, Já neříkal nic Em. Muselo se ti to zdát." Usmál se zaskočeně a pohladil mě po hlavě.

,, Miluji tě Max." Ozvalo se znovu. Otočila jsem se kolem své osy . ,,Liame?" Řekla jsem zaskočeně , když jsem viděla Liama stát v rohu.
,, Miluju tě Max ." Usmíval se , když opakoval tu větu po třetí.

,, Já tebe taky ." Usmála jsem se . ,, Ale co tu děláš vždyť si teď na posteli...." nestihla jsem to doříct ,protože jsem se otočila na postel . Liam tam ležel .
Pak mi to došlo. ,, Ne." Vykřikla jsem a podívala se na přístroje . Rovná linka .

Vyběhla jsem na chodbu. ,, Doktora! Rychle!" Vykřikla jsem a v zoufalosti jsem se zroutila na zem.  Hned tak jsem slyšela kolem sebe kroky , jsem z posledních sil vstala a běžela zpět.

,, Loui." Vrhla jsem se k němu. Ten mě objal , ale tak , abych se mohla dívat na Liama . Stáli u něj doktoři . Jeden z nich měl v ruce defibrilátor. Přiložil ho Liamovi na prsa a ten se prohnul .
Nic .

Druhý doktor mu do krve píchl injekci s adrenalinem a první doktor mu znova přiložil definrilátor na hruď . Liam opakoval ten samý pohyb , ale čára na EKG zůstávala stále rovná .

To mě ale už Loui neudržel a já vtrhla do pokoje . První doktor přidal náboj do defibrilátoru a i s větším napjetím přiložil přístroj Liamovi na hruď . Ten se prohnul ještě víc . Hypnotizovala jsem Elektrokardiogram . Pohnul se . Na chvíli se zvedl nahoru. 

Pak se ale ozvalo hlasité pípnutí. Před očima se mi objevila tma . Slyšela jsem jenom to zatracené pípnutí.

Hned jak se mi znova ukázal obraz nemocničního pokoje , tak jsem malátně přešla k Liamovi.

Loui hned stál vedle mě . ,, Liame , Liame , Liame." Snažila jsem se ho vzbudit , i když jsem věděla že je po všem. Že už nikdy neotevře své oči a nepodívá se na mě. Že už nikdy mě nepolíbí na rty . Nikdy mě nebude utěšovat , když se něco stane . Nikdy mi neřekne že mě miluje . Že už nikdy nebudu usínat v jeho teplém a bezpečném objetí.

Že už nikdy nebudu zpívat s nimi na pódiu a číst transparenty s naším jménem . Loui doběhl pro kluky , protože všichni najednou přiběhli do pokoje.

,, Proč ." Hlesla jsem a chytila ho za ledovou ruku. V tu chvíli mi bylo vše jedno. Políbila jsem ho. Moje rty se dotkly jeho ledových rtů , které neprojevovali ani známku života.
Snažila jsem se mu vzdechnout život , i když jsem věděla , že to je blbost.

Odtáhla jsem se od jeho rtů . Kluci stáli ještě blíž než předtím. Otočila jsem se na ně . Všichni z nich měli napuchnuté oči, stejně jako já .

Všichni se seskupili kolem postele.
Začali zpívat . ( If I could fly)
Snažila jsem se zpívat s nimi. Zpívala jsem Liamovu část .
( překlad - Kdybych mohl létat
Přišel bych zpátky domů k tobě
Myslím, že bych mohl
Všeho se vzdát, jen mě o to požádej

[Liam]
Dávej pozor, doufám, že posloucháš, protože jsem přestal být ostražitý
Právě teď jsem úplně bezbranný

[Harry]
Jen pro tvé oči, ukážu ti své srdce
Když jsi sám a zapomínáš, kdo jsi
Postrádám polovinu sebe, když nejsme spolu
Teď mě znáš, jen pro tvé oči
Jen pro tvé oči

[Louis]
Mám jizvy, i když nejsou někdy vidět
A bolest se zhoršuje, ale teď jsi tady a já necítím nic

[Niall]
Dávej pozor, doufám, že posloucháš, protože jsem přestal být ostražitý
Právě teď jsem úplně bezbranný

[Všichni]
Jen pro tvé oči, ukážu ti své srdce
Když jsi sám a zapomínáš, kdo jsi
Postrádám polovinu sebe, když nejsme spolu
Teď mě znáš, jen pro tvé oči
Jen pro tvé oči

[Louis a Harry, (všichni)]
Cítím tvé srdce uvnitř mého
(Cítím ho, cítím ho)
Zbláznil sem se z toho
(Cítím to, cítím to)
Vím, že jen ztrácím čas
A doufám

[Harry]
Že ode mě neutečeš

[Louis]
Jen pro tvoje oči

[Niall]
Ukážu ti své srdce

[Harry]
Když jsi sám

[Liam]
A zapomínáš, kdo jsi

[Harry]
Postrádám polovinu sebe

[Všichni]
Když nejsme spolu
Teď mě znáš, jen pro tvé oči

Jen pro tvé oči, ukážu ti své srdce
(ukážu ti své srdce)
Když jsi sám a zapomínáš, kdo jsi
(zapomínáš, kdo jsi)
Postrádám polovinu sebe, když nejsme spolu
Teď mě znáš
Jen pro tvé oči
Jen pro tvé oči

[Harry]
Jen pro tvé oči )

Můj pláč byl hlasitější než náš zpěv. Než naše rozloučení s Liamem.

Payne?, I love you Kde žijí příběhy. Začni objevovat